دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل لباس عروسکی دخترانه جدید که باید ببینید

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

مدل لباس عروسکی مدلی زیبا و جذاب است که اگر شما می خواهید در مجالس و مهمانی ها جذاب تر به نظر برسید به شما توصیه می کنیم که این مدل را برای پوشیدن انتخاب کنید. در این مجموعه بیش از بیست مدل لباس عروسکی را در اختیار شما قرار داده ایم.

پیراهن عروسکی دخترانه یکی از انواع لباسهای بسیار زیبا و شیک است که شما می توانید در مجالس مختلف از آن ها استفاده کنید. در این مجموعه انواع متنوع از مدل عروسکی دخترانه با طرح های بلند و کوتاه را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

یکی از دغدغه های بزرگ دختر خانم های ایرانی انتخاب پیراهنی مناسب برای انواع مهمانی ها و مجالس است. اگر شما در انتخاب لباس مجلسی کوتاه دخترانه و یا مدهای لباس مجلسی بلند مردد هستید و می خواهید متفاوت تر از بقیه در مجالس و مهمانی ها حضور داشته باشید پیشنهاد ما به شما این است که مدل لباس فانتزی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

جذاب ترین لباس های مجلسی عروسکی

انواع مدل لباس عروسکی دخترانه بلند

 اگر شما تمایل دارید که از لباسهای پوشیده استفاده کنید می توانید مدل های پیراهن  عروسکی بلند را برای پوشیدن انتخاب کنید. پیراهن عروسکی با طرح بلند پاها را بلندتر نشان می دهد و می توانید در زیر این پیراهن بلند از کفش پاشنه بلند دخترانه استفاده کنید تا قد شما بلندتر به نظر برسد.

در این مجموعه کوچک مدل های متنوع و زیبای مدل پیراهن عروسکی دخترانه با طرح بلند را در اختیار شما دختر خانم های خوش سلیقه و مشکل پسند قرار داده ایم.

لباس عروسکی آستین دارمدل زیبا و جدید لباس عروسکیلباس مجلسی قرمز عروسکیلباس عروسکی بلند زیبا و شیکلباس عروسکی با طرح بلندلباس مجلسی عروسکیلباس عروسکی بلندمدل لباس عروسکی با طرحی متفاوتلباس عروسکی 2016مدل لباس عروسکی به رنگ زردلباس مجلسی زیبا عروسکیمدل لباس عروسکی با طرح بلندلباس عروسکی با دامن پف دارلباس عروسکی بچه گانه با دامن پف دار

جدیدترین و متنوع ترین مدل های پیراهن عروسکی کوتاه

اگر شما اندام ریزی دارید و قدتان کوتاه است بهتر است که از لباس مجلسی دخترانه تکرنگ استفاده کنید. مدل های لباس مجلسی تک رنگ همیشه شیک و مناسب هستند و هرگز از مد نمی افتند.
پیراهن عروسکی که دامن آن از زیر سینه شروع می شود نمای پاهای بلند را زیباتر می کند توجه داشته باشید که قد این نوع پیراهن ها باید تا روی زانو و یا بالای زانوی شما باشد.
مدل هایی از پیراهن مجلسی عروسکی دخترانه با طرح کوتاه را در تصاویر زیر مشاهده می کنید که امیدواریم از دیدن آن ها لذت ببرید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل لباس عروسکیمدل لباس عروسکی 2016لباس عروسکی زیبالباس عروسکی دخترانهمدل لباس عروسکی دخترانه بسیار شیکلباس عروسکی کوتاه جدیدترین مدل های لباس عروسکیلباس عروسکی با طرحی متفاوتلباس مجلسی دکلته عرئوسکی بسیار زیبا2016مدل های زیبا و شیک مدل لباس عروسکیمدل لباس عروسکی کوتاه 2016

طرح های لباس عروسکی دخترانه

لباس عروسکی باعث می شود تا شما ظاهر و استایلی متفاوت در مهمانی ها و مجالس داشته باشید. پیراهن های عروسکی مانند سایر پیراهن های مجلسی در انواع طرح های کار شده و ساده موجود می باشند که انتخاب هر یک از آن ها سلیقه ای است.

توجه داشته باشید که اگر طرح و رنگ پیراهن عروسکی با فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما مطابقت داشته باشد باعث می شود تا شما در مجالس ظاهر و استایلی منحصر به فرد داشته باشید.

پیراهن های عروسکی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند که انتخاب رنگ پیراهن بهتر است با توجه به رنگ پوست انجام شود تا جذابیت ظاهری شما تکمیل شود.

لباس عروسکی کوتاه لباس عروسکی بلند لباس عروسکی رنگ تیره لباس عروسکی شیک و رنگ روشن لباس عروسکی قرمز

برای دوخت برخی از پیراهن های عروسکی از پارچه های طرح دار یا گلدار استفاده می شود که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید این پیراهن ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است طرح سایر اکسسوری هایتان را ساده انتخاب نمایید تا ظاهر و استایل تان شلوغ به نظر نرسد.

لباس عروسکی زیبا لباس عروسکی زیبا و خاص لباس عروسکی خاص مدل لباس عروسکی بلند پیراهن عروسکی رنگ تیره لباس عروسکی کار شده لباس عروسکی طرح دار

لباس مجلسی را انتخاب کنید که متناسب با فرم اندام و چهره شما است و در رنگ لباس مجلسی دقت کافی را داشته باشید. در این مجموعه از دنیای مد مدل لباس عروسکی جذاب و شیک را مشاهده کردید امیدواریم که بتوانید با مشاهده این مدل ها لباس مناسبی را برای خود انتخاب کنید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *