دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های جدید آرایش صورت مدرن و روز + تصاویر

  • پرستو محمدی
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

همیشه مد روز و مدل های مدرن در سلیقه و ظاهر دست میبرند و خواه ناخواه همه را به سمت خود سوق میدهند. آرایش ها هر روز متفاوت میشوند وبرای خانم های مدگرا بسیار مهم است که ارایش صورت مدرن را ببیند تا بتوانند بهترین آرایش را برای خود انتخاب کنند در این مقاله بهترین مدل ها آورده شده است

میکاپ صورت در هر زمانی شکل خاص خود را دارد میکاپ متناسب با فصل نیز متغیر است و خانم های باسلیقه و مدگرا همواره به دنبال مدل های جدید میکاپ صورت مدرن بوده و هستند از این رو در این مقاله تصاویری از مدرن ترین میکاپ ها در اختیار شما قرار گرفته تا باتوجه به فرم صورت و اجزای چهره خود بهترین و متناسب ترین میکاپ صورت را برای خود انتخاب کنید.

تصاویری از جدید ترین مدل های آرایش صورت مدرن:

هر چهره ای آرایش خاص خود را می طلبد اما همیشه مد و مدل های جدید در این انتخاب دست میبرند و سبک آرایش ها را به یک سو سوق می دهند. گاهی آرایش ها برنزه با ابرو های پهن و رژ تیره می شوند و گاهی ابرو ها فرم باریک و پوست روشن و آرایش لایت، گاهی آرایش ها به سمت آرایش اروپایی کشیده می شود و گاهی آرایش های اصیل ایرانی… و همگان خواه ناخواه به سمت این آرایش ها میروند. همیشه اندگی هماهنگی با مد نه تنها بد نیت بلکه ضروری نیز هست. در این مقاله مدل های متنوعی از آرایش صورت مدرن، جدید و زیبا آورده شده تا با توجه به حالت چهره خود و فرم صورت و اجزای چهره تان بهترین سبک آرایش را برای خودتان انتخاب کنید و به جذابیت و هماهنگی با مد روز رابه خود هدیه دهید.

زیبا ترین مدل ها آرایش مدرن

آرایش شیک و مدرن اروپایی

آرایش صورت لایت

آرایش مدرن

  •  آرون گروپس

مدل های آرایش شیک و ناز

در عکس های زیر با نمونه هایی از آرایش صورت مدرن دخترانه آشنا می شوید. این آرایش ها نسبت به آرایش های دیگر کمی ساده تر هستند.

آرایش صورت به سبک اروپایی

آرایش مدرن اروپایی

آرایش جذاب و مدرن

آرایش صورت شیک و متفاوت

آرایش صورت مدرن اروپایی

عکس های زیر نمونه هایی از آرایش صورت جدید با ابرو های پهن است. در این آرایش معمولا ابرو ها هاشور زده شده یا ابرو ها با آکوا ارایش شده است.

آرایش صورت شیک و مدرن

مدرن ترین ارایش صورت

آرایش صورت مدرن

آرایش صورت زیبا

آرایش صورت جذاب

مدل آرایش صورت مدرن

ارایش صورت شیک و مدرن

با نمونه ها جذاب آرایش صورت جدید آشنا شدید امیدواریم این عکس ها مورد پسندتان واقع شده باشند برای مشاهده ی عکس های بیشتر از آرایش صورت کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *