دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نقاشی روی سنگ هنری جذاب + تصاویر طرح های جدید

  • یلدا محمدی
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

با کمی ابتکار و خلاقیت می توانید نقاشی روی سنگ ها را انجام داده و از این طریق بهترین و زیباترین سنگ های تزیینی را داشته باشید. در این مطلب با آموزش و همچنین مدل های متنوع و جذاب انواع سنگ های نقاشی شده آشنا می شوید.

سنگ های مختلف یکی از در دسترس ترین وسایل موجود است که با استفاده از آنها می توانید وسایل تزیینی و دکوری های متنوعی تهیه نمایید. نقاشی کشیدن بر سطح سنگ یکی از ابتکارات جالب و جذاب است که با به کارگیری آن می توان زیباترین سنگ های تزیینی را داشت. در ادامه ضمن مشاهده مدل های متنوع سنگ های نقاشی شده با نحوه صحیح نقاشی و رنگ آمیزی سنگ ها آشنا شوید. تا پایان با این خلاقیت زیبا و شگفت انگیز همراه ما باشید.

عکس های متنوع نقاشی روی سنگ به همراه آموزش :

طراحی روی سنگ یکی از کارهای خلاقانه و جالب است که می توانید به راحتی آن را در منزل انجام داده و از این طریق سنگ های خیلی ساده و معمولی را تزیین نمایید. این  هنر زیبا را می توانید به کودکان نیز آموزش دهید و از این خلاقیت جالب به عنوان کاردستی کودکان استفاده نمایید.

آموزش کشیدن نقاشی بر سطح سنگ :

برای انجام اینگونه نقاشی ها بهتر است سنگ هایی را انتخاب نمایید که سطح صاف و صیقلی دارند و کار بر سطح آنها راحت تر انجام می گیرد. بعد از انتخاب سنگ مورد نظر، سطح آن را با بتونه بپوشانید. (برای تهیه بتونه از ترکیب مقداری چسب چوب، پودر مل و کمی آب استفاده کنید) بعد از خشک شدن بتونه، سطح آن را سمباده نرم بزنید تا صاف و یکدست شود و بعد با استفاده از زرنگ اکرلیک، گواش و یا ماژیک طرح دلخواه را رو سنگ پیاده کنید. تصاویری که در ادامه مشاهده می فرمایید نمونه های ساده و ابتدایی از انواع سنگ های نقاشی شده است که آنها را به راحتی می توانید تهیه نمایید.

آموزش نقاشی جدیدآموزش نقاشی کشیدن روی سنگخلاقیت با سنگآموزش نقاشی جدیدخلاقیت جدید با سنگ سادهآموزش نقاشی روی سنگآموزش نقاشی با اکرلیک روی سنگنقاشی روی سنگ با گواشنقاشی خلاقانه روی سنگ

مدل های طراحی روی سنگ زیبا و جالب :

بعد از کسب مهارت در کشیدن نقاشی بر سطح سنگ می توانید سراغ طرح های پیشرفته تر بروید و با استفاده از هنر خود طرح های زیبا و جالبی روی سنگ های ساده ایجاد نمایید. در ادامه تصاویر زیبای انواع سنگ های نقاشی شده با طرح های زیبا و همچنین نقاشی سه بعدی را ملاحظه می فرمایید که هر یک زیبایی خاص و ویژه ایی دارند.

نقاشی گل روی سنگنقاشی گل زیباسنگ نقاشی شدهآموزش نقاشی کودکان روی سنگنقاشی با گواش روی سنگنقاشی کودکانآموزش نقاشی جدید روی سنگ

طراحی های نقطه ای روی سنگ :

از دیگر ابتکارات جالب و خلاقانه استفاده از نقاشی نقطه ای بر سطح سنگ است که به راحتی با ماژیک و غلط گیر انجام می گردد و از سنگ های نقاشی شده با این روش به عنوان کاردستی با وسایل دور ریختنی و دکوری می توان استفاده نمود. تصاویری که در ادامه ملاحظه می فرمایید انواع مختلف نقاشی نقطه ای بر سطح سنگ را نشان می دهد که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای نقاشی شما باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

نقاشینقاشی روی سنگطراحی رو سنگنقاشی نقطه ای روی سنگنقاشی جالب روی سنگ

ایده های متنوع دیگر از نقاشی روی سنگها

نقاشی روی سنگ، جزو خلاقانه ترین هنر های نقاشی می باشد که می تواند بیننده ها را به وجد آورده و تحسین انها را برانگیزد، همچنین موجب ایده پردازی های زیادی توسط هنرمندان شود؛ جالب است بدانید که ایده اولیه کشیدن نقاشی روی سنگ توسط هنرمندی به نام «آکیه ناکاتا» در زمانی که در ساحل رودخانه قدم می زد، اتفاق افتاد، وی بعد از مشاهده سنگی که تصویر حیوانی بر روی آن را در ذهنش تداعی می کرد، جرقه ای در ذهنش زده شد تا به جای نقاشی کردن بر روی کاغذ و بوم اینبار نقاشی روی سنگی را امتحان نماید.

انواع خلاقیت نقاشی روی سنگها

تبدیل کردن یک سنگ ساده و معمولی به یک اثر هنری شگفت، ایده فوق العاده جذابی است که می توان با ایجاد یک جرقه کوچک در ذهن یک هنرمند در عرض چند ثانیه وی را سر ذوق آورده و دست به شاهکار زیبا و خلاقانه ای بزندتا طرح ذهنش را بر روی سنگی به نظر معمولی پیاده کند. در ادامه تصاویر متنوع دیگری از این نوع نقاشیهای جذاب و دیدنی را می توانید ملاحظه کنید.

تصاویری ازنقاشی روی سنگها

حال برای کشیدن نقاشی روی سنگهای مختلف نیاز به وسایل چندانی ندارید و حتی می توانید با وسایلی معمولی نیز ایده های مورد نظرتان را بر روی سنگهایی که در اطرافتان مشاهده می کنید به راحتی پیاده کنید، در این بخش قصد داریم، مجموعه تصاویر جذاب دیگری از انواع نقاشی های زیبا و خلاقانه روی سنگهای متنوع را در اختیارتان قرار دهیم که حتما از تماشای آنها لذت خواهید برد.

طراحی زیبا روی سنگ

کشیدن طرحهای زیبا روی سنگ

نقاشیهای عاشقانه روی سنگ

نقاشیهای جالب روی سنگ

نقاشی فانتزی روی سنگ

نقاشیهای زیبا روی سنگ

نقاشیهای فانتزی روی سنگ

نقاشی جالب روی سنگ

نقاشی بر سطح سنگ

نقاشی روی سنگهای معمولی

نقاشی روی سنگهای ساده

طراحی روی سنگ

ایده نقاشی روی سنگ

امیدواریم از آموزش نقاشی و همچنین مدل های سنگ های نقاشی شده لذت برده باشید و از این نقاشی خلاقانه نهایت استفاده را ببرید. پیشنهاد می کنیم از دیگر مطالب و مدل های در بخش نقاشی دیدن نمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *