دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش تصویری ثبت نام و عضویت در اینستاگرام

  • سمیرا غلامحسینی
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

اینستاگرام یکی از نرم افزارهای پرکاربرد امروزی است که تقریبا تمام افراد حداقل نام آن را شنیده اند. با عضویت در اینستاگرام می تواند از خدمات آن نظیر اشتراک عکس ها و فیلم ها بهره برد.

امروزه یکی از شناخته شده ترین نرم افزارهای تلفن های همراه, نرم افزار اینستاگرام است. این نرم افزار بر روی انواع گوشی های اندرویدی و آی او اس, آیپادتاچ و سیستم های با ویندوز 8 به بالا قابل نصب است اما تنها از طریق تلفن های همراه می توان در آن حساب کاربری ایجاد کرد و پس از نصب برنامه و ایجاد حساب کاریری, از طریق کامپیوتر نیز می توان به حساب کاربری خود دسترسی داشت. در این مطلب عضویت در اینستاگرام را به صورت تصویری آموزش می دهیم.

آموزش مرحله به مرحله و تصویری عضویت در اینستاگرام

اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می دهد که فایل های خود را که شامل عکس ها و ویدئو ها می شود, در دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. همان گونه که بیان کردیم برای ثبت نام در اینستاگرام و ایجاد حساب کاربری, نیاز به گوشی های همراه می باشد. یکی از ویژگی های متمایز اینستاگرام محدود کردن عکس ها به فرم مربع شبیه به عکس دوربین های اینستماتیک کداک یا پولاروید است. همچنین کاربران می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس های خود استفاده کنند.

نحوه عضویت در اینستاگرام

1- برای عضویت در اینستاگرام, ابتدا باید نرم افزار اینستاگرام را دانلود نموده و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

2- پس از نصب برنامه بر روی گوشی, نرم افزار را اجرا کنید.

عضویت در اینستاگرام

3- سپس برای ایجاد حساب کاربری, مطابق تصویر زیر بر روی Sign Up کلیلک کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آموزش عضویت در اینستاگرام

4- همان گونه که مشاهده می کنید, در صفحه باز شده, از دو طریق می توانید مراحل عضویت در اینستاگرام را ادامه دهید. در صورتی که می خواهید از طریق حساب کاربری فیس بوک تان در اینستاگرام عضو شوید, بر روی گزینه Register with facebook کلیک کنید در غیر این صورت باید از طریق ایمیل و با کلیلک بر روی گزینه Register with Email اقدام به عضویت در اینستاگرام کنید.

نکته مهم در ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام, وارد کردن ایمیل معتبر و قابل دسترس در مراحل ثبت نام می باشد چرا که در صورت فراموش کردن پسورد اینستاگرام , از طریق ایمیل می توان پسورد را بازیابی کرد.

آموزش مرحله به مرحله ثبت نام جدید و عضویت در اینستاگرام

در این قسمت ما از طریق ایمیل اقدام به ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام کرده و به صورت مرحله به مرحله و تصویری آن را آموزش می دهیم.

1- پس از انتخاب Register with Email, باید نام کاربری (UserName) و پسورد (PassWord) دلخواهی را برای حساب کاربری خود در اینستاگرام وارد کنید. همچنین وارد کردن ایمیل معتبری در این قسمت ضروری می باشد چرا که در ادامه نصب برنامه, ایمیل توسط اینستاگرام بررسی و تایید می شود. علاوه بر این پس از اتمام عضویت در اینستاگرام, تمام اطلاعات به ایمیل وارد شده ارسال می شود.

عضویت در اینستاگرام

2- همچنین باید شماره تلفن همراه‌تان که به پیدا کردن شما در اینستاگرام  توسط کسانی که شماره شما را دارند کمک خواهد کرد, وارد نمایید البته وارد نمودن این گزینه اختیاری است. اما دقت کنید هنگام پر کردن فیلد شماره تلفن, باید کد کشور خود را نیز وارد کنید.

نرم افزار اینستاگرام

3- در مرحله بعد و در قسمت Edit Profile می توانید اطلاعات پروفایل خود را پر کرده و کامل کنید. اطلاعات شخصی, توضیحات و  وبلاگ و … جزء این اطلاعات می باشند و شما را بیشتر به دیگر افراد در اینستاگرام معرفی می کند.

عضویت در اینستاگرام

4- در این مرحله از شما سوال پرسیده می شود که ایمیل وارد شده صحیح است یا خیر؟ به این منظور باید به یاد داشته باشید برای اتمام مراحل ثبت نام در اینستاگرام, باید Inbox ایمیل خود را بررسی کرده و در صورت صحت ایمیل وارد شده، بر روی گزینه Yes کلیک کنید.

ثبت نام در اینستاگرام

5- اتمام مراحل عضویت در اینستاگرام

عضویت در اینستاگرام

با توجه به آموزش داشته شده, شما به راحتی می توانید با عضویت در اینستاگرام, با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کرده و عکس ها و فیلم های خود را با آن ها به اشتراک بگذارید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *