دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

با این لباس های مجلسی در دوران بارداری نیز شیک پوش بمانید

  • ندا خوشرو
  • ۴ خرداد ۱۳۹۹
  • دیدگاه‌ها برای با این لباس های مجلسی در دوران بارداری نیز شیک پوش بمانید بسته هستند

اگر شما در دوران بارداری به سر می برید و قصد دارید تا لباس مجلسی راحتی را علاوه بر شیک و جذاب بودن برای این دوران انتخاب کنید تا پایان این مطلب با همراه باشید تا با جدیدترین مدل های لباس مجلسی بارداری آشنا شوید.

یکی از دغدغه های خانم های باردار این است که زمانی که به مهمانی و یا مجلس عروسی دعوت می شوند چه نوع لباسی را پوشیدن انتخاب کنند تا اندام آن ها بهتر به نظر برسد در این مجموعه ما شما را با جدیدترین مدل های لباس مجلسی حاملگی آشنا خواهیم کرد تا بتوانید با انتخاب مدل لباس مجلسی مناسب خوش لباس و خوش سلیقه بودن خود را در دوران  حاملگی حفظ کنید.

در هنگام خرید پیراهن مجلسی بارداری باید نکاتی را در انتخاب آن رعایت کنید تا بتوانید لباسی راحت را برای این دوران سخت اما شیرین تهیه کنید و از پوشیدن لباسهای مناسب در مهمانی ها لذت ببرید.

لباس مجلسی برای خانمهای باردار

انواع مدل های لباس مجلسی بارداری

 برای اینکه در هزینه لباس صرفه جویی کنید مدل لباس و پارچه لباس مجلسی خود را با هزینه ای مناسب تهیه کنید و آن را به خیاط ماهری بسپارید تا لباس با مدل ایده آلی را برای شما بدوزد برای این که مدل لباس خود را انتخابی کنید می توانید از طرح های لباس مجلسی در این بخش از دنیای مد استفاده کنید.

لبا مجلسی بارداری با رنگ قرمز پیراهن مجلسی برای خانمهای باردار

هرگز در دوران بارداری طبق مد خرید نکنید و لباسی را برای این دوران تهیه کنید که هرگز از مد نمی افتد و همیشه شیک و جذاب خواهد بود تا بتوانید در دوران های بعدی بارداری خود نیز از ان استفاده کنید.

سعی کنید از لباس مجلسی با رنگ شاد برای دوران  حاملگی خود استفاده کنید. اگر می خواهید تا اندام شما بهتر دیده شود می توانید رنگ دامن یا شلوار خود را تیره انتخاب کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

انواع مدل های پیراهن مجلسی زنانهپیراهن قرمز مجلسی برای بانوان بارداربلوز مجلسی برای خانومهای باردار

برای اینکه ظاهر زیبایی داشته باشید علاوه بر انتخاب پیراهن مجلسی بارداری با طرح زیبا و شیک از گردنبند های شیک و جذاب و یا دستمال گردن های پر نقش و نگار استفاده کنید تا توجه بقیه بیشتر به گردنبند و یا دستمال گردن شما جلب شود.

لباس مجلسی کوتاه و رنگ روشن مخصوص بارداری

پیراهن مجلسی با پارچه ای مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید در دوران بارداری پوست خانم ها بسیار حساس می شود بنابراین از پارچه هایی استفاده کنید که حساسیت زا نیستند بهترین پارچه ها برای  پیراهن در دوران بارداری پارچه های کتان هستند پارچه کتان ضد حساسیت است و راحتی شما را در پوشیدن پیراهن فراهم می کند.

پیراهن مجلسی قرمزپیراهن مجلسی قرمز و شیکپیراهن حریر مجلسی مخصوص بانوان باردار 2016

لباس شب گیپور بارداری

می توانید از لباس مجلسی گیپور برای دوران حاملگی خود استفاده کنید با این مدل پارچه ها شما زیباتر و جذاب تر به نظر خواهید رسید و حس اعتماد به نفس بیشتری را خواهید داشت در این تصاویر زیر لباس مجلسی گیپور را مشاهده خواهید کرد.

لباس مجلسی بارداری 2016lebas majlesi bardari (4)لباس مجلسی با آستین گیپورلباس مجلسی گیپور برای خانم های باردارلباس مجلسی بارداری با طرحی متفاوتپیراهن گیپور زنانهlebas majlesi bardari (12)

پیراهن های مجلسی بلند بارداری

در دوران بارداری خود می توانید از لباس بارداری های بلند و پوشیده استفاده کنید تا احساس آرامش و راحتی بیشتری را داشته باشید اگر شما تمایل دارید تا از لباس های  بلند استفاده کنید به شما توصیه می کنیم تا مدل های این بخش از دنیای مد را مشاهده کنید.

لباس مجلسی یارداری با رنگ بنفشلباس بارداری مجلسیپیراهن ملسی شیک 2016لباس مجلسی سفید بلند لباس مجلسی بسیار جذاب و جدید بارداریپیراهن بلند برای خانومهای باردارلباس مجلسی بارداری سفیدانواع مدل های پیراهن مجلسی شیک و جدید

انواع مدل لباس مجلسی بارداری پوشیده

حتما در هنگام انتخاب لباس بارداری برای مجالس علاوه بر فاکتور زیبایی، جنس پارچه و راحت بودن آن را مدنظر داشته باشید؛ پارچه لباس حاملگی باید راحت بوده و قابلیت کشش لازم را داشته باشد به طوری که در حدود چهار تا ده درصد آن را الیاف کششی تشکیل دهد و متناسب با افزایش حجم خانوم باردار و بزرگ شدن سینه و شکم وی، منبسط و کشیده شود، برای این منظور پارچه نخی کشباف و استرچ انتخابی عالی و مناسب هستند.

تصاویری از لباس مجلسی حاملگی

همچنین امکان دارد بدن تان خیلی سریع تر از زمانی که فکر می کنید بزرگ شود و در نتیجه لباس مورد نظر تان اندازه شما نشود، بنابراین در هنگام انتخاب لباس در صورتی که بین دو سایز شک دارید، می توانید سایز بزرگتر را انتخاب نمایید. در این قسمت دعوت می کنیم از جدیدترین مدلهای لباس مجلسی حاملگی دیدن کنید.

لباس مجلسی حاملگی گلدار و بلندلباس مجلسی حاملگی با طرح گلدار و شیک

لباس مجلسی حاملگی با طرح جذابمدل لباس مجلسی گیپور و شیک برای خانوم های باردار

لباس مجلسی حاملگی با طرح زیبالباس مجلسی حاملگی بلند

لباس مجلسی جدید بارداری لباس مجلسی حاملگی با طرح زیبا و جدید

لباس مجلسی حاملگی با طراحی جدیدجدیدترین مدل لباس مجلسی حاملگی

لباس مجلسی حاملگی با طراحی زیبالباس مجلسی زیبا برای خانم های باردار

لباس مجلسی بارداری پوشیدهمدلی زیبا از لباس مجلسی حاملگی

لباس مجلسی حاملگی پوشیدهطرح زیبا و بلند لباس مجلسی حاملگی

لباس مجلسی حاملگی ایرانیمدل لباس مجلسی حاملگی با طرح ایرانی

مدلهایی از لباس مجلسی حاملگیلباس مجلسی حاملگی با طرح پوشیده و ساده

لباس مجلسی حاملگی زیباطراحی ساده و زیبای لباس حاملگی مجلسی

لباس مجلسی حاملگی شیکلباس حاملگی گیپور مدل مجلسی

لباس مجلسی حاملگیطرحی شیک و زیبا از لباش حاملگی مجلسی

لباس مجلسی حاملگی زیباجدیدترین مدل لباس مجلسی برای بانوان باردار

لباس مجلسی بارداری زیبا

راحتی لباس در دروران بارداری از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. در این مجموعه از لباس مجلسی مدل های بسیار زیبا و جذاب از مدل لباس مجلسی بارداری را مشاهده کردید که امیدواریم با رعایت نکاتی که ذکر شد بتوانید لباس مجلسی مناسبی را برای خود تهیه کنید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
دیدگاه‌ها برای با این لباس های مجلسی در دوران بارداری نیز شیک پوش بمانید بسته هستند دیدگاه برای این نوشته