دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس ماشین بنز, نمای بیرونی و نمای داخلی مدل های مختلف

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

بنز خودرویی بسیار زیبا می باشد که دارای انواع متفاوتی است و قیمت تمام مدل های آن فوق العاده زیاد می باشد . در این سعی بر آن داشته ایم تا با انواع آن آشنا شویم و در مورد مشخصات داخلی و برونی آن با یکدیگر به بحث و گفتگو بنشینیم و عکس ماشین بنز و تصاویر زیبایی از نمای درون و برون آن را با یکدیگر مشاهده کنیم .

بنز یکی از گران قیمت ترین و با شکوه ترین انواع خودرو می باشد که دارای انواع متنوع بسیاری می باشد اکثر مشخصات درونی و برونی این مدل ها مشابه یکدیگر می باشند دو مدل بنزی که به ایران وارد می شود مرسدس بنز  E200 -2014 و  c500 می باشد در ادامه مجموعه ای از تصاویر نمای بیرونی و داخلی این مدل بنز ها را با هم مشاهده می کنیم و اطلاعاتی در مورد مشخصات این خودرو ها را مطالعه می کنیم .

ماشین بنز

خودرو بنز

عکس های ماشین بنز

این خودرو از تنوع بسیاری برخوردار است از جمله مدل های بنز می توان به بنزE200 -2014 و c500 اشاره نمود که در ایران مورد استفاده قرار می گیرند قیمت این خودرو بسیار هنگفت می باشد به طوری که هر انسان با وضیعیت مالی عادی قادر به خرید آن نیست .

مشخصات مرسدس بنز E200 -2014

مرسدس بنز E200 -2014 خودروی گرانقیمتی که در کشور آلمان تولید می گردد در زمستان 92 به ایران و بازار داخلی کشورمان وارد شد و بدلیل افزایش قابل توجه قیمت و کاهش توان آن نتوانست همانند دیگر مدل ها موفق گردد تجهزات ایمنی و امکانات آن همانند مدل قبلی اش می باشد و مصرف سوخت واستهلاک پایینی دارد . حجم موتور این خودرو 1991 و دارای 4 سیلندر می باشد که به طور خطی مستقیم قرار گرفته اند دارای توان خروجی 184 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاور خروجی 270 نیوتون در 1400 تا 400 دور در دقیقه می باشد سیستم حرکتی این خودرو به صورت موتور جلو دیفرانسیل عقب است دارای 7 دنده است که به طور اتومات کار می کنند از دیگر مشخصات این ماشین حداکثر سرعت 233 و مصرف سوخت 6.1 لیتر در 100 کیلومتر می باشد .

بنزE200                                                        عکس ماشین بنز نمای داخلی مدل E200

بنزE200                                                          عکس ماشین بنز نمای بیرونی  مدل E200

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مشخصات مرسدس بنز c500

یکی از عجیب ترین و هیجان انگیز ترین ماشین های بنز می باشد ورود این خودرو به بازار باعث شکست رکود قیمت دیگر خودروهای وارداتی از جمله مدل های ماشین پورشه و مازراتی گردید قیمت اولیه برای آن 2 میلیارد تومان تعیین شده بود . حجم موتور این خودرو 4663 و دارای 8 سیلندر می باشد که به صورت خورجینی 8 شکل کنار یکدیگر قرار گرفته اند توان خروجی آن 445 اسب بخار در 5250 تا 5500 درو در دقیقه و گشتاور خروجی 700 نیوتون متر در 1800 تا 3500 دور در دقیقه می باشد دارای سیستم حرکتی موتور جلو چهارچرخ محرک می باشد این خودرو دارای 7 دنده اتومات است از دیگر مشخصات آن می توان به سرعت 250 و مصرف سوخت 8.6 لیتر در 100 کیلومتر اشاره کرد . در ادامه عکس این مدل ماشین بنز را مشاهده می کنید.

ماشین مرسدس بنز

                                                              عکس ماشین بنز نمای درونی مدلC500

مرسدس بنز

                                                         عکس ماشین بنز نمای بیرونی مدل  C500

عکس ماشین بنز نمای داخلی و بیرونی

با رایج ترین انواع مرسدس بنز در ایران آشنا شدیم و خصوصیات آن را با هم مطالعه کردیم در این قسمت عکس نمای داخلی و نمای بیرونی مرسدس بنز را با هم مشاهده خواهیم کرد .

نمای داخلی مرسدس بنز

عکس ماشینعکسی از ماشین مرسدس بنزمرسدس بنز گران قیمتماشین بنزمرسدس بنزعکسی بسیار زیبا از ماشین مرسدس بنزخودرو مرسدس بنز

نمای بیرونی مرسدس بنز

مرسدس بنز خودرویی شگفتخودروی بنز بسیار زیبامرسدس بنزمرسدس بنز خودروی بسیار زیبامرسدس بنز نقره ایخودروی بسیار زیباخودروی سفید مشکی بنزخودرو بسیار شیکدر این مطلب با دو نوع خودرو گرانقیمت و بسیار زیبا مرسدس بنز که در ایران بیشتر رایج هستند آشنا شدیم و مشخصات آن ها را مطالعه نمودیم و تصاویری از نمای درونی و بیرونی آن مشاهده کردیم امیدوارم از خواندن این مطلب و مشاهده عکس ماشین بنز لذت کافی را برده باشید. برای آشنایی با سایر خودروهای لوکس و گرانقیمت به بخش عکس ماشین مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *