دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

شیر سلطان جنگل را در نماهای مختلف ببینید

  • یلدا محمدی
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۴
  • ۱

جدیدترین تصاویر شیر سلطان جنگل و انواع مختلف عکس شیر در حالت ها و زمان های متفاوت از گونه های متنوع را در این مطلب گرداوری نموده ایم که امیدواریم از مشاهده آنها لذت ببرید.

انواع مختلف عکس شیر را در این مطلب گرداوری نموده ایم که مشاهده آنها خالی از لطف نیست و می تواند برای هر فردی جالب و هیجان انگیز باشد خصوصا برای افرادی که به حیوانات مختلف علاقه مند هستند و زندگی و تصاویر حیوانات برای آنها جالب و قابل توجه است. در این مقاله بیش از بیست عکس زیبا و متنوع از شیر را در حالت های مختلف گردآوری نموده ایم که امیدواریم از مشاهده آنها لذت ببرید. تا پایان با این تصاویر زیبا و متنوع همراه ما باشید.

مجموعه عکس شیر نر و ماده از گونه های مختلف :

تصاویری که در این مجموعه مشاهده می فرمایید مربوط به عکس شیر است که به دلیل بدن بزرگ و هیبت و  چالاکی لقب سلطان جنگل را به خود اختصاص داده است. عکس ها و تصاویر زیادی از این حیوان درنده در جنگل و باغ وحش تهیه شده است که در این مقاله بخشی از این عکس ها را نمایش می دهیم. این تصاویر زیبا را در ادامه ملاحظه نمایید.

عکس شیر نر

شیرها حیواناتی از گربه سانان به حساب می آیند که جثه بسیار بزرگی دارند و در شیرهای نر وزن آنها گاه به 250 کیلوگرم نیز می رسد. این حیوانات بر اساس شکل ظاهری بال ها، اندازه و سایز بدن و همینطور میزان پراکندگی به هشت گونه تقسیم می شوند که تفاوت هایی در ظاهر با هم دارند که شیر ایرانی تنها یکی از این گونه ها است. در ادامه تصاویر و عکس های جالبی از انواع شیر نر را مشاهده می فرمایید که این تصاویر می توانند به شناخت بهتر شما از این حیوان کمک کنند.

عکس های شیر نرشیر نر در جنگلشیر درندهعکس از شکار شیرعکس های شیر جوانشیر نرتصاویر زیبای شیر نر و مادهشیر نر در جنگلعکس های شیرتصاویر شیر نر و مادهعکس جدید شیر

عکس شیر ماده

شکل ظاهری شیرهای ماده تفاوت زیادی با شیرهای نر دارند. در اولین نگاه می توانید آنها را به دلیل محروم بودن از یال شناسایی نمایید. در ادامه عکس شیر های ماده را مشاهده می فرمایید که در بعضی عکس ها در کنار شیر نر می باشند.

عکس شیرعکس های شیر درندهشیر نرشیر مادهعکس شیر مادهشیر سلطان جنگلعکس شیر نر و مادهحمله شیر درنده

عکس توله شیر

بچه شیرها بسیار باهوش هستند و زمان خود را صرف بازی با دیگر توله ها می نمایند. البته لازم به ذکر است که حدود هشتاد در صد از توله قبل از رسیدن به سن دو سالگی به دلایل مختلفی می میرند و توله های باقیمانده در سن چهار یا پنج سالگی به شیر جوانی که قدرت جنگ و شکار و تولید مثل را دارد، تبدیل می شوند. در ادامه چند عکس توله شیر را مشاهده می فرمایید.

  •  آرون گروپس

شیر نر و توله شیرعکس توله شیرعکس های شیر ماده

انواع عکس شیر در حالت های مختلف را ملاحظه نمودید، پیشنهاد می کنیم برای مشاهده تصاویر بیشتر و همچنین آشنایی با حیوانات مختلف به بخش عکس حیوانات مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *