دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی پسرانه ۲۰۱۶ مخصوص پسران نوجوان و جوان

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۴
  • ۲

هر چند آرایشگران اغلب خود می دانند چه مدل مویی به چه صورتی می آید اما بهتر است گاهی اوقات با توجه به اطلاعاتی که در مورد حالت سر و گردن خود داریم در مورد مدل موی مناسب نظر دهیم . هر چند اغلب پسران یک مدل موی ثابت را اغلب انتخاب می کنند زیرا فرم دادن به موهای کوتاه اغلب سخت می باشد اما برای پسران نیز مدل موهای متفاوت زیادی وجود دارد در ادامه مدل موی پسرانه ۲۰۱۶ مخصوص پسران جوان و نوجوان را با هم مشاهده می نماییم .

اغلب آرایشگران می دانند که چه مدل مویی به چه صورتی می آید اما اگر ما اطلاعات بیشتری در مورد مدل مو و حالت صورت و گردن خود داشته باشیم و در مدل موی انتخابی نظر دهیم باعث می شود موهای ما حالت بهتر به خود بگیرند . از آنجا که فرم دادن به موهای کوتاه کاری دشوار می باشد اغلب پسران یک مدل مو را برای خود انتخاب می کنند و کمتر در آن تغییر ایجاد می کنند اما بهتر است بدانید برای پسران نیز انواع مدل مو وجود دارد . مدل مو نه تنها باعث می شود ظاهر جذاب به نظر برسد بلکه نشان دهنده شخصیت فرد  نیز می باشد .

برای پسران نیز انواع مدل مو مختلف با توجه به حالت صورت و گردنشان وجود دارد در اینجا با مدل موی پسرانه آشنا شده و مدل موی پسرانه پرا با هم مشاهده می نماییم .

در ادامه انواع مدل مو پسرانه و نکاتی در مورد فرم دادن به موها با توجه به حالت صورت و گردن را با هم مطالعه می نماییم و تصاویر مدل موی پسرانه۲۰۱۶ مخصوص پسران نوجوان و جوان را با هم مشاهده می نماییم .

انواع مدل موی پسرانه

این مدل مو بهترین و ساده ترین مدل مو می باشد .در این مدل موها یکدست و یک اندازه کوتاه می شوند و باعث می شود ظاهر فرد مرتب و تمیز به نظر برسد .

انواع مدل مو پسرانه

مدل مو آلمانی کاملا کوتاه

اطراف سر و پشت گردن در این مدل مو کاملا کوتاه می شود که به آن آرایش مردانه سفید نیز گفته می شود در این مدل قسمت بالای مو کاملا خورد می شود و قسمت پشت سر خالی می شود .

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل موی آلمانی کوتاه

مدل مو آلمانی بلند

این مدل موی پسرانه ۲۰۱۶  همانند مدل آلمانی کاملا کوتاه می باشد با این تفاوت که در این مدل قسمت بالای مو خورد نمی شود و ممکن است به صورت یکدست و بلند تا میانه گوشها کوتاه شود. این مدل یکی از محبوب ترین مدل موهای پسرانه است.

مدل مو پسرانه جدید

مدل مو تن تنی

این مدل مو برای پسران کمتر از ۱۷ سال مناسب می باشد تمام موها کاملا خورد می شوند و در قسمت پیشانی فرد کمی بلند خواهد بود .

مدل مو تن تنی

مدل موی بلند

این مدل مو برای پسران ایرانی مناسب نمی باشد زیرا در معرض ریزش مو قرار دارند و باعث آلودگی مو می شود .

مدل موی پسرانه بلند

مدل مو تیغی

موها در این مدل به صورت زیگزاگ خالی شده و برای مناسب به نظر رسیدن این مدل موی پسرانه باید همواره از اتو مو ، سشوار ، ژل وکتیرا استفاده کنید .

مدل موی پسرانه تیغ تیغی

مدل مو با توجه به حالت صورت و گردن

صورت بیضی:

بدلیل تناسب اجزای صورت قادر به انتخاب هر مدل مویی می باشید .

مدل مو پسرانه

صورت مربع

مردان با این حالت صورت جذاب و قوی به نظر می رسند مدل موی انتخابی این افراد اغلب دارای زاویه می باشد برای جذاب تر شدن مو ها بهتر است بین دو فرق سر را بلندتر کنید .

مدل مو پسرانه جدید

صورت کشیده

در این حالت صورت بهتر است جلوی موها بلند و بغل آن را بزنید فقط توجه کنید در بلند کردن یا زدن بغل موها افراط نکنید .

مدل مو پسرانه زیبا

در این قسمت انواع مدل موهای پسرانه ۲۰۱۶ جدید مخصوص پسران نوجوان و جوان را مشاهده می نماییم .

انواع مدل موی پسرانه جدیدحدیدترین مدل موی پسرانهمدل مو پسرونه زیبا و جدیدمدل های مختلف موی پسرونهمدل مو پسرونه زیبامدل موی جدیدمدل موی پسرونه سادهمدل موی پسرونه کوتاهمدل موی شیک و سادهمدل موی پسرانه سال 2016مدل موی ساده و جذاب

در مورد نکاتی که باید در فرم دادن به موها با توجه به فرم صورت و گردن در نظر گرفته شوند را ذکر کردیم و با انواع مدل موی پسرانه آشنا شدیم. امیدوارم از مشاهده مدل موی پسرانه ۲۰۱۶ لذت کافی را برده باشید و این مطلب به انتخاب مدل موی مناسب به شما کمک کرده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۲ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *