دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین دستمال سفره با طرح ها و ایده های جدید و زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۷ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

مدل های زیبا و شیک تزیین دستمال سفره های مختلف را در این مطلب مشاهده می فرمایید و با جدیدترین ایده ها در زمینه تا کردن دستمال سفره و تزیین آن آشنا می شوید.

تزیین دستمال سفره یکی از موارد مهمی است که نقش و اهمیت زیادی در سفره آرایی مدرن دارد. این کار را با روش های مختلفی می توان انجام داد و دستمال سفره را به شکل های متنوع و زیبایی تا زد و دیزاین نمود. در این مطلب قصد داریم جدیدترین و زیباترین تزیینات دستمال سفره را معرفی نماییم تا با الگوبرداری از طرح های ارائه شده تزیینات زیبا و شیکی داشته باشید.

مدل های شیک و زیبای تزیین دستمال سفره جدید :

روش های مختلفی جهت تزیینات دستمال سفره وجود دارد که اغلب بر اساس جنس دستمال و همچنین ظرفی که قرار است دستمال در داخل و یا کنار آن قرار بگیرد انجام می شود. در این بخش سعی داریم به معرفی مدل های شیک و زیبای دیزایین و تا کردن دستمال سفره با ایده های جدید و شیک بپردازیم.

دیزایین دستمال سفره کاغذی :

دستمال سفره های کاغذی نوع خاص و ساده ایی از دستمال ها هستند که به علت ظرافتی که دارند باید در هنگام تا زدن و دیزایین دقت بیشتری نمود تا صدمه ایی به دستمال وارد نشود و فرم کلی آن حفظ شود.

انواع مختلف طرح ها را روی اینگونه دستمال ها می توان پیاده نمود و از این طریق دستمال سفره های زیبایی برای مهمانی های مختلف و همچنین سفره آرایی های شیک تر و زیباتر داشت.

در ادامه نمونه های زیبا و متنوع انواع دیزایین و تاکردن دستمال سفره های کاغذی را ملاحظه می فرمایید که هر یک از این مدل ها می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند و در کنار انواع تزئین غذای ساده زینت بخش سفره های شما شوند

تا کردن دستمال سفرهمدل جدید دستمال سفرهتزیین جدید دستمال سفرهدستمال سفره کاغذیدستمال سفره جدیدآموزش تا زدن دستمال سفرهدستمال سفره طرح بانیتا زدن دستمال سفرهتزیین جدید دستمال کاغذیطرح جدید دستمال سفره

تزیینات انواع  دستمال سفره شیک و زیبا :

گاهی ترجیح می دهیم رنگ و مدل دستمال سفره را با رومیزی یا طرح ظروف و بشقاب ها و همچنین با دکور موجود در فضا ست کنیم و با ایجاد هماهنگی تزیینات زیباتر و دلنشین تری فراهم آوریم. اینگونه دستمال سفره ها اغلب از جنس پارچه های طرح دار می باشند که رنگ و مدل های زیادی دارند که با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد انتخاب می شوند و بعد از تهیه به بهترین و زیباترین شکل تزئین می شوند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تصاویری که در ادامه ملاحظه می فرمایید مربوط به دیزایین دستمال سفره های پارچه ای است که هر یک ایده جالب و قابل توجهی به حساب می آیند که می توانند مکمل تزیین غذا در سفره های رنگین شما باشند.

دستمال سفره جدیدتزیین دستمال سفرهسفره آراییسفره آرایی شیکدستمال سفره جدیدتزیین انواع دستمال سفرهتزیین دستمال سفره شیکتا زدن دستمال سفرهمدل دستمال سفرهتزیینات دستمال سفرهست دستمال سفره و رومیزیدستمال سفره طرح گل

ایده های جدیدتری برای دیزاین دستمال سفره

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ ایده های جذاب و متنوع زیادی برای دیزاین و تزیینات دستمال سفره وجود دارد، حال هر کسی می تواند متناسب با سلیقه اش و یا بهره گیری از ایده های موجود زیباترین مدلهای دیزاین دستمال سفره را الگو بگیرد و خوش سلیقگی خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشد، حال در صورتی که به دنبال جدیدترین مدلهای دیزاین در این زمینه هستید و از خود خلاقیت و ذوقی برای تزیینات دستمال سفره ندارید، می توانید از بین مدلهای متنوع و زیبای این نوع تزیینات که در این مطلب به اشتراک گذاشته ایم، دیدن کرده و به راحتی الگو بگیرید.

تصاویری از دیزاین دستمال سفره

تزیینات دستمال سفره به شکل گل، قلب، پاپیون با وسایل ساده و شکیل و نیز دیزاین آن برای قاشق و چنگال، برای داخل بشقاب، دیزاین دستمال برای داخل لیوان و … نمونه هایی از انواع تزیینات دستمال سفره است که به شکل هنرمندانه و زیبا می تواند برای مهمانی ها و مناسبت های مختلف انجام گیرد و تحسین دیگران را برانگیزد. در اینجا تصاویری از مدلهای جدید و فوق العاده شیک دستمال سفره دیزاین شده گلچین کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان واقع شوند و بتوانید از این مدلهای دیزاین برای سفره آرایی شکیل و زیبای منازلتان استفاده کرده و لذت ببرید.

دیزاین جدید دستمال سفره

دیزاین جذاب دستمال سفره

مدلهای دیزاین دستمال سفره

تزیینات گل برای دستمال سفره

شیک ترین تزیینات دستمال سفره

انواع تزیینات دستمال سفره

جدیدترین تزیینات دستمال سفره

تزیینات قلبی دستمال سفره

جدیدترین تزیین دستمال سفره

تزیینات متفاوت دستمال سفره

تزیینات دیدنی دستمال سفره

ایده تزیین دستمال سفره

تزیینات جذاب دستمال سفره

تزیینات فوق العاده دستمال سفره

تزیینات شکیل دستمال سفره

تزیینات عالی دستمال سفره

مدل تزیین دستمال سفره

با طرح ها و ایده های جدید و زیبای تزیینات دستمال سفره آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های شیک و زیبا بهترین تزیینات و سفره آرایی را داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *