دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

طراحی ناخن ساده با ایده های جدید و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

طراحی ناخن با جدیدترین و متنوع ترین طرح ها باعث می شود که ناخن های شما به طور جذاب تری دیده شوند در این مطلب اصول قبل از طراحی ناخن را برای شما قرار داده ایم و در پایان مدل های بسیار زیبا و جدید از طراحی ناخن ساده را مشاهده خواهید کرد.

دیزاین ناخن برای خانم ها از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است. قبل از اینکه ناخن هایتان را لاک بزنید برای اینکه زیباتر دیده شوند بهتر است اصولی را رعایت کنید. در این مطلب متنوع ترین مدل های ناخن ساده در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

اصول قبل از طراحی ناخن

لاک های ناخن

در مرحله اول دیزاین ناخن ساده قبل از اینکه ناخن هایتان را دیزاین کنید. حتما سطح ناخن هایتان را کاملا تمیز کنید. برای این کار بهتر است از برس ناخن و یا بافر مخصوص استفاده کنید. برس ناخن را بر روی سطح ناخن خود بکشید و سپس دست هایتان را با آب و صابون بشویید و به خوبی دست هایتان را خشک کنید. بافر ناخن یک اسفنج به شکل مکعب است. سپس سر ناخن هایتان را به خوبی سوهان بکشید و دقت کنید که سوهان کشیدن را به صورت رفت و برگشت انجام ندهید و  تنها در یک مسیر سوهان را بر روی ناخن هایتان بکشید و بعد از اینکه کار سوهان کشیدن ناخن هایتان به پایان رسید سطح ناخن هایتان را تمیز کنید.

در مرحله بعدی دیزاین ناخن ساده قبل از دیزاین ناخن هایتان حتما لاک پایه را بر روی ناخن هایتان بزنید. لاک پایه باعث می شود تا لاک بر روی ناخن دوام بیشتری داشته باشد و هم چنین سطح ناخن شما هم رنگ لاک را به خود نمی گیرد. و صبرکنید تا لاک پایه از روی ناخن شما پاک شود. و بعد دیزاینناخن ساده را بر روی ناخن هایتان انجام دهید لاک را فقط یک بار بر روی ناخن خود بزنید زیرا اگر دوبار لایه لاک بر روی ناخن شما قرار گیرد باعث خراب شدن طراحی ناخن شما می شود. ۲۰ دقیقه صبر کنید تا لاک به طور کامل خشک شود سپس برق ناخن را بر روی لاک بزنید.

نکاتی برای طراحی ناخن

  1. اگر می خواهید از لاک نارنجی یا قرمز روشن استفاده کنید حتما از یک لایه پوشش اضافه استفاده کنید تا از بی رنگ شدن لاک بر روی ناخن ها جلوگیری کرده باشید.
  2. لاک هایی که در مدت زمان کوتاهی بر روی ناخن شما خشک می شوند را در دیزاین ناخن ساده استفاده نکنید زیرا به زودی لاک بر روی ناخن شما پوسته پوسته می شود.
    طراحی بسیار آسان و ساده ناخن
  3. برای خشک شدن لاک ناخن هایتان حتما ۲۰ دقیقه صبر کنید. اگر عجله دارید که ناخن هایتان سریع تر خشک شود می توانید انگشت های خود را در درون آب یخ قرار دهید.
  4. در طراحی ناخن ساده، سعی کنید از دو یا چند رنگ استفاده کنید تا طراحی ناخن شما زیبا تر و جذاب تر دیده شود.

آموزش مرحله به مرحله دیزاین ناخن ساده

دو مدل از دیزاین مرحله به مرحله طراحی ناخن ساده را در این قسمت قرار داده ایم تا بتوانید با دیدن این مراحل به راحتی ناخن های خود را دیزاین کنید.

لاک ناخن به صورت مرحله ایطراحی ناخن به صورت مرحله ای

مدل های جدید و بسیار جذاب دیزاین ناخن ساده

در این مطلب بیش از بیست مدل متنوع و بسیار زیبا از دیزاین ناخن ساده را برای شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با دیدن مدل های زیر بتوانید به صورت جذاب و بسیار زیبا ناخن های خود را دیزاین کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

طراحی زیبا و بسیار ساده طراحی ناخنطراحی بسار زیبا و جذاب ناخنمدل های مختلف طراحی ناخنطراحی ساده ناخن به شکل گلطراحی ناخن ساده با 3 رنگطراحی ناخن ساده با رنگ سفیدطراحی ناخن به صورت سادهمدل طراحی ناخن به رنگ صورتیطرح ساده لاک برای ناخنطرحی بسیار ساده برای لاک ناخنلاک بسار زیبا ناخن با دو رنگ متفاوتمدل طراحی ناخن به شکل گل سادهانواع رنگ ها در طراحی ناخن سادهطراحی ناخن ساده با چند رنگ متنوعجدیدترین مدل های طراحی ناخنانواه مدل های طراحی ناخن سادهطراحی ناخن بسیار جذاب
طراحی ناخن ساده بسیار زیبا

دیزاین ناخن با دو رنگ سفید و مشکی

بعد از اینکه ناخن هایتان را با اصولی که برای قبل از طراحی ناخن گفته شد آماده کردید می توانید برای دیزاین ناخن های خود از دو رنگ مشکی و سفید استفاده کنید که با ترکیب این دو رنگ طراحی ناخن شما بسیار جذاب و زیبا جلوه می کند.

مدل طراحی ناخنمدل زیبای طراحی ناخن بسیار سادهمدل لاک ناخن با دو رنگ مشکی و سفیدطرح های بسیار زیبا طراحی ناخن ساده

در این مطلب مدل های زیبا و جذاب و متنوع طراحی ناخن ساده را مشاهده کردید امیدواریم که بتوانید ناخن های خود را با سبک دلخواه و جذاب و با بهره گیری از این مدل های بسیار متنوع به خوبی طراحی کنید. برای مشاهده جدیدترین مدل های طراحی ناخن کلیک کنید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *