دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل های کاردستی با چوب کبریت خلاقانه و جدید

  • یلدا محمدی
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
  • ۳

با جدیدترین مدل ها و ایده های زیبا برای ساخت کاردستی با چوب کبریت در این مطلب آشنا شده و همچنین خلاقیت با چوب کبریت و ایده های خلاقانه و جالب را برای ساخت اینگونه کاردستی های ملاحظه می فرمایید.

ساخت کاردستی به کمک چوب کبریت یکی از ایده های جالب و خلاقانه است که بدون نیاز به وسایل و ابزار خاص انجام می گردد و می توانید آن را به وسیله کمترین امکانات و البته کمی خلاقیت و ابتکار انجام دهید. در این مقاله مدل ها و طرح های زیبا و جدید کاردستی های مختلف به کمک چوب کبریت را ملاحظه می فرمایید که به وسیله تماشلی این مدل ها می توانید کاردستی های جالب و زیبایی خلق نمایید. تا پایان همراه ما باشید.

خلاقیت و کاردستی با چوب کبریت با طرح های زیبا :

برای ساخت کاردستی از چوب کبریت نیاز به تعدادی چوب کبریت و چسب چوب دارید. البته برای برخی از کاردستی ها تکه ای مقوا یا کاغذ نیز لازم است تا ساخت کاردستی را روی آنها انجام دهید. ساخت این نوع کاردستی به دلیل در دسترس بودن مواد و وسایل مورد نیاز به راحتی انجام می گردد و طرفدارهای زیادی نیز دارد. یکی از پرکاربردترین مدل کاردستی که به کمک چوب کبریت ساخته می شود، کلبه های چوبی است که به شکل های مختلف تهیه می گردد که در ادامه مدل های زیبا و جالب این کاردستی جدید را ملاحظه می فرمایید.

کلبه چوبی با چوب کبریتخلاقیت با چوب کبریتمدل کاردستی برای کودکان با چوبخلاقیت با چوب کبریتکلبه چوبی با چوب کبریتکاردستی با چوب کبریت برای کودکان

از طریق قرار دادن منظم چوب کبریت ها در کنار هم می توانید طرح ها و تصاویر زیبایی خلق نمایید. در صورتی که چنین قصدی دارید به کمک تکه ایی کاغذ یا مقوا و چیدن کبریت ها روی آن و متصل کردنشان به هم کار های دست ساز مقاوم تری تهیه نمایید. بنابراین از طریق این ابتکار می توانید انواع مختلف حروف و تصاویر را ایجاد نمایید که هر یک زیبایی خاص خود را دارند. کاردستی های جالب که در ادامه مشاهده می فرمایید نیز از همین روش ساخته شده اند.

ساخت کاردستیکاردستی جدید چوبیکاردستی جدیدکاردستی با چوب کبریتکاردستی با چوب کبریت روی مقواکاردستی خلاقانه با چوب کبریت

همانطور که گفتیم ساخت کاردستی به وسیله چوب کبریت تنوع خیلی زیادی دارد و کمی خلاقیت می تواند در ساخت کاردستی های متنوع به شما کمک کند. همچنین می توانید از مدل های کاردستی با چوب بستنی استفاده نموده و با الگوبرداری از آنها، کاردستی های زیبایی در ابعاد کوچکتر تهیه نمایید. در ادامه چند طرح زیبا و متفاوت از انواع کاردستی های خلاقانه را ملاحظه می فرمایید که هر یک ایده جالبی برای ساخت انواع کاردستی است.

کاردستی خلاقانه با چوب کبریتکاردستی درخت با چوب کبریتمدل کاردستی خلاقانهکاردستی جدید با چوب کبریتکاردستیکاردستی جدید با چوب کبریتکاردستی با چوبساخت کاردستی جدید با چوبمدلهای زیبایی از خلاقیت با قوطی کبریت

برای خلق و ساخت یک اثر هنری زیبا حتما لازم نیست از وسایل و ابزار خاص و قیمتی استفاده کنید، بلکه با به کار بردن کمی خلاقیت و ذوق هنری کاردستی های هنرمندانه متنوع و دیدنی می توانید در منزل بسازید، در بالا نمونه هایی از ساخت کاردستی با چوب کبریت را ملاحظه کردید که امیدواریم مورد توجهتان قرار گرفته باشد، حال در این بخش قصد داریم مدلهای جذابی از انواع خلاقیت با قوطی کبریت را در اختیارتان قرار دهیم که بعد از مشاهده می توانید به راحتی از این ایده ها برای ساخت کاردستی های مورد علاقه تان ایده بگیرید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کاردستی خلاقانه با چوب کبریتساخت کاردستی هلی کوپتر با قوطی کبریت

کاردستی زیبا با قوطی کبریتساخت خلاقیت های زیبا با قوطی کبریت

کاردستی با چوبهای کبریتکاردستی با مقوا با ایده جذاب و منحصر به فرد

انواع کاردستی با چوب کبریتمدلهایی از کاردستی با وسایل ساده و دور ریختنی

خلاقیت جذاب با چوب و قوطی کبریتایده جذاب برای ساخت کاردستی با قوطی کبریت

هنردستی خلاقانه با چوب کبریتمدل کاردستی خلاقانه زیبا و دیدنی

کاردستی جالب و فانتزی با چوب کبریتساخت کاردستی فانتزی برای بچه ها

کاردستیهای کودکانه با چوب کبریتخلاقیت ساخت هلی کوپتر با ایده جذاب و باحال

کاردستیهای زیبا با چوب کبریتطراحی کاردستی میز و صندلی با قوطی کبریت

ساخت کاردستی زیبا با چوب کبریتساخت کاردستی زیبا برای هدیه جشن تولد

کاردستیهای دخترانه با چوب کبریتانواع کاردستی با خلاقیت های زیبا و دخترانه

کاردستیهای تزئنی با چوب کبریتساخت کاردستی جعبه با ایده زیبا

انواع خلاقیت با قوطی کبریتمدلی از کاردستی جعبه با ایده خلاقانه و زیبا

کاردستی خلاقانه و زیبا با قوطی کبریتخلاقیت زیبا با استفاده از جعبه کبریت دور ریختنی

کاردستی با قوطی کبریت+عکسساخت جعبه کاربردی زیبا با قوطی کبریت

مدلهایی از کاردستی با قوطی کبریتمدلهایی از کاردستی خلاقانه و زیبا با چوب و جعبه کبریت

کاردستی جالب با قوطی کبریتخلاقیت ساخت چمدان مینیاتوری و جالب

کاردستی دخترانه با قوطی کبریتمدلی از کاردستی جالب با وسایل ساده و به دردنخور

تصاویری زیبا از کاردستی با قوطی کبریتایده هایی فوق العاده زیبا از ساخت کاردستی برای کودکانخلاقیت زیبا و جذاب با قوطی کبریتساخت جعبه کادو با مقوا به شکل خلاقیتی فوق العاده جذاب و زیبا

خلاقیت جذاب با قوطی کبریتخلاقیت طراحی کاردستی با ایده های دیدنی و هنرمندانه

خلاقیتی دیدنی با قوطی کبریت

در این مطلب نظاره گر جدیدترین و زیباترین طرح ها و مدل های کاردستی ساخته شده از چوب کبریت بودید، امیدواریم به وسیله الگوبرداری از طرح های ارائه شده بتوانید کاردستی های زیبا و جالبی تهیه نمایید. همچنین پیشنهاد می کنیم بر روی لینک کاردستی کلیک کنید و از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های مربوطه استفاده نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۳ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *