دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل کت و شلوار دخترانه زیبا و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۴
  • ۰

در این بخش از دنیای مد جدیدترین و زیباترین مدل های کت و شلوار دخترانه را برای دختر خانوم های جوان و خوش سلیقه ایرانی جمع آوری کرده ایم که امیدواریم از دیدن این مدل ها لذت ببرید. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

یکی از انواع لباس های مجلسی کت و شلوار است که شما می توانید رنگ کت و شلوار را متفاوت از هم انتخاب کنید و یا از کت و شلوار های یکرنگ استفاده کنید. در این مجموعه انواع مدل های جدید کت و شلوار مخصوص دختران جوان را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

اگر شما قصد دارید تا به شکل رسمی در مجالس عروسی و مهمانی ها حضور داشته باشید می توانید کت و شلوار را برای پوشیدن انتخاب کنید. کت و شلواری را که برای پوشیدن انتخاب می کنید بهتر است مطابق با فرم اندام شما باشد تا شما را جذاب تر نشان دهد.

کت و شلوار مجلسی 2016

انواع مدل های کت و شلوار دخترانه مجلسی

اولین مرحله در خرید کت وشلوار زنانه و دخترانه، انتخاب پارچه است اگر شما قصد خرید کت و شلوار را دارید یا می خواهید کت و شلوار را بدوزید دقت در طرح پارچه و رنگ پارچه یکی از نکات ضروری و مهم است.

اگر شما می خواهید از مدل کت و شلوار های رسمی استفاده کنید پارچه کت و شلوار را ساده انتخاب کنید پارچه های طرح دار انتخاب مناسبی برای کت و شلوار های رسمی نمی باشند.
اگر قد شما کوتاه است رنگ کت و شلوار خود را یکرنگ انتخاب کنید.

کت و شلوار دخترانه با رنگ تیره کت و شلوار مجلسی دخترانه 2016کت و شلوار زیبا و جذاب دخترانه مدل های جذاب کت و شلوار مجلسیکت و شلوار 2016مدل های متنوع کت و شلوارکت و شلوار مجلسی با رنگکت و شلوار مشکی
اگر قد بالاتنه شما کوتاه تر از قد پایین تنه شما است باید کت هایی با یقه باز و باریک را برای پوشیدن انتخاب کنید اگر تمایل دارید که از یقه های برگردان کت استفاده کنید بهتر است این مدل یقه ها را بلند و باریک انتخاب کنید.

کت خاکستری و شلوار مشکی دخترانه کت و شلوار اسپرت دخترانه بسیار زیبا

اگر پاهای شما کوتاه است کت هایی با قد کوتاه را انتخاب کنید تا جذاب تر به نظر برسید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل کت و شلوار دخترانه ساده با رنگ زردکت و شلوار دخترانه با طرحی زیبا

کت و شلوارهایی که پارچه هایی با جنس براق دارند شما را بسیار چاق تر نشان می دهند اگر شما چاق هستید هرگز این مدل لباس ها را برای پوشیدن انتخاب نکنید. اگر شما دارای اندام لاغری هستید بهتر است که پارچه های ضخیم و طرح دار را برای پوشیدن انتخاب کنید.

کت و شلوار تیره
اگر اندام شما درشت و چاق است از کت های چاک دار استفاده نکنید مخصوصا کت هایی که دو چاک دارند برای افراد چاق مناسب نیستند. کت و شلوار با طرح پارچه های چهار خانه نیز برای دخترخانم های چاق مناسب نیست.

کت و شلوار دخترانه طرح دار

اگر قد شما بلند است بهتر است که کت شلوار خود را با دورنگ تفاوت انتخاب کنید.

کت و شلوار با طرحی متفاوت کت و شلوار دخترانه با رنگ متفاوت کت و شلوارمدل هی جذاب کت و شلوار دخترانه کت و شلوار بسیار زیبا و شیک

مدل های کت و شلوار اسپرت

در این بخش مدل هایی از کت و شلوار اسپرت را برای شما دختر خانم های خوش سلیقه گردآوری کرده ایم تا با پوشیدن آنها جذاب تر به نظر برسید.

کت و شلوار زیبای دخترانه the model coat and pant for girl (8) کت وشلوار اسپرت

کت های اسپرت با یقه های بلند بسیار جذاب تر هستند بهتر است رنگ لباسی که در زیر این کت ها پوشیده می شود با رنگ شلوار شما مطابقت داشته باشد. در تصاویر زیر مدل های زیبا و شیک کت و شلوار دخترانه اسپرت را مشاهده خواهید کرد.

کت و شلوار ویژه دخترخانوم ها مدل های اسپرت وشاده کت و شلوار کت و شلوار اسپرت دخترانه به رنگ مشکی

در این بخش از لباس مجلسی انواع مدل های کت و شلوار دخترانه مجلسی را مشاهده کردید که امیدواریم با الهام گرفتن از این مدل ها بهترین مدل کت و شلوارزیبا و جذابی را برای خود انتخاب کنید. برای مشاهده مدل های کت و شلوار زنانه کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *