دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل یقه کت زنانه مجلسی و اسپرت + تصاویر

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از مهم ترین انواع لباس ها برای خانوم ها لباس های مجلسی است . در این مطلب بیش از ۲۰ مدل مختلف از یقه کت زنانه را برای خانوم های خوش سلیقه جمع آوری کرده ایم و اگر شما قصد دارید که در مجالس از کت استفاده کنید بهتر است این مطلب را مشاهده کنید.

یکی از انواع لباس هایی که در مجالس مختلف خانوم ها می توانند بپوشند کت و شلوار و یا کت و دامن است. در این مطلب ما مدل های بسیار زیبا از مدل یقه کت زنانه را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم.

نکاتی برای انتخاب مدل یقه کت زنانه

انواع مختلف یقه کت زنانه و دخترانه

اگر شما تمایل دارید که با ظاهر کاملا رسمی در مجلس ظاهر شوید برای مدل یقه کت یقه انگلیسی را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر کت با مدل یقه انگلیسی را انتخاب می کنید بهتر است که برای جلوه بیشتر مدل یقه کت از یک گردنبند بلند و با ظرافت استفاده کنید.

مدل یقه کت زنانه رسمی و انگلیسی
اگر گردن شما کوتاه است توجه داشته باشید که کت هایی با یقه بلند گردن را کوتاه تر نشان می دهند بنابراین از پوشیدن این نوع کت ها خودداری کنید.
کت ها با مدل یقه کت به شکل هفت و قلبی بدن را کشیده تر نشان می دهند و توصیه می کنیم که خانوم های چاق از این مدل یقه کت استفاده کنند.

کت با یقه اسپرت

کت با یقه حلزونی بسیار شیک و جذاب است و باعث می شود که کت شما زیباتر به نظر برسد. اگر شما ترجیح می دهید که مدل کت شما متفاوت باشد و دوست ندارید از یقه های ساده و باز استفاده کنید بهتر است که کت ها با یقه حلزونی را انتخاب کنید.

مدل یقه کت زنانه حلزونی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل یقه کت مجلسی

در این تصاویر زیباترین مدلهای یقه کت را برای شما عزیزان قرار داده ایم. این مدلهای یقه کت بسیار مناسب برای کت و دامن مجلسی و یا کت و شلوار زنانه مجلسی شما است امیدواریم از دیدن این مدلهای یقه لذت کافی را ببرید.

مدل یقه کت 1394کت زنانه با یقه ای بسیار زیبامدل یقه کت مجلسیمدل یقه کت زنانه ساده یقه ای جذاب برای کت زنانه مجلسیکت یقه هفت مجلسی یقه بسیار زیبا برای انواع کت های مجلسیWomen's coat collar model (8)مدل یقه کت زنانه مجلسییقه کت 2016مدل جذاب یقه کتمدل یقه کت دو رنگ

مدل یقه کت اسپرت

اگر شما مایل هستید که از کت اسپرت استفاده کنید بهتر است که یقه کت اسپرت شما بلندتر باشد و رنگ شومیزی که در زیر این نوع کت می پوشید بهتر است به رنگ شلوار شما باشد.

کت دخترانه یقه گرد

یقه کت زنانه

مدل یقه کت دخترانه یقه کت اسپرت دخترانه کت قرمز دخترانه با یقه ای مناسب یقه جذاب و شیک کت دخترانه یقه کت اسپرت
کت اسپرت دخترانه

جدیدترین مدلهای یقه کت برای بانوان

امروزه تنوع لباسهای بانوان بسیار زیاد است؛ کت یکی از پوشش های زیبا برای خانوم ها می باشد که می توان مدلهای شیک و متنوع آن را با دامن یا شلوار مناسب ست کرد و استایل فوق العاده زیبایی به وجود آورد، اخیراً انواع مدل کت زنانه و دخترانه شیک و زیبا طراحی می شوند که طرح یقه در هر یک از این کت ها می توانند متفاوت باشند و هر کسی می تواند با توجه به سلیقه و فرم اندام خود، مدلهای کت و یقه مناسب را سفارش دهد، حال برای آشنایی با انواع دیگر یقه برای کت های زنانه و دخترانه می توانید در ادامه همراه ما شوید.

تصاویر انواع یقه کت بانوان

کت و شلوار یا کت دامن که از جمله لباسهای مناسب زنانه و دخترانه هستند که اندام را موزون تر کرده و ظاهر را بسیار زیبا و باوقار نشان می دهند، استفاده از این نوع پوشش در بین خانومهای غربی اغلب به عنوان یک لباس رسمی کاربرد دارد و برای خانوم های ایرانی معمولا به عنوان لباس مجلسی شیک استفاده می شود؛ در بالا با انواع یقه ها برای کت اسپرت، رسمی و شیک آشنا شده اید، در قدیم یقه انگلیسی رواج بیشتری داشتند اما امروزه یقه های ساده طرفداران بیشتری دارند، در اینجا می توانید با انواع کت های بانوان با طرح یقه زیبا آشنا شوید.

مدلهای یقه کت بانوان مدل یقه کت بانوان جوان مدل یقه کت برای بانوان انواع مدل یقه کت بانوان زیباترین مدل یقه کت بانوان جدیدترین مدل یقه کت زنانه جدیدترین مدل یقه کت بانوان مدل جذاب یقه کت بانوان مدل یقه کت زنانه مجلسی مدل زیبای یقه کت بانوان مدل شیک یقه کت بانوان مدل جدید یقه کت بانوان مدل یقه کت بانوان مدل یقه کت زنانه ساده

یقه کت نقش بسزایی در زیباتر نشان دادن مدل کت شما دارد در این بخش از دنیای مد ۲۴ مدل یقه کت اسپرت و مجلسی را برای شما عزیزان جمع آوری کردیم که امیدواریم بتوانید با دیدن این تصاویر مدل یقه کت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *