دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های دکوراسیون راهرو جدید با طراحی مدرن و شیک

  • یلدا محمدی
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

جدیدترین و زیباترین مدل ها و تصاویر دکوراسیون راهرو منزل را در این مطلب معرفی می نماییم و با راهکارهایی برای چیدمان و دکوراسیون مناسب و زیبا برای راهروی ورودی منزل آشنا خواهید شد.

دکوراسیون راهرو یکی از موارد مهمی است که اغلب مواقع نادیده گرفته می شود و کسی به آن توجهی نمی کند. اما باید بدانید این قسمت به این دلیل که ورودی منزل و محل رفت و آمد است نیازمند طراحی ایده آل و کاربردی می باشد که با رعایت نکات و اصول مهم می توانید به این خواسته دست یابید. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی مدل های مختلف دکوراسیون راهروی منزل به بررسی اصول مهم در رابطه با انتخاب دکوراسیون مناسب بپردازیم. تا پایان همراه ما باشید.

جدیدترین ایده ها و مدل ها برای طراحی دکوراسیون راهرو :

انتخاب دکوراسیون راهرو شیک و زیبا یکی از بااهمیت ترین دکوراسیون های منزل به حساب می آید و به این دلیل که ورودی منزل است، افرادی که وارد منزل شما می شوند ابتدا این نقطه از منزل را ملاحظه می نمایند و دکوراسیون مناسب برای راهرو نشان دهنده توجه و سلیقه شماست. راهرو مکانی باریک و اغلب تاریک و با طول زیاد است که برای رسیدن به هال و پذیرایی با ید این مسافت را طی نمود. بر  همین اساس انتخاب مناسب و ایده آل دکوراسیون آن می تواند انتخاب با اهمیت و مهمی باشد. طراحی هایی که در ادامه ملاحظه می فرمایید می توانند الگوی مناسبی برای انتخاب دکوراسیون راهروی منزل شما باشند.

دکوراسیون راهرو خانهراهروی باریکتزیین راهرو منزلتزیین دیوار راهروتزیین راهرو با تابلودکوراسیون جدید راهروی منزل

دکوراسیون راهرو ورودی با تابلو و قاب عکس :

استفاده از انواع مختلف قاب عکس های خانوادگی و همچنین تابلو های متنوع و زیبا می توانند ایده جذاب و جالبی برای چیدمان دیوارهای راهرو باشد که با به کارگیری این وسایل و انجام تزیینات مختلف با آنها می توانید تغییرات اساسی در راهرو ایجاد نموده و فضای آن را از حالت یکنواختی خارج نمایید. تصاویر زیر مدل های زیبا و متنوع تزیین و چیدمان راهرو با انواع قاب عکس ها و تابلوها را نشان می دهد.

چیدمان راهرودکوراسیون راهروی خانهدکوراسیون راهرودکوراسیون داخلی راهروچیدمان راهروی خانهدکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون راهروی منزل با انواع وسایل ساده :

انتخاب کف پوش مناسب برای راهرو و همچنین استفاده از وسایل ساده و کاربردی از جمله ساعت، آینه، گلدان، میز و جاکفشی و … ایده جالب و قابل توجهی برای دکوراسیون راهرو باریک است که باید این وسایل را با توجه به ابعاد راهرو و فرم آن انتخاب نمود. مدل های چیدمان راهرو که در ادامه ملاحظه می فرمایید اغلب با وسایل ساده و کاربردی انجام گرفته اند و نفش مهمی در ایجاد دکوراسیون داخلی شیک و زیبا دارند، این مدل ها می توانند انتخاب مناسبی برای منزل شما باشند.

دکوراسیون راهروی باریکدکوراسیون داخلی خانهچیدمان راهرو باریکدکور راهرو خانهچیدمان راهروراهرو و ورودی منزلدکوراسیون داخلی راهروراهروی منزل

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جدیدترین و زیباترین مدل های دکوراسیون راهرو را ملاحظه نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های شیک و  جالب بهترین طراحی دکوراسیون را برای راهروی ورودی منزل داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *