دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اگر به تزیین میوه با سیخ چوبی علاقه دارید اینجا را ببینید.

  • یلدا محمدی
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از ایده های جالب میوه آرایی برای مهمانی های مختلف و جمع های خودمانی، تزیین میوه با سیخ چوبی است که با به کارگیری آن می توانید بهترین پذیرایی را از مهمان ها داشته باشید و همچنین از تزیینات زیبای میوه لذت ببرید.

تزیین میوه سیخ چوبی یکی از روش های جالب و ایده های نو و زیبا برای میوه آرایی است که می تواند مناسب ترین پذیرایی از مهمان ها باشد. در این مطلب مدل های مختلف این نوع دیزاین را با میوه های متنوع را گرداوری نموده ایم که با الگو برداری از این طرح ها می توانید زیباترین و مناسب ترین تزیینات میوه را داشته باشید. در ادامه تصاویر زیبا و جالب این تزیینات را ملاحظه نمایید.

جدیدترین مدل های میوه آرایی و تزیین میوه با سیخ چوبی :

ممکن است شما نیز معتقد باشید چیدن میوه در ظرف برای پذیرایی از مهمان کاری تکراری شده است و به دنبال روشی جدید و جالب برای پذیرایی باشید.  میوه آرایی با سیخ چوبی می تواند همان ایده خلاقانه و مناسبی باشد که برای رهایی از میوه آرایی ساده به دنبال آن هستید.

این کار را با شیوه های مختلف انجام می دهند اما رایج ترین روش، پوست گرفتن و تکه کردن میوه های درشت از جمله موز، کیوی، سیب، پرتقال، آناناس، گلابی و دیگر میوه ها و همچنین استفاده از میوه هایی با ابعاد کوچک مثل توت فرنگی، تمشک، گیلاس و دیگر میوه های ریز به صورت کامل است که در کنار هم ترکیب زیبایی می سازند.

در ادامه تصاویر این سبک تزیینات را مشاهده می فرمایید که برخی از میوه های به صورت خرد شده و برخی به صورت کامل در کنار یکدیگر قرار گرفته و ترکیب زیبایی تشکیل داده اند.

تزیین میوه با سیخ چوبیتزیین میوه شب یلداتزیینات جدید میوه با سیخ چوبیمیوه آرایی با سیخ چوبیتزیین میوه با سیخ چوبیمیوه آرایی ساده و زیباتزیین میوه با سیخ کبابمیوه آرایی شب یلدامیوه آرایی با سیخ چوبیمیوه آرایی ساده با سیخ چوبیتزیین میوه جدید و شیک

دیزاین میوه با سیخ چوبی به شکل سبد و گلدان :

بعد از اینکه از سیخ ها استفاده نمودید و میوه ها را با آن دیزاین نمودید می توانید سیخ ها را کنار هم قرار داده و ترکیبی به صورت سبد میوه و گلدان به وجود آورید. برای این کار از انواع گلدان ها و همچنین سبد های مختلف نیز می توانید استفاده نمایید و از این طریق تزیین میوه، زیبایی داشته باشید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

این مدل تزیینات میوه اغلب به عنوان میوه آرایی شب یلدا، میوه آرایی سفره عقد و همچنین تزیینات خاص و ویژه برای مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. تصاویری که در ادامه ملاحظه می فرمایید مربوط به انواع مختلف میوه آرایی با سیخ چوبی است که هر یک می توانند الگویی برای انجام میوه آرایی شما باشند.

مدل تزیین میوه با سیخ چوبیمیوه آرایی سفره عقدتزیین میوهمیو هآرایی با سیخ کبابمیو ه آرایی با سیخ چوبیمیوه آرایی جدید تزیین میو هبه شکل گلتزیین میوه شب یلدامیوه آرایی شیک و زیبا

میوه آرایی فانتزی و شیک با سیخ چوبی

میوه آرایی هنری زیبا و منحصر به فرد است که که با استفاده از آن می توان پذیرایی منحصر به فردی در دورهمی ها و ضیافت های خانوادگی داشت. ایده های متنوع و شیکی برای تزیین انواع میوه های فصل وجود دارد که یکی از این ایده های خلاقانه استفاده از سیخ چوبی می باشد که با برش میوه به شکل های زیبا و جذاب و قرار دادن این تکه میوه ها در داخل سیخ چوبی می تواند زیبایی ظرف میوه را دو چندان کند، به این ترتیب اشتها و اشتیاق افراد به ویژه کودکان را برای خوردن انواع میوه برانگیزد.

میوه آرایی شیک با سیخ چوبی

در ادامه این بخش تصاویری از مدل تزیینات میوه با سیخ چوبی به شکل های فانتزی و شیک را نظاره گر خواهید بود. انجام این تزیینات مستلزم مهارت خاصی نیست بلکه با تماشای این مدل تزیینات فوق العاده زیبا و دوست داشتنی و الگوبرداری از آن ها می توانید میوه های دلخواه تان را به صورت مدل منتخب خود درآورید و از این مدل تزیین ظرف میوه بی نهایت لذت ببرید.

میوه آرایی قشنگ با سیخ چوبی

میوه آرایی جذاب با سیخ چوبی

میوه آرایی فانتزی با سیخ چوبی

میوه آرایی دوست داشتنی با سیخ چوبی

جدیدترین تزیین میوه با سیخ چوبی

قشنگ ترین تزیین میوه با سیخ چوبی

میوه آرایی بی نظیر با سیخ چوبی

میوه آرایی دیدنی با سیخ چوبی

میوه آرایی هنرمندانه با سیخ چوبی

دیزاین زیبای میوه با سیخ چوبی

دیزاین بامزه میوه با سیخ چوبی

جذاب ترین تزیین میوه با سیخ چوبی

دیزاین جذاب میوه با سیخ چوبی

دیزاین خاص میوه با سیخ چوبی

دیزاین متفاوت میوه با سیخ چوبی

دیزاین دیدنی میوه با سیخ چوبی

دیزاین تماشایی میوه با سیخ چوبی

توجه داشته باشید که در تزیین میوه با سیخ چوبی ترکیب رنگ میوه ها و همچنین طعم و مزه آنها در کنار یکدیگر اهمیت زیادی دارد و می تواند به بهبود میوه آرایی و تزیینات شما کمک کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *