دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین مدل های سرویس خواب عروس زیبا و جذاب

  • یلدا محمدی
  • ۳ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

مدل های شیک و زیبای انواع سرویس خواب عروس با جدیدترین و به روزترین مدل های طراحی سرویس خواب برای تازه عروسان را در این مقاله ملاحظه می فرمایید.

جدیدترین و متنوع ترین مدل های سرویس خواب نوعروس و تازه داماد را در این مقاله گردآوری نموده ایم که با الگوبرداری از این مدل ها و طرح های زیبا و جدید می توانید مناسب ترین مدل سرویس خواب را انتخاب نموده و تهیه فرمایید. در ادامه با این مدل های شیک و جذاب سرویس خواب های جدید مناسب نوعروسان همراه ما باشید.

مدل های جدید سرویس خواب عروس و داماد زیبا و شیک :

انتخاب سرویس خواب نوعروس یکی از مهم ترین اجزا جهیزیه است که  اغلب نوعروس ها سعی دارند بهترین و شیکترین مدل آن را انتخاب نمایتد. این انتخاب نقش مهمی در چیدمان و زیبایی جهیزیه دارد و با داشتن سرویس خوابی شیک و زیبا می توانید بهترین تزیین اتاق خواب عروس را داشته باشید و به آنچه ایده آل است دست یابید. در ادامه چند طرح زیبا و شیک از انواع سرویس خواب را ملاحظه می فرمایید که هر یک از این طرح ها می توانند ایده مناسب و جالبی برای انتخاب سرویس خواب مورد نظر شما باشند.

چیدمان اتاق خواب عروسسرویس خواب عروسسرویس خواب با روتختی عروسمدل جدید سرویس خواب عروسمدل روتختی عروستختخواب عروسسرویس خواب جدیدسرویس خواب طلایی عروستختخواب شیک و زیبامدل تختخواب عروسسرویس خواب سفید

سرویس خواب عروس سفید :

یکی از ایده های جالب و زیبا برای انتخاب سرویس خواب مناسب برای نوعروس و تازه داماد انتخاب سرویسی با رنگ سفید است که می تواند برای همه افراد ایده آل و قابل توجه باشد. رنگ سفید زیبایی خاصی به دکوراسیون اتاق خواب می بخشد و باعث می شود فضای اتاق بزرگ تربه نظر آید. همچنین با به کارگیری سرویس خواب سفید می توانید از دیگر رنگ ها برای روتختی و سایر اجزا اتاق خواب استفاده نمایید و اطمینان داشته باشید که رنگ سفید با دیگر رنگ ها هماهنگی خاصی ایجاد می نماید و از این طریق ست قشنگ و جالبی در اتاق خواب داشته باشید. در ادامه چند مدل جدید و زیبای سرویس خواب جهیزیه با رنگ سفید را مشاهده می فرمایید که در همه این تصاویر رنگ سفید در کنار سایر رنگ ها، جلوه خاص و ویژه ایی دارد و هریک از این مدل ها می توانند ایده مناسبی برای انتخاب شما باشند.

چیدمان جهیزیه عروسسرویس خواب عروس جدیددکوراسیون اتاق خواب عروسچیدمان اتاق خواب عروستختخواب عروس جدیدسرویس خواب سفید عروسسرویس خواب شیک عروستختخواب سفید عروسسرویس خواب جدید عروسسرویس خواب

مدلهای دیگری از سرویس خواب اسپرت نوعروس

سرویس خواب دونفره شامل یک تخت خواب و چند عدد پاتختی به همراه یک میز آرایش (میز توالت)، آینه و پاف یا صندلی نشیمن با کشو هایی در زیر تخت می باشد. امروزه مدلهای زیاد و متنوعی از انواع سرویس خواب برای نوعروس، سرویس خواب کودک و در طرح های دخترانه و پسرانه طراحی می شود که هر کسی می تواند متناسب با سلیقه و دکوراسیون اتاق خوابش بهترین آن را انتخاب کرده و سفارش دهد. در ادامه این مطلب تصاویری از مدل تخت خواب جهیزیه نوعروس با طرح اسپرت به نمایش گذاشته ایم که ملاحظه می کنید.

سرویس خواب اسپرت وجدید

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

انواع سرویس خواب را می توان در جنس فلز، چوب، ام دی اف و ورقه ملامینه طراحی کرد. جالب است بدانید که سرویس خواب چوبی از مدل ام دی اف آن گرانتز بوده و طرفداران بیشتری نیز دارد، سپس ام دی اف دارای هزینه بالاتری نسبت به ملامینه و فلز می باشد و نوع فلز سرویس خواب نسبت به مدلهای دیگر که اشاره کردیم، ارزان تر می باشد.

مدلهای جدید سرویس خواب نوعروس

سرویس خواب سلطنتی یکی از مدلهای شیک و زیبای تخت خواب به منظور انتخاب برای جهیزیه نوعروس می باشد. این مدل سرویس خواب از دیرباز در منازل ایرانیان وجود داشته است و هیچوقت از مد نمی افتد، همچنین استفاده از آن در دکوراسیون اتاق خواب نقش زیادی در زیبایی منزل خواهد داشت. حال برای مشاهده انواع دیگری از سرویس خواب برای جهیزیه عروس، می توانید تا پایان این بخش همراه ما شوید.

تصاویری از سرویس خواب نوعروس

مدل زیبای سرویس خواب نوعروس

سرویس خواب چوب برای نوعروس

سرویس خواب اسپرت نوعروس

سرویس خواب لاکچری نوعروس سرویس خواب شکیل نوعروس

مدل سرویس خواب عروس

سرویس خواب نوعروس مدرن

سرویس خواب نوعروس لوکس

سرویس خواب عروس و داماد سرویس خواب نوعروس اسپرت

سرویس خواب نوعروس چوبی

سرویس خواب نوعروس ام دی اف

سرویس خواب نوعروس جدید

سرویس خواب زیبای عروس

مدل های متنوع و زیبای سرویس خواب عروس و داماد را ملاحظه نمودید، امیدواریم از مشاده این مدل های شیک و متنوع لذت برده باشد و با الگوبرداری از این مدل ها زیباترین و شیک ترین سرویس خواب را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *