دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شیک ترین مدل های لباس عروس کوتاه را اینجا ببینید

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه لباس عروس کوتاه مجموعه ای با مدل های زیبا و جذاب است که در این بخش از دنیای مد جدیدترین مدل های لباس عروس کوتاه را برای عروس های ایرانی و خوش سلیقه گردآوری کرده ایم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

پیراهن عروس مدل های متعددی دارد و برخی از این مدل ها مناسب هر فصلی هستند. مدل پیراهن  عروس کوتاه یکی از انواع مدل های پیراهن عروس است که بهترین ایده برای فصل تابستان است.

پیراهن عروسی را می توانید به سه روش تهیه کنید. در روش اول شما می توانید لباس عروس، را سفارش دهید تا یک خیاط ماهر پیراهن مورد نظر شما را به خوبی بدوزد این روش از زمان های قدیم رایج بوده است که هزینه بسیار زیادی را باید بپردازید و روش مقرون به صرفه ای برای شما نیست.

در روش بعدی شما می توانید لباس عروستان را به مزون ها سفارش دهید تا برایتان بدوزند سپس آن را برای شب عروسیتان اجاره کنید هزینه این لباس برای شما کمتر از روش اول است و این روش این مزیت خوب را دارد که شما لباس مناسبی متناسب با اندامتان می پوشید.
در روش سوم که این روزها بسیار رواج پیدا کرده است شما می توانید لباسهای آماده در مزون های عروس را اجاره کنید که این روش هزینه کمی را نسبت به دو روش قبل برای شما دارد.

لباس عروس دکلته سفید

نکاتی طلایی برای انتخاب مدل لباس عروس کوتاه

در نظر گرفتن شکل اندام شما یکی از نکات مهم در انتخاب پیراهن عروس است. شما در انتخاب لباس عروس علاوه بر در نظر گرفتن فرم اندام خود باید به فرم صورت و رنگ پوست خود نیز توجه کنید.
اگر شما پوست سبزه ای دارید از پوشیدن پیراهن های عروس با رنگ سفید یخچالی خودداری کنید.

لباس عروس با طرحی متفاوت
روزی که برای خرید و یا پرو پیراهن عروس به مزون می روید حتما باید کفشی را که قرار است در شب عروسی خود بپوشید همراه خود ببرید زیرا اندازه قد دامن بستگی به پاشنه های کفش شما دارد.

لباس عروس کوتاه دنباله دار
برای اینکه اندام شما لاغرتر دیده شود به هیچ وجه گن های ضخیم را نپوشید شما می توانید به جای استفاده از گن های ضخیم از لباس های که فنر دارند استفاده کنید و یا گن های ظریف را برای پوشیدن می توانید انتخاب کنید.
لباس عروس با یقه هفت مناسب برای عروس خانمهای چاق است و اگر شما بازو های پر دارید هرگز لباس عروس دکلته را برای پوشیدن انتخاب نکنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

انواع مدل های جدید لباس عروس

لباس عروس بسیار جذاب کوتاه
در بعضی از مدل های پیراهن عروس کوتاه پاپیون و یا کمربند برای زیبایی بیشتر لباس وجود دارد. اگر شما قد کوتاه هستید این قسمت تزیینی نباید در قسمت پایین تنه شما قرار بگیرد زیرا شما را کوتاه تر نشان می دهد و بهتر است که این قسمت تزیینی پیراهن بالاتر از کمر شما قرار بگیرد تا شما قد بلندتر به نظر برسید.
اگر شما دارای اندام چاق هستید قسمت تزیینی لباس باید نزدیک کمر شما قرار بگیرد.

مدل بسیار زیبا لباس عروس کوتاه
اگر شما جشن عروسی خود را در تابستان برگزار می کنید پیراهن عروس کوتاه می تواند بهترین انتخاب شما باشد که با توجه به فرم اندامتان می توانید از این مدل استفاده کنید.
پیراهن عروس با دامن کوتاه در ایران به ندرت استفاده می شود زیرا عروس برای رفت و آمد دچار مشکل می شود برای پیراهن عروس کوتاه می توانید از لباس هایی استفاده کنید که دامن های آن ها دو حالت دارند. شما می توانید دامن بلند پیراهن را وقتی که به تالار رسیدید از پیراهن جدا کنید و پیراهن عروس را با مدل کوتاه بپوشید.
اگر شما پاهای کشیده و زیبایی دارید به شما توصیه می کنیم که از پیراهن عروس ها با مدل کوتاه استفاده کنید.

لباس عروس کوتاه و دکلته مدرنلباس عروس کوتاه بسیار زیبا

انواع پیراهن عروس های کوتاه زیبا و جذاب

در این بخش از پیراهن عروس مدل های زیبا و شیک از پیراهن عروس کوتاه را برای عروس های خوش سلیقه ایرانی جمع آوری کرده ایم.

لباس عروس لباس عروس با آستین حلقه ای لباس عروس کوتاه بسیار فوق العاده لباس عروس کوتاه مدرن مدل جدید و مدرن لباس عروس لباس عروس کوتاه با آستین سه ربع لباس عروس کوتاه با طرحی ساده انواع جدید مدل لباس عروس لباس عروس کوتاه با طحی ساده و جذاب لباس عروس بسیار زیبا و جذابمدل لباس عروس کوتاه مدرن

پیراهن عروس کوتاه دنباله دار

پیراهن عروس کوتاه، به نوبه خودش بسیار زیبا است و بعضی از این مدل پیراهن عروس ها در قسمت جلو کوتاه، هستند و در قسمت پشت دنباله دارند که این مدل لباس عروس دنباله دار زیبا و جذاب است.

لباس عروس دنباله دار 2016لباس عروس با دنباله ای زیبالباس عروس جذاب و ایده آل لباس عروس کوتاهلباس عروس دنباله دار 2016لباس عروس کوتاه و دکلته

طرح های پیراهن عروس کوتاه

لباس عروس های کوتاه زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید عروسی با استایل متفاوت باشید بهتر است این طرح پیراهن ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

پیراهن عروس های کوتاه در انواع طرح های آستین دار و بدون آستین و دکلته موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان بالاتنه ای پوشیده داشته باشید بهتر است پیراهن های آستین دار را برای پوشیدن انتخاب نمایید. پیراهن عروس های دکلته و بدون آستین نیز برای عروس ها با بالاتنه جذاب انتخابی مناسب به شمار می روند.

پیراهن عروس کوتاه در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود می باشد و اگر شما از آن دسته از عروس هایی هستید که تمایل دارید ظاهری آراسته داشته باشید بهتر است از پیراهن عروس ساده استفاده نمایید همچنین پیراهن عروس های کار شده نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

لباس عروس کوتاه مدل لباس عروس آستین دار لباس عروس زیبا و آستین دار لباس عروس شیک و آستین دار لباس عروس ساده و کوتاه لباس عروس زیبا و آستین کوتاه لباس عروس زیبا و آستین کوتاه لباس عروس زیبا و شیک لباس عروس زیبا و شیک لباس عروس شیک و کوتاه لباس عروس زیبا و کوتاه لباس عروس زیبا و شیک لباس عروس زیبا و کوتاه پیراهن عروس کوتاه و شیک

شب عروسی یکی از به یاد ماندنی ترین شب ها برای عروس و داماد هاست انتخاب لباس عروس مناسب برتی چنین شب باشکوهی بسیار پر اهمیت است. توجه داشته باشید که گران تر بودن لباس عروس هرگز دلیل بر بهتر بودن لباس نیست. برای مشاهده انواع متنوع لباس عروس کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *