دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ایده های تزیین روزنامه دیواری های متنوع برای مدرسه

  • یلدا محمدی
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
  • ۴

انواع مختلف روزنامه دیواری یا نشریه دیواری با طرح های زیبا و جذاب و همچنین موضوعات مختلف را در این مقاله ملاحظه می فرمایید که هر یک از این مدل های متنوع می توانند ایده مناسبی برای ساخت انواع مختلف روز نامه دیواری توسط شما باشند.

جدیدترین طرح ها و مدل های نشریه دیواری برای مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی با موضوعات جالب و جذاب را در این مطلب گردآوری نموده ایم که ضمن مشاهده آنها با ایده های جدید برای ساخت نشریه دیواری های مختلف آشنا خواهید شد. در ادامه این مدل های جذاب و زیبا را ملاحظه نمایید.

روزنامه دیواری های زیبا و جالب با موضوعات متنوع :

ساخت و تزیین نشریه دیواری یکی از تجربیات جالبی است که همه دانش آموزان در طول تحصیل بارها آن را انجام می دهند و انواع مختلف آن را با موضوعات متنوع تهیه می نمایند. انواع مختلف نشریه های دیواری با هدف آموزش و بیان نکات مهم روزمره توسط دانش آموزان و معلمان گرامی تهیه می شود که می توان آن را به گونه ایی کاردستی یا کار عملی در جهت یادگیری بیشتر دانش آموزان نیز نامید. این نشریه ها اغلب برای مناسبت های مختلف با طرحهای متنوع و زیبا با انواع مقوا و کاغذ رنگی و ساده تهیه می گردد که هر یک شامل یک یا چند موضوع آموزشی می باشد که در ادامه چند نمونه از آنها را ملاحظه می فرمایید.

روزنامه های دیواری جدیدنشریه دیواری جدیدروزنامه های دیواری زیباروزنامه های دیواری کاریکاتوریروزنامه دیواری جدیدروزنامه های دیواری محرمروزنامه دیواری زیبا

نشریه دیواری دهه فجر

دهه فجر یکی از مناسبت های مهم برای ما ایرانی ها است که اغلب دانش آموزان، نشریه های دیواری مختلفی برای این زمان و با موضوع دهه فجر و بیست و دو بهمن تهیه می نمایند که در این بخش چندین نمونه از روزنامه دیواری دهه فجر با این موضوع را ملاحظه می فرمایید.

نشریه دیواری دهه فجرروزنامه های دیواری زیباروزنامه های دیواری جذاب

نشریه دیواری ورزشی

ورزش و رشته های ورزشی یکی دیگر از موضوعات پرطرفدار و پرکاربرد در تهیه نشریه های دیواری می باشد که اغلب در جهت آشنایی با رشته های مختلف ورزشی تهیه می گردد. برای تزیین این سبک نشریه ها می توانید از ایده های جالب و قابل توجهی که برای ساخت کاردستی با مقوا ارائه داده ایم استفاده نمایید و از این طریق نشریه دیواری جالب و زیبایی تهیه کنید.

روزنامه دیواری دهه فجرعکس روزنامه دیواری جدیدروزنامه های دیواری برای مدرسهروزنامه دیواری

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

نشریه دیواری حجاب

در مدارس مختلف و خصوصا مدرسه های دخترانه نشریه های دیواری مختلفی با موضوع حجاب تهیه می گردد که هر یک یادآور نوع پوشش مناسب و داشتن حجاب می باشد. بهتر است اینگونه نشریه ها و انواع کاردستی جدید با موضوع حجاب در عین سادگی و زیبایی، به گونه ایی تهیه گردند که برای سایر دانش آموزان نیز جذابیت داشته باشد و به مطالعه نوشته های آن بپردازند.

روزنامه دیواری مدرسهروز نامه دیواری نشریه دیواری حجابروزنامه های دیواریروزنامه های دیواری جدیدروزنامه دیواری های جدید

انواع روزنامه دیواری با موضوعات مختلف

موضوعات مختلفی همچون نماز، روز قدس، روز معلم، صرفه جویی در مصرف آب و … می تواند موضوعی مناسب برای طراحی نشریه دیواری دانش آموزان باشد. که در ادامه تصاویری متفاوت و جذاب از این نشریه دیواری ها را مشاهده می نمایید.

روزنامه دیواری با موضوع سلامتینشریه دیواری با موضوع دیابت

نشریه دیواری سلامت بدننشریه دیواری با موضوع تغذیه سالم

نشریه دیواری با موضوع فواید میوه ها  نشریه دیواری با موضوع معرفی خواص میوه ها

روزنامه دیواری با موضوع نفتنشریه دیواری با موضوع نفت

تزیینات زیبای نشریه دیوارینشریه دیواری با موضوع اجتماعی

روزنامه دیواری با موضوع امام زمان (ع)نشریه دیواری درباره دلتنگی برای امام زمان (عج)

تزیین و طراحی نشریه دیوارینشریه دیواری با موضوع کلید بهشت

نشریه دیواری 9 دینشریه دیواری با موضوع حماسه ۹ دی

نشریه دیواری معرفی مکان های تاریخی خراساننشریه دیواری با موضوع شهر خورشید

نشریه دیواری برای دانش آموزاننشریه دیواری متفاوت

نشریه دیواری با موضوع شهدانشریه دیواری جالب با موضوع یادواره شهدا

نشریه دیواری انقلابنشریه دیواری با موضوع دفاع مقدس و جنگ تحمیلی

موضوعات جالب نشریه دیواری

نکته: لازم به ذکر است که ابعاد مقوای مورد نیاز برای ساخت نشریه دیواری نیز بر اساس مطالب جمع آوری شده و تعداد عکس ها و موارد دیگر همچون تزیینات روزنامه، انتخاب می شود.

مدل های متنوع و زیبای انواع نشریه دیواری با موضوعات متنوع را مشاهده نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از طرح های ارائه شده بتوانید زیباترین و مناسب ترین نشریه های دیواری را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با ایده های جالب و جدید در جهت تهیه و تزیینات مختلف اینگونه کارهای هنری به بخش کاردستی مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۴ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *