دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عکس طوطی و آشنایی با انواع طوطی های زیبا

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۴
  • ۰

یکی از انواع پرندگان که درنواحی گرمسیر قطب شمال زندگی می کند طوطی می باشد این پرنده دارای 300 گونه مختلف در دنیا می باشد همه آن ها دارای منقار قلابی شکل و جهار انگشت می باشند در این مطلب اطلاعاتی در مورد چند گونه مشهور طوطی را برای شما جمع آوری نموده ام در ادامه عکس طوطی را با هم مشاهده می نماییم .

طوطی دارای 300 گونه مختلف در جهان می باشد که اغلب آنهادر نواحی گرمسیر زندگی می کنند اکثر طوطی ها در نیمکره شمالی زندگی می کنند از ویژگیهای ظاهری مشترک طوطی ها می توان به رنگ روشن آن ها و منقارهای قلاب شکل نیرومندشان اشاره کرد و دارای دو انگشت رو به جلو و دو انگشت رو به عقب می باشند که این مورد نشستن بر شاخه های درختان را برای آنها آسان می سازد عمر طوطی طولانی می باشد بطوری که ممکن است عمرشان به صد سال نیز برسد در این مطلب با انواع طوطی آشنا خواهیم شد  عکس طوطی در حالت های مختلف را برای شما جمع آوری نموده ایم . تا پایان مطلب همراه من باشید .

تصاویر انواع گونه های طوطی

انواع طوطی

همانطور که گفتیم بیش از 300 نوع طوطی در دنیا وجود دارد و اغلب آن ها در نواحی گرمسیر قطب شمال زندگی می کنند طوطی ها دارای عمر طولانی می باشند و تمام آن ها دارای منقار های قلابی شکل و چهار انگشت می باشند اکثر طوطی ها از غذاهای گیاهی استفاده می کنند آن ها بادام، گردو و شهد گل ها را می خورند در ادامه با انواع گونه های طوطی آشنا شده و عکس طوطی های مختلف را با هم مشاهده می نماییم .

عکس طوطی آمازون

طوطی آمازون زیبا

این گونه دارای اندازه های متفاوت از کوچک تا بزرگ می باشند و اغلب در آمریکا زندگی می کنند رنگ طوطی آمازون اغلب سبز می باشد و همانطور که در عکس پرنده طوطی آمازون مشاهده می کنید در بخش های سر و گردن او آبی زرد می باشد و دارای دم کوتاه و رنگ بندی متفاوتی است برای نگه داری از آن ها نیازمند تجربه ، تحقیق و آموزش می باشید این گونه طوطی اغلب از سبزیجات تازه، میوه ،جوانه ،دانه ،آجیل و دانه های بزرگ تغذیه می کنند .

عکس طوطی لوری و لوریکیت

طوطی لوری

طوطی لوری و لوریکیت رنگارنگ ترین طوطی و بومی استرالیا می باشد این گونه طوطی صدای بلندی ندارد و تقریبا بی آزار می باشد بدلیل تنوع رنگی فراوان در این نوع طوطی طرفداران قابل توجهی جذب کرده است غذای طوطی لوری یا لوریکیت شهد، شیره گیاهان و گل ها می باشند .

طوطی کانور خورشیدی یا سان کانور

طوطی کانوریاین نوع طوطی یکی از گونه های ویژه می باشد در بین افرادی که علاقمند به پرندگان اهلی می باشند طرفداران خاصی دارد  همانطور که در عکس طوطی سان کانوز می بینید از دیگر طوطی ها کمی کوچکتر می باشند پر این گونه طوطی رنگارنگ و درخشان و سرو بدن آن به رنگ زرد و نارنجی می باشد دارای صدای بلندی هستند و می توانند صدا افراد را تقلید کنند اما توانایی شان به اندازه طوطی های بزرگتر نمی باشد .

  •  آرون گروپس

تصوسر و اطلاعات طوطی رزیلا

طوطی رزیلا این طوطی بومی قاره استرالیا می باشد این طوطی ها کوچک می باشند و قادر به تقلید صدا نمی باشند اما در آواز خواندن قابل می باشند این گونه طوطی در طبیعت از میوه ها و انواع توت های وحشی تغذیه می کنند .

عکس طوطی در گونه های مختلف

با چند گونه طوطی آشنا شدیم محل زندگی و تغذیه آن ها را نیز ذکر کردیم در ادامه مطلب عکس های طوطی های مختلف و زیبا را با هم مشاهده می نماییم .

عکس طوطی زیبا عکس طوطی سفید عکس طوطی جذاب عکس طوطی طوطی در حال پرواز طوطی های زیبا طوطی سخن گو تصویری از چند طوطی عکس طوطی کوتوله طوطی آبی طوطی پرنده اهلی طوطی های زیبا عکسی از دو گونه طوطی طوطی های مختلف عکس طوطی روی شاخه عکسی زیبا از طوطیامیدوارم از مشاهده عکس طوطی در گونه های مختلف لذت کافی را برده باشید برای مشاهده بیشتر عکس حیوانات کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *