دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های جدید بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل

  • مرضیه شاکری
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

بیوگرافی بازیگران و آشنایی بیشتر با آنان ، همیشه برای افراد جالب بوده و اکثر مردم به آن علاقه خاصی نشان داده اند.به ویژه اگر زوج های هنرمند باشند که محبوبیت آنان را دو چندان می کند.با هم عکس های جدید بهنوش طباطبایی را ببینیم.

دو هنرمند توانا در کنار یکدیگر قرار می گیرند و تشکیل یک زوج موفق در تاریخ سینمای ایران را می دهند. بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل ، در کنار هم زندگی هنریشان را شروع می کنند و سعی دارند الگویی موفق برای زوج های دیگر باشند. عکس های جدید بهنوش طباطبایی و همسرش را با هم ببینیم.

زیباترین عکس های جدید بهنوش طباطبایی و همسرش:

در تاریخ 1359/4/10 در اصفهان کودکی متولد می شود که در بزرگسالی در رشته گرافیک دانشگاه آزاد تهران تحصیل می کند . از آن خوش قول های علم می شود و هیجان را دوست خواهد می دارد. و بعد ها او را بازیگری توانمند به نام مهدی پاکدل می شناسند.

“آبی ” _ ” ماجراهای اینترنتی ” _ ” دایره زنگی ” _ “بدون اجازه” و … یادآور هنرنمایی هایش است . همچنین ” ستایش ” _ “ما چند نفر” _ ” گمشده ” _ “مروارید سرخ ” _ ” شب می گذرد ” و … از سری سریال های تلوزیونی است که وی در آن درخشیده .

یک سال بعد در تهران در تاریخ 1360/2/27 دختری متولد می شود که قصد دارد بازیگر شود .در رشته کامپیوتر ، کارشناسی بگیرد و در دانشکده هنرهای زیبای تهران دوره بازیگری ببیند . و بعد ها در سریال مسافری از هند در نقش کتی معروف میگردد و او را به نام بهنوش طباطبایی می شناسند.

” قصه عشق پدرم ” _ “گام های شیدایی ” _ “آزاد راه ” _ ” غریبه” _ “کلاغ پر” _” پسران آجری ” به یاد ماندنی ترین های بهنوش طباطبایی است . وی همچنین در سریال های تلوزیونی ” مسافری از هند ” _ ” عشق گمشده ” _ “پیله های پرواز” _ “از یاد رفته ” _ “مختارنامه ” نیز هنرنمایی کرده است.

دست تقدیر و روزگار در تاریخ 13 اسفند 1389 این دو هنرمند را با هم آشنا می کند و این دو با هم ازدواج میکنند و تبدیل به یک زوج موفق در عرصه زندگی میگردند. در ادامه عکس های جدید بهنوش طباطبایی را میبینیم:

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس عروسی بهنوش طباطبایی

عکس های جدید بهنوش طباطبایی

 بهنوش طباطبایی با فاطمه معتمد آریا

عکس های بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با همسر

عکس باحال بهنوش طباطبایی

عکس سلفی بهنوش طباطبایی با همسر

عکس بهنوش طباطبایی با دوست

عکس بهنوش طباطبایی

عکس شیک و بروز بهنوش طباطبایی

جدید ترین عکس بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با همسر در کنار ساحل

عکس بهنوش طباطبایی با سحر قریشی

عکس دسته جمعی بهنوش طباطبایی

عکس بهنوش طباطبایی داخل بالکن

عکس بهنوش طباطبایی کنار گل

عکس بهنوش طباطبایی با یک لیوان شربت

تیپ جدید بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در کتابخانه تیپ شیک بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی طبیعتی آرام و صبور دارد ، عاشق رنگ آبی و صدای علیرضا عصار است .در مقابل همسرش از شلوغی خوشش نمی آید . از خرافات متنفر است و در فیلم سینمایی آزادراه کهدی پاکدل با بهنوش طباطبایی هم بازی شد و  آشنایی این دو نفر از همانجا آغاز گردید. امیدواریم از دیدن عکس های جدید بهنوش طباطبایی لذت برده باشید .جهت مشاهده سایر عکس ها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *