دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

با مدل های جدید پرده اتاق کودک پسرانه و دخترانه آشنا شوید

  • یلدا محمدی
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

با مشاهده این مجموعه عکس مدل پرده اتاق کودک با طراحی های زیبا و جالب می توانید مناسب ترین وزیباترین مدل پرده را برای اتاق خواب کودک انتخاب و تهیه نمایید و از این طریق دکوراسیونی فوق العاده در اتاق کودک داشته باشید.

انتخاب مدل پرده اتاق کودک از اهمیت خاصی برخوردار است و اغلب والدین گرامی سعی دارند مناسب ترین پرده با طرح های جدید و زیبا را تهیه نمایند. بر همین اساس انواع مختلف مدلهای پرده برای اتاق کودکان را در این مطلب گرداوری نموه ایم که با مشاهده آنها و همچنین الگوبرداری از این طرح های زیبا و منحصر به فرد می توانید بهترین و مناسب ترین مدلهای پرده را برای اتاق خواب کودکان تهیه نمایید. در ادامه با مشاهده این مدلهای زیبا و جدید همراه ما باشید.

مدل پرده اتاق کودک با طرح های جدید و شیک :

طرح و مدل پرده اتاق کودکان نقش مهمی در دکوراسیون اتاق خواب آنها دارد و باعث ایجاد فضایی دلنشین و مناسب در اتاق کودکان می شود. برای داشتن بهترین انتخاب، توجه به جنس، رنگ، طرح و اندازه پرده اهمیت بسیار زیادی دارد که با توجه به آنها و همچنین رعایت نکات مهم و اساسی می توان بهترین انتخاب را داشت. اولین نکته توجه به جنس پارچه است که ضخامت آن میزان نور طبیعی اضافه شده به اتاق را نشان می دهد و همچنین طرح پارچه باید مناسب با سن و روحیه کودکان باشد. علاوه بر این سایز پرده نیز باید به گونه ایی باشد که علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضای اتاق کودک، کارایی لازم را نیز داشته باشد. تصاویری که در ادامه ملاحظه می فرمایید مربوط به انواع مختلف پرده برای اتاق بچه گانه می باشد که همچون مدل پرده آشپزخانه و اتاق پذیرایی، می توانند گزینه مناسبی برای انتخاب شما می باشند.

پرده اتاق خواب کودکعکس مدل پرده برای اتاق کودکپرده جدید و زیبای اتاق کودکپرده اتاق کودک عروسکیپرده برای اتاق کودک دخترپرده اتاق خواب کودک جدیدمدل های جدید پرده عروسکیپرده برای اتاق کودک پسر

مدل پرده اتاق کودکانه دختر

جنسیت کودکان و تمایلات و خواسته های آنها نقش مهمی در انتخاب طرح و مدل پرده دارد و والدین گرامی با توجه به دختر یا پسر بودن فرزندشان, مناسب ترین مدل پرده اتاق خواب را انتخاب می نمایند. در این بخش به معرفی انواع مدل پرده زیبا و شیک برای اتاق خواب کودکانه دختر می پردازیم که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

پرده اتاق کودکپرده عروسکی اتاق کودکپرده اتاق خواب کودک جدیدمدل پرده با طرح کودکانهعکس پرده اتاق خواب کودکمدل پرده جدید

مدل پرده اتاق کودکانه پسر

یکی از موارد مهمی که در انتخاب پرده اتاق کودکان اهمیت دارد توجه به وسایل مختلف و دکوراسیون اتاق خواب است که تعیین کننده نوع و مدل پرده می باشد. در این بخش به معرفی مدل های متنوع و زیبای انواع پرده مناسب با دکوراسیون اتاق کودک پسرانه می پردازیم که این مدل های شیک و زیبا می توانند مناسب ترین مدل پرده برای اتاق خواب کودکان شما باشند.

مدل پردهمدل پرده با طرح عروسکیمدل پرده جدید اتاق کودکپرده اتاق نوزاد پسرمدل پرده برای اتاق کو.دکمدل پرده عروسکیمدل پرده اتاق نوزاد

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تصاویری دیگر از مدل پرده جدید و زیبای اتاق کودکان

از آنجا که پرده بخش مهمی از دکوراسیون اتاق کودک را شامل می شود، بنابراین همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم توجه به جنس، رنگ و طرح آن اهمیت زیادی دارد، از این رو در زیر به ارائه نکاتی کلی درباره انتخاب پرده مناسب برای اتاق بچه ها پرداخته ایم که امیدواریم به هنگام انتخاب و خرید پرده اتاق خواب فرزندتان این نکات مهم را مدنظر قرار دهید.

  • پرده اتاق قابلیت شست و شو داشته باشد.
  • اندازه آن بلند نباشد، زیرا ممکن است کودک آن را بکشد و چوب پرده روی وی سقوط کند.
  • پرده نازک باشد تا امکان عبور نور خورشید که برای کودکان مفید است را داشته باشد.
  • استفاده از رنگ قرمز برای پرده اتاق کودکان مناسب نیست زیرا موجب پرخاشگری وی می شود.
  • بنابراین بهتر است از رنگهای زرد، آبی، صورتی و سبز برای پرده استفاده کنید.
  • برای انتخاب طرح پرده، بهتر است با تم اتاق کودک هماهنگ باشد.
  • می توانید پرده اتاق را با روتختی بچه ست کنید به طوری که روتختی و پرده مثل هم باشند.
  • پرده اتاق را متناسب با فصول مختلف تغییر دهید و برای زمستان پرده ضخیم تر استفاده کنید.

در ادامه دعوت می نماییم از جدیدترین و زیباترین مدلهای پرده برای اتاق کودکان با طرح های متنوع و جذاب دیدن نمایید.

پرده اتاق کودکانه

تصاویر پرده اتاق بچگانه

مدل پرده اتاق بچگانه

پرده جذاب اتاق بچگانه

انواع پرده اتاق بچگانه

پرده شیک اتاق بچگانه

پرده فانتزی اتاق بچگانه

پرده اتاق کودک دخترانه

پرده زیبای اتاق بچگانه

پرده اتاق بچه ها

پرده زیبای اتاق کودک

پرده اتاق کورکان

پرده اتاق نوزاد

پرده اتاق بچه

پرده اتاق بچگانه

مدل پرده اتاق کودک

با رعایت اصول مهم در جهت انتخاب پرده اتاق کودکان می توانید مناسب ترین و زیباترین مدل پرده را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر و همچنین آشنایی با طرح های جدید و زیبا به بخش مدل پرده مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *