دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین ایده های تزیین برنج با زعفران را اینجا ببینید

  • یلدا محمدی
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

ایده های جدید و مدل های زیبا و متنوع تزیین برنج با زعفران را در این مطلب ارائه می دهیم که با استفاده از آنها می توانید زیباترین و متنوع ترین تزیین برنج را برای مهمانی ها و مجالس مختلف داشته باشید.

تزیین برنج با زعفران یکی از مرسوم ترین مدل تزیینات غذا می باشد که طی سالها تنها سبک و مدل آن تغییر کرده اما همچنان یکی از پرکاربردترین و مناسب ترین تزیینات غذا می باشد و علاوه بر زیبایی بخشیدن به پلو باعث طعم بهتر این غذا و همچنین به دلیل خواص زیادی که زعفران دارد به کیفیت و کارایی غذا نیز کمک می کند. در نتیجه بهترین گزینه برای زیبا سازی برنج استفاده از زعفران است که در این مطلب می توانید مدل های متنوع و زیبای این تزیینات را ملاحظه نمایید.

تزیین برنج با زعفران زیبا با ایده های جدید و متنوع :

 برای دیزایین برنج با زعفران نیازی به استفاده از ابزار خاصی نیست و تنها با مقداری زعفران دم کرده و همچنین با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید بهترین و زیباترین تزیینات را داشته باشید. در ادامه با انواع مختلف این سبک دیزایین غذا آشنا می شوید.

دیزایین برنج با زعفران ساده:

همانطور که گفتیم استفاده از زعفران، برای تزیینات برنج به دلایل زیادی بسیار مرسوم است و تنها در دوره های مختلف شکل و فرم ظاهری آن تغییر نموده است و افراد مختلف با سلیقه های متفاوت برنج را با طرح های زیبا و متنوع تزئین نموده اند و تزیین غذای ساده و زیبایی ارائه داده اند.

در صورتی که قصد دارید برنج خود را بعد از کشیدن در ظرف مورد نظر تنها با استفاده از زعفران دیزایین نمایید، تصاویر زیر می تواند ایده مناسبی برای شما باشند.

تزیین برنج ساده با زعفرانتزیین برنج مجلسیتزیین برنج با زعفرانتزیین پلو با زعفرانتزیین پلو ساده با زعفران تزیین دیس برنج با زعفران

تزیین پلو با زعفران و زرشک :

یکی از مواد غذایی که اغلب برای تزیین پلو در کنار زعفران به کار می رود زرشک است که به همراه زعفران ترکیبی زیبا از لحاظ رنگ می سازد و می تواند بهترین گزینه و انتخاب برای تزیین غذای شما باشد.

در ادامه تصاویر و مدل های متنوع و زیبای تزیین پلو با زعفران و زرشک را ملاحظه می فرمایید که در برخی از این مدل ها علاوه بر زرشک از خلال بادام و پسته نیز استفاده شده است که می توان به دلخواه آن را اضافه را کم نمود.

  •  آرون گروپس

تزیین برنج با زعفران و زرشکتزیین برنج سادهتزیین پلو مجلسیتزیین پلو زعفرانیDecorated rice (16)تزیین برنج با زعفران تزیین برنج مجلسی شیک

تزیین برنج قالبی با زعفران :

در صورتی که می خواهید برنج قالبی را با زعفران دیزایین نمایید، بهترین روش این است که مقداری برنج را با زعفران دم کرده مخلوط نمایید و ته قالب بریزید، سپس بقیه برنج را روی آن بریزید. به این ترتیب بعد از برگرداندن قالب و خارج نمودن برنج از آن، مشاهده خواهید نمود برنج دورنگ و زیبایی دارید و می توانید آن را به دلخواه دیزایین نمایید. عکس های پلو قالبی که در ادامه مشاهده می فرمایید ایده مناسب و الگویی جذاب برای تزیینات شما به حساب می آیند.

Decorated rice (15)تزیین پلو مجلسی با زعفرانتزیین پلو با زعفرانتزیین برنج قالبی با زعفرانتزیین برنج زیباتزیین برنج قالبی با زعفرانتزیین برنج قالبی با زعفران

تزیینات جدید پلوی مجلسی با زعفران

سفره آرایی و تزیین غذا اهمیت زیادی در بین ایرانیان دارد و از جمله هنر کدبانو های خوش سلیقه ایرانی می باشد، تزیینات غذا های مختلف و سفره آرایی علاوه بر اینکه موجب زیبایی و شکیل شدن سفره و میز غذا می شود، تاثیر زیادی نیز در افزایش اشتها و میل به غذا خوردن به خصوص در بین کودکان و افراد بد اشتها دارد، انواع تزیین کوکو، تزیین ماکارونی، تزیین سالاد و … نمونه هایی از تزیینات شکیل غذا های ایرانی می باشند که در مطالب قبلی این مدل تزیینات زیبا را مشاهده نموده اید، در ادامه تصاویر جدیدتری از تزیین پلوی مجلسی زعفرانی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویر تزیینات پلو با زعفران

پلو تقریبا غذای اصلی سفره همه ایرانیان در مجالس و مهمانی ها می باشد که اغلب با زعفران و زرشک تزیین می شود و ایده های مختلفی برای این کار وجود دارد، حال در صورتی که قصد دارید، در مهمانی ها و مجالس خود، مهمان هایتان را با سفره آرایی و تزیینات زیبای غذای خود سورپرایز کرده و تحسین آنها را برانگیزید، اما از خود ایده ای در این زمینه ندارید، در اینجا انواع تزیینات شکیل پلو مجلسی با زعفران را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید این تصاویر را مشاهده کرده و برای تزیینات شکیل غذای خود در منزل ایده بگیرید.

مدل تزیینات پلو با زعفرانتزیین پلوی مجلسی با زعفرانانواع تزیینات پلو با زعفرانتزیینات شیک پلو با زعفرانتزیینات جذاب پلو با زعفرانایده تزیین برنج با زعفرانتزیینات جدید پلو با زعفرانتزیینات پلو مجلسی با زعفرانمدل تزیین برنج با زعفرانتزیینات مجلسی پلو با زعفرانتزیینات شکیل پلو با زعفرانتزیینات زیبای پلو با زعفرانتزیینات پلو با زعفرانروش تزیین برنج با زعفران

امیدواریم با مشاهده عکس های دیزایین شده پلو با زعفران که در این مقاله ارائه دادیم بتوانید بهترین و مناسب ترین تزئین پلو را داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم از دیگر مدل ها و آموزش های مربوطه در بخش تزیین غذا دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *