دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های تزیین کشک بادمجان جدید و متفاوت

  • یلدا محمدی
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

مدل های زیبا و متنوع تزیین کشک بادمجان مجلسی با جدیدترین طرح ها و مدلها را در این مقاله ملاحظه می فرمایید و با اید های جدید تزیین این غذا آشنا خواهید شد.

تزیین مخصوص کشک بادمجان برای مجالس و مهمانی های مختلف ایده جالب و قابل توجهی است که با استفاده از آن می توانید سفره آرایی زیبا و متنوعی داشته باشید. در این مطلب مجموعه ایی جدید و زیبا از عکس های دیزایین شده روی کشک بادمجان را گردآوری نموده ایم که با مشاهده آنها می توایند این غذای خوشمزه و عالی را به بهترین شکل سرو نمایید. تا پایان با این تزیینات شیک و مجلسی همراه ما باشید.

مدل های جدید و زیبای تزیین کشک بادمجان :

از طرح های مختلف و همچنین مواد غذایی متنوع موجود در منزل می توانید برای تزیینات روی کشک بادمجان استفاده نمایید اما بهترین ایده استفاده از مواد موجود در این غذاست که علاوه بر زیبایی بخشیدن به ظاهر غذا به طعم بهتر و مناسب تر آن نیز کمک می کند.

بعد از تهیه کشک بادمجان و کشیدن آن در ظرف مناسب، سعی کنید با مواد خوراکی که در پخت این غذا استفاده نموده اید روی کشک بادمجان را به شکل های مختلف دیزایین کنید. در این میان مشاهده مدل های متنوع این تزیینات می توانند الگوی مناسبی برای شما باشد که با ایده گرفتن از آنها بهترین و زیباترین تزیینات را ارائه دهید.

کشک بادمجانی مجلسیتزیین کشک بادمجانکشک بادمجانتزیین روی کشک بادمجانکشک بادمجان جدیدتزیین غذای ایرانیتزیین حلیم مجلسیتزیین غذای ایرانیآموزش تزیین غذاطرز تهیه کشک بادمجانتزیین غذاتزیین حلیم بادمجان

همانطور که ملاحظه نمودید در اغلب موارد تزیینات کشک بادمجان، با پیاز داغ، نعناع، بادمجان سرخ شده و کشک انجام گرفته است که برای زیبایی بیشتر به کشک مقداری زعفران نیز اضافه شده و هر دو نوع سفید و زرد آن برای تزیین روی غذا به کار برده شده است.

تصاویر زیر نمونه هایی دیگری از انواع تزیینات زیبای کشک بادمجان است که می توانند الگوی جالبی برای سرو کشک بادمجان و همچنین حلیم بادمجان باشد.

تزیین کشک بادمجان مجلسیتزیین کشک بادمجانتزیین ظرف کشک بادمجانتزیین غذاتزیین ظرف کشک بادمجانکشک بادمجان مجلسیغذا با بادمجانآموزش تزیین غذا و سفره آراییکشک بادمجان مجلسی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیینات جدیدتری از کشک بادمجان مجلسی

سفره آرایی؛ هنر جذاب و زیبایی است که بسیار از کدبانو های خوش سلیقه و خوش ذوق سعی می کنند با بکارگیری هنر و سلیقه خود بهترین مدلهای دیزاین و سفره آرایی را داشته باشند، تزیینات و سفره آرایی غذا های مختلف علاوه بر اینکه بر زیباتر شدن شدن سفره غذا تاثیر زیادی دارد، موجب افزایش اشتها و میل زیاد به خوردن غذاها برای کودکان و افراد بد غذا خواهد شد، تاکنون در مطالب قبلی با انواع تزیینات شکیل و مجلسی غذاهای مختلف ایرانی از جمله تزیین قیمه آشنا شده اید، حال در صورتی که علاقمند به مدلهای تزیین جدید تر و شیک کشک بادمجون هستید، می توانید در ادامه تصاویر بالا، مجموعه متنوع تری از تصاویر این تزیینات شکیل را ببینید و الگو بگیرید.

تزیینات خوشمزه کشک بادمجان

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ ایده های متنوع و زیبای بسیاری برای تزیینات کشک بادمجون وجود دارد، حال علاوه بر تزیینات با استفاده از پیاز داغ، نعناع داغ و کشک، استفاده از گردو یا پودر آن برای دیزاین این غذا علاوه بر خوشمزه کردن طعم آن، می تواند تصویر زیبایی نیز ایجاد نماید، همچنین می توانید از حبوباتی مثل عدس و لوبیا برای سفره آرایی کشک بادمجون استفاده کنید، استفاده از سبزیجات مختلف مثل ترب، پیازچه، برگ نعناع، ریحون و یا ورقه های سرخ شده بادمجون به شکل گل نیز ایده های جذاب دیگر هستند، در اینجا می توانید نمونه هایی از این تزیینات شکیل را ببینید و الهام بگیرید.

عکس تزیینات کشک بادمجون  تزیینات خلاقانه کشک بادمجان انواع تزیینات کشک بادمجان تزییناتی زیبا از کشک بادمجان تزییناتی شکیل از کشک بادمجان تصاویر سفره آرایی کشک بادمجان سفره آرایی کشک بادمجان تزییناتی از کشک بادمجان جدیدترین تزیین کشک بادمجان تزیینات کشک بادمجان خوشمزه تزیینات مجلسی کشک بادمجان تزیین کشک بادمجان شیک تزیینات سنتی کشک بادمجان ایده تزیینات کشک بادمجان مدل تزیینات کشک بادمجان عکس تزیینات کشک بادمجان تزیین کشک بادمجان قلبی

مدل های متنوع و زیبای تزیینات کشک بادمجان را ملاحظه نمودید، امیدواریم از مشاهده این طرح ها و مدل ها لذت برده باشید و با ایده گرفتن از آنها زیباترین تزیینات غذا و سفره آرایی را داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *