دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اگر دارای موی های کم پشت هستید از این مدل موها استفاده کنید

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

اگر شما از نازکی و کم پشتی مو خود رنج می برید در این مطلب ما نکاتی را برای پرپشت کردن موهای کم پشت و ضعیف به همراه مدل موهای متنوع برای موی کم پشت را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید مدلی مناسب از مدل مو برای موهای کم پشت را انتخاب کنید.

کوتاه کردن موهای کم حجم نیاز به مهارت زیادی دارد باید مدلی را برای موهای خود انتخاب کنید که موهای کم پشت شما پرحجم و پرپشت به نظر برسد. در این مقاله چند مدل موی شیک برای موهای کم  حجم را یه شما عزیزان پیشنهاد می دهیم.

نکاتی برای پرپشت نشان دادن موهای کم پشت

اغلب افرادی که دارای مو هایی کم پشت و نازک هستند، ممکن است دچار این تصور باشند که هرگز نمی توانند مدل مو های زیبایی از مو های خود داشته باشند، حال در صورتی که با استفاده از یک روش آرایشی مناسب می توان مو های نازک و کم پُشت خود را به زیبایی بیارایید و بر جذابیت خود بیافزایید.

امروزه شیوه های آرایشی متنوعی برای مو و پرپشت نشان دادن مو های کم حجم وجود دارد و در صورتی که علاقمند به پر پشت نشان دادن مو هایتان هستید، می توانید از برخی مدلهای مو در این زمینه کمک بگیرید. همانطور که گفتیم روش های رایج زیادی برای پر حجم نشان دادن مو های نازک و کم حجم وجود دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم :

  • فر دادن مو ها با وسایلی مثل بیگودی، بابلیس و غیره
  • حالت دار کردن مو ها با انواع سشوار و برس های مخصوص
  • به کار بردن ابر و پروتز برای زیر مو ها
  • استفاده از برخی مدلهای شنیون برای پرپشت نشان دادن مو ها
  • استفاده از رنگ مو هایی مثل آمبره، هایلایت، مش، بالیاژ و …
  • اکستنشن مو و یا اضافه کردن مو ها با استفاده از گیره و چسب های مخصوص
  • تغییر حالت مو، مثلا جایگزین کردن فرق کج به جای فرق وسط

در بالا به برخی روش های پرپشت نشان دادن مو های کم حجم و نازک اشاره کردیم که استفاده از هر یک از شیوه ها می تواند مو های کم حجم شما را پُرتر جلوه دهد و بر زیبایی استایل شما بیفزاید، همچنین در ادامه دعوت می نماییم از به روز ترین و زیباترین مدل های مو برای موهای کم پشت زنانه و دخترانه دیدن نمایید.

مدل مو برای موهای کم حجممدل شینیون برای مو های پشت سر

مدل پرپشت کردن مو برای موهای نازکمدل موی کوتاه دخترانه

مدل مو برای موی نازکجدیدترین مدل مو برای پرپشت نشان دادن مو های نازک

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل موی زیبا برای موهای کم پشتپف دار کردن مو ها با روش های جدید

جدیدترین مدل موی حجیم و زنانهجذاب ترین مدل موی کوتاه زنانه

مدل مو برای موی کم پُشتجدیدترین مدل مو برای دختران با مو های کم حجم

مدل مو برای موی کم حجممدل زیبایی از بافت موی دخترانه

مدی مو زیبا برای پرپشت نشان دادن مو هامدل فر دار کردن مو ها

مدل مو برای پرپشن کردن مو هامدلی از موج دار کردن مو های کم پشت

مدل مو جذاب برای موهای کم پشتمدل موی زیبا و جدید

مدل مو زیبا برای پر حجم کردن موپرپشت کردن مو های کم حجم

 مدل مو جدید برای موهای کم پشت

اگر شما موهای کم  حجم و نازکی دارید از خرد کردن بیش از حد موهایتان خودداری کنید. برای موهایی که کم  حجم هستند باید تعادل را در کوتاه کردن مو به خوبی برقرار سازید. اغلب پایین موها پر پشت تر از قسمت جلوی موها است بنابراین به شما توصیه می کنیم مدل پایین موهای خود را صاف نگه دارید تا موهای شما پرپشت به نظر برسند. می توانید برای ضخیم کردن موهای نازک و کم حجم از رنگ مو استفاده کنید.

هرگز موهای کم حجم و نازک خود را دکلره نکنید، زیرا دکلره باعث ریزش موهای نازک و ضعیف می شود، سعی کنید از اتوی مو و سشوار فقط در مواقع ضروری استفاده کنید.

مدل مو ایده آل برای موهای کم پشت
شانه های موپیچ و گرد باعث ریزش موهای ضعیف و کم حجم می شوند بنابراین برای فرم دادن به موهایتان بعد ار استحمام  از بیگودی های مو که درشت و نرم هستند استفاده کنید توچه کنید که موی شما باید نم دار باشد تا به خوبی صاف شود و حالت بگیرد هرگز از بیگودی بر روی موی خیس استفاده نکنید.
اگر می خواهید از سشوار برای فرم دادن به موهایتان استفاده کنید موهایتان را در جهت خلاف رشد مو سشوار بکشید این طریقه سشوار کشیدن یاعث می شود تا موهای شما ضخیم تر دیده شوند.
بهتر است برای شستشوی موهای کم پشت و نازک از شامپوهای خشک استفاده کنید.
توجه داشته باشید که اگر می خواهید از نرم کننده ها استفاده کنید بهترین گزینه برای موهای شما نرم کننده های حجم دهنده هستند.
از سرم، واکس و ژل موها استفاده نکنید زیرا وزن موهای شما را سنگین می کنند و باعث می شوند تا موهای شما به سمت پایین کشیده شوند و همین امر باعث می شود تا موهای شما کم پشت تر دیده شوند.

انواع مختلف مدل مو برای موهای کم پشت

اگر شما همواره نگران کم پشت بودن موهایتان هستید و به دنبال مدل مویی مناسب هستید تا موهای شما پرپشت به نظر برسند مدل موهای زیر را به شما پیشنهاد می دهیم.

انواع مدل موی مناسب کوتاه برای موهای کم حجم

اگر موهای شما بسیار کم حجم و نازک است و تمایل دارید که قد موهای خود را بسیار کوتاه کنید حتما مدل مویی مناسب از مدل مویی شیک برای موهای کم پشت را انتخاب کنید تا موهای شما پرپشت تر و زیباتر نشان داده شوند.

مدل موی کوتاه در تصاویر زیر مدل های بسیار مناسبی هستند و همانطور که مشاهده می کنید حجم موها را کمی بیشتر نشان می دهند می توانید برای اینکه موهای شما بسیار زیباتر به نظر برسند از رنگ مو های فانتزی نیز برای موهای خود استفاده کنید.

مدل مو 2016مدل مو با رنگی متفاوت و ایده آلمتنوع ترین مدل مو برای موهای کم پشتمدل های جذاب و متفاوت مومدل مو با رنگی بسیار روشن برای موهای کم پشتمدل بسیار زیبا و جذاب برای موهای کم پشتمدل مو با رنگی روشن و جذابزیبا ترین مدل مو برای موهای کم پشتمدل مو برای موهای کم پشت 2016مدل مو با رنگ بسیار زیبا و تیرهمدل مو بسیار زیبا برای موهای کم پشت مدل مو برای موهای کم پشتمدل م و کوتاه با رنگ روشن

زیباترین مدل مو های بلند برای موهای کم پشت

در این قسمت تصاویری از مدل موی بلند مناسبی را برای موهای کم  حجم شما جمع آوری کرده ایم این مدل موها علاوه بر اینکه موهای شما را پرپشت تر نشان می دهند بسیار زیبا و مناسب برای خانوم های مشکل پسند هستند.

مدل مو حجم دهنده برای موهای کم پشت مدل مو برای موهای کم پشت ویژه خانوم های خوش سلیقهمدل مو مدل مو بلند برای موهای کم پشت با رنگ روشنانواع مدل مو برای موهای کم پشت

محصولات آرایشی نیز تاثیر زیادی در پرشت شدن مو ها دارند، لذا برای داشتن مو هایی با حجم بیشتر استفاده از محصولاتی مناسب و سالم که برای این منظور تهیه شده اند، می تواند سودمند واقع شود، همچنین می توانید از مکمل های شست و شو و کرم های مخصوص برای شانه کردن مو ها به کار برید.

حتما در انتخاب مدل مو و رنگ مو به فرم چهره تان توجه داشته باشید تا مدل مویی را انتخاب کنید که جذاب تر و زیباتر به نظر برسید. امیدواریم که مجموعه مدل مو برای موهای کم پشت راهنمای خوبی برای انتخاب مدل مو مناسب شما باشد. می توانید به بخش مدل مو مراجعه کنید و انواع مدل موهای بیشتری را مشاهده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *