دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهل مدل طراحی ناخن دخترانه شیک و جدید متناسب با مد روز

  • پرستو محمدی
  • ۶ دی ۱۳۹۹
  • ۰

گاهی از ساده بودن لاک خود خسته میشوید و به دنبال روشهایی هستید که بدون نیاز به آرایشگر ناخن های خود را به بهترین نحوه بیارایید در این مقاله چهل عکس از زیبا ترین طراحی ناخن دخترانه با ایده های ساده و خلاقه آورده شده که میتوانید در این امر ازآن بهره بگیرید.

آرایش ناخن ها علاوه بر زیبایی گاهی به سلامت ناخن و دست ها کمک می کند. آرایش ناخن شامل چند بخش مانیکور و پدیکور ناخن ها ( که باید با رعایت تمام نکات ایمنی و وسایل ضد عفونی شده انجام شود)، لاک زدن ناخن و یا طراحی ناخن هاست.در این مقاله با مدل هایی از طراحی ناخن دخترانه آشنا خواهید شد.

چهل عکس از مدل های طراحی ناخن دخترانه شیک:

برای تزیین و زیبا کردن کردن ناخن ها فقط چند رنگ لاک، یک براق کننده ناخن و چند ابزار ساده برای کشیدن طرح و کمی حوصله و خلاقیت نیاز است . برای داشتن خلاقیت کافی است چند نمونه از عکس ها و مدل های طراحی ناخن را مشاهد کنید تا با ترکیب رنگ ها و مدل های آرایش ناخن آشنا شوید. برای طراحی ناخن بهتراست ابتدا فرم ناخن های خود را مرتب و منظم کنید اگر این کار را توسط مانیکور ناخن انجام انجام دهید بهتر است زیرا سلامت ناخن ها و پوست حفظ میشود. حال که ناخن ها به فرم دلخواه در آمدند لاک پایه را بزنید اگر میخواهید لاکتان تمیز و و بی نقض باشد از دو لایه ی نازک لاک استفاده کنید این روش به زودتر خشک شدن لاک ناخن ها نیز کمک میکند. حال می توانید با استفاده از ابزاری ساده مانند چسب نواری به کار خود نظم بدهید تا خطوط طراحیتان صاف و منظم باشد. برای گذاشتن نقطه ها و کشیدن برخی از طرح ها میتوانید از خلال دندان استفاده کنید. برای یک دست شدن سطح ناخن در انتها روی آن براق کننده ناخن بزنید تا زیبایی ناخن ها دوبرابر شود و از لب پر شدن لاک جلوگیری کند. عکس های زیر نمونه های جذاب تزیین ناخن دخترانه هستند.

جدید ترین مدل های طراحی ناخن

جذاب ترین مدل های طراحی ناخن

طراحی ناخن شیک و جدید

طراحی ناخن دخترانه جذاب

طراحی ناخن زیبا و دخترانه

  •  آرون گروپس

طراحی ناخن زیبا

طراحی ناخن دخترانه

طراحی ناخن شیک و جدید

طراحی ناخن شیک و متفاوت

عکس های زیر نمونه هایی از آرایش ناخن دختران هستند که با کمک چسب نواری طراحی شده اند شاید در دید اول سخت بنظر برسند ولی باکمی دقت متوجه میشوید که به راحتی می توانید طراحی کنید و خطوطی صاف و تمیز بر روی ناخنهایتان ایجاد کنید.

آموزش طراحی ناخن

طراحی ناخن ساده و جذاب

طراخی ناخن ذخترانه و جذاب

طراحی ناخن دخترانه

طراحی ناخن اسپرت

عکس های زیر مدل هایی از تزیین و زیباسازی ناخن دخترانه بسیار ساده و خلاقانه است که می توانید از آنها ایده بگیرید.

طراحی ناخن اسپرت

طراحی ناخن ساده

طراحی ناخن ساده و دخترانه

طراحی ناخن ساده و شیک

طراحی ناخن خلاقانه

انواع طراحی ناخن با جدیدترین ایده ها

امروزه مدلها و سبک های جذاب زیادی برای دیزاین و طراحی ناخن انگشتان دست وجود دارد که استفاده از هریک از آنها در صورتی که متناسب با مدل انگشتان دست تان انجام گرفته باشد، در جذابیت و زیبایی دستان شما تاثیر زیادی دارد، حال در صورتی که به دنبال جدیدترین ترندهای طراحی ناخنهای خود هستید، در ادامه تصاویر جدیدتری از انواع ناخن های تزئین شده خانوم ها با لاک ناخن های زیبا را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مشاهده آنها مورد توجهتان قرار گیرند و بتوانید مدل دلخواه خود را از بین آنها انتخاب کنید.

زیباسازی ناخن دخترانه

تنوع مدلها و سبک های طراحی ناخن موجب شده است تا هر شخصی متناسب با سلیقه خود، استایل و نیز مکانی که در آنجا حضور پیدا می کند، طرح دلخواه خود برای طراحی ناخن هایش را انتخاب و استفاده کند، به طور کلی طراحی و زیباسازی ناخن ها یکی از کار های مورد علاقه اغلب خانومها می باشد که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت ظاهری افراد به خصوص دستان آنها دارد، در اینجا دعوت می کنیم از جدیدترین مدلهای طراحی ناخن زیبا و شکیل دیدن کنید.

تزیین ناخن دخترانه

انواع تزیین ناخن دخترانه

آرایش شیک ناخن دخترانه

ارایش جذاب ناخن دخترانه

تصاویری از آرایش ناخن دخترانه

طراحی زیبا و جدید ناخنهای دختران

طراحی شیک و زیبای ناخنهای دختران

انواع آرایش ناخن دخترانه

تزئینی جذاب از ناخن دخترانه

طراحی ناخن دختران

طراحی ناخن دخترانه اکلیلی

تزئین جدید ناخن دخترانه

تزئین جذاب ناخن دخترانه

طراحی ناخن دخترانه شیک

تزئین شیک ناخن دخترانه

تزئینی زیبا ناخن دخترانه

مدل تزئین ناخن دخترانه

تزیین زیبای ناخن دخترانه

طراحی ناخن دخترانه مجلسی

لاک های فانتزی، لاک های اکلیلی، مدل لاک آینه ای (براق و درخشان)، لاک نگین دار و …  از جمله جذاب ترین و پرطرفداراترین لاک های ناخن هستند که زیبایی خیره کننده ای دارند و می توانید بهترین آنها را متناسب با رنگ پوست و لباس خود ست کنید. امیدواریم آموزش و عکس های طراحی ناخن دخترانه برایتان مفید بوده باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *