دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو رسمی ساده و شیک برای محیط های اداری

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

مانتو یکی از پوشش های بسیار مهم برای زنان ایرانی است در این مجموعه بیش از بیست مدل مانتو رسمی و بسیار جدید را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

نوع لباس پوشیدن هر فرد نشانگر شخصیت آن فرد می باشد و مانتو یکی از پوشش های بسیار مهم و مناسب به شمار می رود از این رو بهتر است شما طرح و رنگ مانتوی خود را با توجه به قد و فرم اندامتان انتخاب کنید.

نکاتی برای انتخاب مدل مناسب مانتو رسمی

مدل مانتوی رسمی باید مناسب و ساده باشد. در مطلب زیر مدل مانتوهای مناسب و نکاتی را برای انتخاب مدل مانتوی اداری و رسمی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم بتوانید بهترین و زیباترین مدل مانتوها را انتخاب کنید.

مدل های بسیار زیبای مانتو های رسمی

برای رنگ مدل مانتو اداری و می توانید از رنگ های تیره مانند رنگ قهوه ای و سرمه ای و مشکی و خاکستری و آبی تیره استفاده کنید که این رنگ ها بسیار مناسب تر برای محیط کاری شما می باشند.  رنگ قهوه ای بسیار رنگ مناسب و زیبایی است و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد اگر می خواهید از رنگ آبی استفاده کنید بهتر است آبی تیره که مناسب تر برای محیط کاری شما است را انتخاب کنید. بهتر است برای مدل مانتوی رسمی، از مانتوهایی که دارای آستر هستند استفاده کنید.

مدل مانتو بسیار زیبا و مناسب رسمیمانتو رسمی به رنگ تیره و زیبامدل های مانتو اداری و رسمی 2016
توجه به جنس پارچه مانتوها بسیار مهم است و سعی کنید از مانتوهایی با جنس پارچه مرغوب برای محیط کارتان استفاده کنید.
در انتخاب مدل مانتوی رسمی از مانتوهایی استفاده کنید که جیب های بسیار زیادی ندارند و هم چنین مانتوها با اپل های بسیار بزرگ و دکمه های خیلی بزرگ هم برای مانتوهای اداری مناسب نمی باشند. بهتر است جیب های مانتوی شما بسیار ساده باشد.
داشتن دکمه های بسیار زیبا و مناسب در مدل مانتوی رسمی اهمیت بسیار زیادی دارد.


مانتو رسمی با برش بسیار زیبا

  •  آرون گروپس

خانم هایی که قد کوتاه و متوسطی دارند مدل مانتوی رسمی بلندتر برای آن ها مناسب تر است. و خانم های که قد بلندی دارند باید از مانتوها با قدی کوتاه تری استفاده کنند.
برای فصل سرما مانتوهای اداری با رنگ های تیره بسیار مناسب هستند و در فصل گرما نیز می توانید از مانتوهایی با رنگ کرم و زیتونی و خاکستری روشن استفاده کنید.

مانتو رسمی بسیار زیبا و مناسبمانتو اداری و رسمی بسیار شیک

توجه داشته باشید که مدل مانتوی اداری باید کاملا اندازه شما باشد از پوشیدن مانتوهای خیلی تنگ و بسیار گشاد خودداری کنید.

جدیدترین مدل های مانتو رسمی

در تصاویر زیر مدل های بسیار شیک و جدید از مدل های مانتوی رسمی را مشاهده خواهید کرد.

مانتو رسمی سال 1394  مانتو رسمی بسیار زیبا مانتو رسمی مانتو اداری و رسمی مانتو بسیار شیک رسمی مدل مانتو رسمی بسیار جذاب و متفاوت مانتو رسمی با رنگ بسیار مناسب مدل مانتو رسمی بسیار زیبا و به رنگ تیره مانتو رسمی با طرح و برش بسیار جذاب و ساده مدل مانتو رسمی ویژه معلمین مانتو رسمی با جیب و دکمه های مناسب مدل مانتو رسمی بسیار جدید جدیدترین مدل های مانتو رسمی
مدل بسیار ساده مانتو رسمی

طرح مانتوی رسمی مخصوص خانم های شیک پوش

خانم های کارمند بیشتر وقت خود را در محیط کارشان سپری می کنند از این رو بهتر است در انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهید و مانتویی را برای پوشیدن انتخاب نمایند که با آن احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

مانتوهای اداری در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و بهتر است شما برای حضور در محل کار مانتویی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که بلندی قد آن تا روی زانوهایتان است همچنین مانتوی بلند اداری نیز برای خانم ها با قد متوسط یا بلند انتخابی مناسب به شمار می رود.

توجه داشته باشید که انتخاب رنگی مناسب برای مانتوی اداری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما برای شیک پوش تر به نظر رسیدن در محل کارتان در انتخاب رنگ سایر لباس ها و اکسسوری های مورد استفاده تان حساسیت لازم را به خرج دهید.

 

مانتو خاکستری روشن مانتو شلوار اداری مانتوی طوسی تیره مانتو شلوار رسمی مانتوی رسمی مانتو شلوار تیره مانتو شیک و خاص مانتو شلوار زرشکی مدل مانتو شلوار رنگ تیره مانتو شلوار اداری مانتو شلوار رسمی مانتو شلوار خاکستری طرح مانتو رسمی شیک و زیبا

 

انتخاب مدل مانتویی مناسب برای محیط کار شما امر بسیار با اهمیتی است در این مطلب نکاتی را برای انتخاب مدل مانتوی رسمی مناسب را در اختیار شما قرار داده ایم و جدیدترین مدل مانتوی رسمی را در این مقاله مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده انواع مدل مانتوها کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *