دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برای انتخاب مدل مانتو لی به این نکات دقت کنید!

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در فصل پاییز اکثر دختر خانم های شیک پوش ترجیح می دهند مانتو لی بپوشند در این مطلب مدل مانتو لی در طرح های زیبا و مدرن به همراه نکاتی برای انتخاب مدل مانتو مناسب و شیوه نگاه داری آن را برای شما جمع آوری نموده ایم.

یکی از با ارزش ترین لباس ها در کمد لباس هر جوانی لباس های جین او می باشد لباس های جین به این دلیل که همه جا قابل پوشش و تطبیق پذیر می باشند ارزش بسیاری یافته اند با آغاز فصل پاییز و سردتر شدن هوا استفاده از لباس های لی نیز مورد توجه همگان قرار می گیرد در این مطلب تصاویر مدل مانتوی لی و نکاتی برای استفاده از آن را برای شما جمع آوری نموده ایم، امیدواریم با استفاده از این نکات و تصاویر زیبا بتوانید مدل مانتوی لی متناسب برای خود را به راحتی انتخاب نمایید .

تصاویر و نکاتی برای انتخاب مدل مانتو لی

در فصل پاییز به علت سردی هوا پوشیدن مانتوی لی مورد توجه همگان قرار می گیرد در این مطلب نکاتی در مورد روش نگه داری و استفاده از مانتوی لی را برای شما جمع آوری نموده ایم رایج ترین رنگ مانتوی لی آبی می باشد .

مانتو با کمربند پهن

استفاده از یک کمربند زیبا و فانتزی و کفش متناسب به زیبایی مانتوی شما و جذاب به نظر رسیدن شما نقش مهمی دارد .

مانتو لی سنتی

مانتوی لی را انتخاب کنید که مستقل از زمان باشد مانتویی بخرید که بلافاصله از مد نیفتد تا بتوانید چند مدت از آن استفاده کنید راحت بودن در مانتوی لی مساله مهمی می باشد حتی اگر مانتویی که انتخاب کرده اید خیلی زیبا باشد اما در آن احساس راحتی نکنید باعث می شود نا متناسب به نظر برسید باید به این نکته توجه کنید که مانتوی لی انتخابی خود را در چه زمان و مکانی می خواهید بپوشید. همیشه بهترین را انتخاب کنید حتی مدل مانتوی سنتی با بارچه لی نیز می تواند بهترین باشد.

مدل مانتوی لی تکراری انتخاب نکنید

مدل مانتو دخترانه

  •  آرون گروپس

مدل مانتو لی زیبا

به این دلیل که می خواهید جذاب و باکلاس به نظر برسید نباید مدل مانتوی لی تکراری انتخاب کنید مدل های کلاسیک بسیاری وجود دارد که شما می توانید آن ها را نیز امتحان نمایید .

مانتوی جین متناسب با اندامتان انتخاب کنید

مانتو لی با کمربند

اگر که مدل مانتوی انتخابی زیبا و مدرن باشد اما متناسب اندام شما نباشد باعث می شود مضحک به نظر برسید هنگام پرو از اندازه بودن آن و تنگ نبودن کمر ان مطمین شوید پشت مانتویتان را نیز در آینه مورد بررسی قرار دهید .

مدل مانتو لی کج

برای حفظ رنگ و ظاهر مانتوی لی خود آن را از بقیه لباس ها جدا کرده و سپس بشویید .

برای خشک کردن مانتوهای لی خود از آفتاب استفاده کنید

مدل مانتو دخترانه جذاب

برای خشک کردن لباس لی خود بهتر است آن را روی بند یا پایه های مخصوص قرار دهید و از تا نخورده بودن آن اطمینان حاصل کنید از انداختن مانتوی لی در خشک کن اکیدا خود داری فرمایید .

عکس های انواع مدل مانتوی لی

همانطور که گفتیم در فصل پاییز بازار خرید مانتوهای لی بسیار داغ می باشد در این بخش مدل مانتوی لی در طرح های جذاب و زیبای زنانه و دخترانه را با هم مشاهده خواهیم نمود .

مدل مانتو لی ابرو بادی مانتو لی فوق العاده زیبا

مانتوهای لی در طرح های متفاوتی وجود دارند اگر به مانتو های بلند علاقه دارید از مدل مانتوی بلند لی استفاده کنید

مدل مانتو مدرن  مدل مانتو دخترانه جذاب مدل مانتو لی کم رنگ مدل مانتو لی ساده مانتو لی جلو بسته مانتو لی مانتو لی بلند طرح مدرن مدل مانتو لی مدل مانتو لی آبی مدل مانتو لی کوتاه مدل مانتو لی عکس مدل مانتو لی

مدل مانتوی لی

مانتو لی از انواع طرح های مانتو اسپرت به شمار می رود و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید استایل و تیپی امروزی داشته باشید بهتر است این طرح مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مانتوهای لی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند که انتخاب اندازه قد مانتو به اندازه قد و فرم اندام شما بستگی دارد همچنین مانتوهای لی به صورت جلو باز و جلو بسته و دکمه دار دوخته می شوند که انتخاب طرح مانتو سلیقه ای است.

در هنگام پوشیدن مانتو جین بهتر است در انتخاب شلوار و کفش و سایر اکسسوری هایتان توجه لازم را داشته باشید تا استایل و ظاهر شما منحصر به فرد و جذاب تر به نظر برسد.

مانتو کوتاه لی مانتو لی مانتوی لی رنگ روشن مانتو لی مانتو لی کوتاه مانتو جین کوتاه ست مانتو و شلوار لی مانتوی لی مانتوی بلند مانتو کوتاه مانتوی لی مانتوی دخترانه لی مدل مانتو لی دخترانه مانتوی دخترانه لی ست مانتو لی مانتوی بلند لی

 

 

در این مطلب نکاتی در مورد نحوه انتخاب و نگاه داری مانتوی لی صحبت کردیم و تصاویر مدل مانتوی لی در طرح های مدرن و به روز را به همراه هم مشاهده نمودیم امیدوارم از مشاهده تصاویر لذت کافی را برده باشید برای مشاهده بیشتر مدل مانتو کلیک کنید .

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *