دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل کفش دخترانه جدید با انواع طرح های اسپرت و مجلسی

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

مد گرایی در میان دختران نوجوان و جوان بسیار شایع است. در این مطلب نکاتی که هنگام خرید کفش لازم است رعایت گردد و تصاویری از مدل کفش دخترانه اسپرت و مجلسی را با هم مشاهده می کنیم .

همان طور که گفته شده پا قلب دوم انسان است و بخش های خاصی از پا نشان دهنده سلامتی بخش هایی از بدن می باشد . کفش انواع بسیاری دارد و آن را می توان به روش های مختلف دسته بندی نمود از لحاظ ظاهر و نحوه بسته شدن کفش به انواع بندی ، سگک دار و بی بند تقسیم می گردد . و از لحاظ جنس می توان آن را به انواع چرمی، پلاستیکی ، کتانی دسته بندی نمود . ابا توجه به جنسیت و سن و سال کفش به گروه های مردانه ، زنانه و بچه گانه و از نظر کاربرد به معمولی ، ورزشی ، صنعتی  و مانند ان دسته بندی می گردند . باتوجه به موقعیت باید کفش های متفاوت پوشید . انواع مدل کفش مخصوص دختران را می توان به اسپرت ، مجلسی ، بوت، نیم بوت و طبی تقسیم بندی نمود .

مدل کفش دخترانه

کفش به عنوان محافظ قلب دوم بدن ، باید قادر به حفاظت پا از خطرات و آسیب های احتمالی باشد . انتخاب کفش نامناسب ممکن است تاثیرات نامطلوبی بر پاشنه ، قوزک و زرد پی پا داشته باشد برای جلوگیری از این اتفاقات باید کفش مناسب انتخاب نمود . هنگام خرید آن باید نکات بسیاری را در نظر گرفت . لازم به ذکر است برای موقعیت های مختلف باید کفش مناسب پوشید . در اینجا  تصاویری از  مدل کفش های اسپرت و مجلسی را  با هم مشاهده می کنیم .

مدل کفش مجلسی

هر چند کفش پاشنه بلند ممکن است آسیب های زیادی به پا و کمر وارد کند ولی بدلیل جذابیت فوق العاده آن بسیاری از زن ها در میهمانی ها و مراسم رسمی از این مدل کفش استفاده می کنند .استفاده از پاشنه ۱۰ تا ۱۲ سانت برای افراد کوتاه قد مناسب می باشد .

در اینجا مجموعه ای از مدل کفش دخترانه مجلسی را با هم مشاهده می کنیم .

مدل کفش دخترانه

مدل کفش دخترانه    مدل کفش مجلسی بسیار زیبا به رنگ مشکی که می توان آن را با لباس به رنگ مختلف ست نمود .

کفش مجلسی دخترانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کفش مجلسی کفش مجلسی زیباکفش مجلسیکفش مجلسیکفش مجلسی زیباکفش مجلسی شیککفش مجلسی شیک و زیبا

مدل کفش اسپرت

مدل کفش  اسپرت بسیار راحت امروزه بین دختران در این زمین علاقه مندان بسیاری دارد . در ادامه مجموعه ای از جدیدترین تصاویر کفش اسپرت را با هم مشاهده می کنیم .

کفش دخترانه اسپرتکفش دخترانه اسپرتکفش دخترانهکفش دخترانه اسپرت سورمه ایکفش دخترانه لژ دارکفش اسپرتکفش اسپرت زیباکفش اسپرت دخترانهکفش اسپرتامیدوارم از مشاهده مجموعه تصاویر مدل کفش اسپرت و مجلسی لذت کافی را برده باشید . برای مشاهده و آشنایی با انواع مدل کفش به بخش کفش دخترانه، مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *