دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های لادن طباطبایی و همسرش به همراه بیوگرافی

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

یکی از بازیگران به نام و مطرح کشور مان خانم لادن طباطبایی می باشد . وی متولد 1349 و دارای دو فرزند به نام های شاهین و سها می باشد .همسر وی سعید تهرانی بازیگر ، کارگردان و تهیه کننده می باشد . در ادامه تصاویر زیبای لادن طباطبایی را به همراه همسر و فرزندانش مشاهده خواهیم نمود و بیوگرافی کامل او را مطالعه می نماییم .

لادن طباطبایی بازیگر مشهور و به نام سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد 1349 و دارای دو فرزند به نام های شاهین و سها می باشد همسر وی سعید تهرانی بازیگر ، کارگردان و تهیه کننده می باشد . فارغ التحصیل رشته بازیگری دانشگاه تهران می باشد که تاکنون جوایز و افتخارات زیادی کسب کرده است . این بازیگر توانا در 17 شهریور ماه 1391 در برنامه تلویزیونی هفت اعلام کرد که قصد خداحافظی همیشگی از سینما و تلویزیون را دارد . در ادامه بیوگرافی کامل او و عکس های زیبا در کنار همسر و فرزندش را با هم مشاهده خواهیم نمود .

لادن طباطبایی

بیوگرافی لادن طباطبائی

بیوگرافی لادن طباطبایی

لادن طباطبایی متولد 9 اردیبهشت ماه 1349 می باشد وی فارغ التحصیل رشته بازیگری دانشگاه هنرهای زیبا در تهران می باشد همسر وی سعید تهرانی از بازیگران ، کارگردانان و تهیه کنندگان به نام ایرانی می باشد و دارای دو فرزند شاهین (23 ساله) و سها (8 ساله ) می باشد . لادن مادری مهربان و جدی می باشد و به علت اختلاف سنی کمش با پسرش بیشتر به عنوان دوست و رفیق او محسوب می گردد . وی در 17 شهریور ماه 1391 در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد قصد خداحافظی همیشگی از سینما و تئاتر را دارد .

فیلم شناسی لادن طباطبایی

بیوگرافی کامل لادن طباطبائی

ایفای نقش لادن طباطبایی در سینما

لادن طباطبایی در فیلم های سینمایی همچون خواهران غریب ( کیومرث پور احمد )، میکس ( داریوش مهرجویی )، همسر دلخواه من ( افشین شرکت )، واکنش پنجم ( تهمینه میلانی )، حکم ( مسعودکیمیایی )،ازدواج به سبک ایرانی ( حسن فتحی )، به رنگ برف (حسن پورستار )،زن ها فرشته اند ( شهرام شاه حسینی )، یک وجب از آسمان )، خاطره (نادر طریقت )، شبانه روز (کیوان علی محمدی )،الم شنگه (حسن قناعت )، همنشین (حجت ذیجودی )، انتظار ( فلورا سام )، من همسرش هستم ( مصطفی شایسته )، خیابان یکطرفه ( اسماعیل فلاحپور )، حرفه ای (فلورا سام )، آدم آهنی ( رحیم بهبودی فر ) به خوبی ایفای نقش کرده است .

عکس لادن طباطبائی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

حضور لادن طباطبایی در تلویزیون

در مجموعه های تلویزیونی عطر و گلاب بپاشید ، یک سوال و چند جواب ، نیمه پنهان ماه ، خواهران غریب ، یک داستان ، دزدان مادر بزرگ ، عیاران ، سایه به سایه ، سرنخ ، ناگفته ها ، ولایت عشق ، باد وشقایق ، نیستان ، گام های لرزان ، خواب و بیدار ، فاکتور هشت ، روزهای زیبا ، الم شنگه ، شام ایرانی ، راز پنهان نیز نقش آفرینی کرده است .

افتخارات لادن طباطبائی

جوایز و افتخارات لادن طباطبایی

بازیگر منتخب جشنواره دوازدهم سراسری تئاتر فجر ( سورنا و مادر لوک )

بازیگر منتخب جشنواره تئاتر کوثر ( لیلی و مجنون)

بازیگر منتخب شبکه تهران ( بلند گریه کن )

بازیگر منتخب جشنواره ویدئویی کوثر ( بلند گریه کن )

بازیگر منتخب آفاق فیلم ( گامی در تاریکی )

عکس های لادن طباطبایی

در این قسمت زباترین عکس های لادن طباطبایی را به همراه همسر و فرزندانش ، دیگر بازیگران مشاهده می کنیم .

لادن طباطبائی                                                           حضور لادن طباطبایی در کنار همسرش

عکس خانوادگی لادن طباطبائی                                                           حضور لادن طباطبایی در کنار دخترش سها و پسرش شاهین

عکس های لادن طباطبایی                                                             حضور لادن طباطبایی در کنار پسرش شاهین

لادن طباطبائی و دخترش                                                             لادن طباطبایی و دخترش سها

بیوگرافی لادن طباطبائی                                                  لادن طباطبایی در کنار محمدرضا فروتن و مهناز افشار و جمعی دیگر از بازیگران

عکس زیبا لادن طباطبائی                                                                لادن طباطبایی و ستاره اسکندری

عکس های لادن طباطبایی                                                               لادن طباطبایی و محمدرضا هدایتی

لادن طباطبائیعکس های جدید لادن طباطباییعکس سیاه و سفید لادنعکس لادن طباطبائی عکس های جذاب لادنتصاویر لادن طباطباییطلافروشی لادنقاب عکس دختر لادن طباطبائیعکس پاییزی لادن طباطباییدر این مطلب بیوگرافی کامل لادن طباطبایی و آثار و افتخارات او به همراه تصاویر بسیار زیبایی در کنار خانواده اش و دیگر بازیگران همچون محمدرضا فروتن ، محمدرضا هدایتی ، مهناز افشار و ستاره اسکندری و عکس های لادن طباطبایی در طلافروشیش را مشاهده نمودیم امیدوارم از مشاهده مجموعه عکس ها لذت کافی را برده باشید .

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *