دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل کوسن زیبا با انواع طرح های فانتزی و ساده

  • یلدا محمدی
  • ۳ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه ایی متنوع و زیبای از انواع مدل کوسن جدید و شیک برای مبل را در این مطلب ملاحظه می نمایید و با جدیدترین ایده های برای تهیه کوسن آشنا خواهید شد.

انتخاب انواع کوسن برای مبل و همچنین گوشه های تختخواب، نیازمند آشنایی با طرح های مختلف کوسن است که نقش مهمی در انتخاب صحیح دارند. بر این اساس در این مطلب قصد داریم به معرفی مجموعه ایی کامل از نمونه های مختلف کوسن با طرح های شیک و زیبا بپردازیم که هر یک از این نمونه ها می توانند الگویی قابل توجه و مناسب برای انتخاب ما باشند.

سری جدید مدل کوسن شیک و زیبا :

انواع مختلف کوسن در بازار وجود دارد که با توجه به نوع نیاز و همچنین کاربرد کوسن می توانید طرح مناسب را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید با به کارگیری هنر خود این کوسن ها را در منزل تهیه نمایید. آنچه که پیش رو دارید نمونه های مختلف کوسن است که در بخش های مجزا معرفی می نماییم.

کوسن فانتزی :

طرح های فانتزی کوسن با زیبایی خاص و جلوه ویژه، کاربردهای زیادی برای روی مبل های راحتی و همچنین در اتاق خواب دارند. این بالشتک های زیبا را در رنگ های شاد و با طرح های جذاب و فانتزی تهیه نمایید و در منزل مورد استفاده قرار دهید.

کوسن فانتزی جدیدکوسن جدیدطرح کوسن فانتزی جدیدکوسن فانتزیمدل بالشتک فانتزی

انواع کوسن برای مبل :

با توجه به نوع و شکل و شمایل مبل می توانید به راحتی انواع کوسن با طرح مناسب را انتخاب نمایید. در صورتی که قصد دارید از کوسن برای فضاهای رسمی و اتاق پذیرایی استفاده نمایید، پیشنهاد می کنیم طرح های ساده و در عین حال زیبا و جذاب را انتخاب نمایید. نمونه های زیر می توانند الگوی مناسبی برای انتخاب شما باشند.

مدل جدید کوسنمدل جدید کوسنکوسن چرمیمدل کوسن جدید

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کوسن جدید و ساده :

انواع کوسن های که در این بخش ملاحظه می فرمایید، نمونه های زیبا و جذابی هستند که در عین سادگی جلوه ایی خاص به چیدمان منزل می بخشند. این طرح های جدید و ساده را به راحتی می توانید با هنر دست خود تهیه نمایید.

دوخت کوسن سادهدوخت کوسنکوسن فانتزیکوسن ساتنکوسن جدید

کوسن گرد :

کوسن های گرد طرح هایی متفاوت و زیبا از انواع کوسن هستند که با اغلب مبل ها هماهنگی دارند و تا حدودی حالت رسمی و تشریفاتی به مبل ها می بخشند. در ادامه مدل های جدید و متفاوتی از این سبک کوسن را ملاحظه می فرمایید که هر یک از این نوع کوسن ها می توانند ایده مناسبی برای انتخاب شما باشند.

مدل کوسنکوسن گرذکوسن گریتدوخت گریت برای کوسنمدل جدید کوسن گردمدل جدید کوسن گرد

مدلهایی از کوسن سلطنتی

امروزه مبلمان ها با انواع مدلها و طرح های متنوع در سه دسته راحتی یا مدرن، کلاسیک و استیل یا سلطنتی که به آن نیمه استیل نیز گفته می شود به بازار عرضه می شوند. حال انتخاب مبل سلطنتی برای استفاده در دکوراسیون منزل فضای بسیار شیک و متفاوتی را ایجاد خواهد کرد، اما اینکه چه مدل بالشتک یا کوسن و از چه تناژ رنگی مورد استفاده قرار گیرد، کمی کار انتخاب را دشوار می کند، از این رو در این مطلب تصاویری از انواع کوسن برای مبلهای کلاسیک به اشتراک گذاشته ایم که می توانید از این مدلها ایده بگیرید.

انواع کوسن برای مبلمان

همانطور که گفتیم، برای مبلمان کلاسیک به دلیل استفاده از رنگ های اشرافی و شیک در طراحی آنها ممکن است انتخاب کوسن هایی هماهنگ و مترادف با آنها، کمی سخت به نظر رسد، البته جای نگرانی از این بابت وجود ندارد؛ مثلاً می توانید برای مبلی با تناژ سبز از کوسن سبز رنگ استفاده کنید، البته برای جذابیت بیشتر و نیز دیده شدن بهتر کوسن، بهتر است از رنگی متضاد با مبلمان استفاده کنید.

طرح کوسن مبل سلطنتی

کوسن ها از جمله وسایلی هستند که می توان با کمترین هزینه و با تعویض روکش آنها به راحتی نونوار و به روز کرد و برای مبلمان های مختلف مورد استفاده مجدد قرار داد. کوسن هایی با پارچه پولکی در انواع رنگ های مختلف و نیز با مدلهای گره ای و فانتزی ایده های جدید و زیبایی برای تزیین کوسن مبلمان سلطنتی، مبل راحتی و یا تخت خواب عروس می باشند و به دلیل درخشش و جذابیت بیشتر طرفداران زیادی دارند. در این قسمت نمونه هایی از کوسن های چهارگوش و گرد مناسب برای مبل سلطنتی را ملاحظه می کنید.

طرح کوسن چهارگوش

تصاویری از مدلهای کوسن

مدلی خاص از کوسن

مدلی از کوسن ساتن گرد

مدل کوسن جدید

مدلی از کوسن چهارگوش

مدلی از کوسن پولکی

انواع مدل کوسن

مدلی جدید از کوسن

مدلی شیک از کوسن

مدلی از کوسن

مدلی زیبا از کوسن

مدل کوسن برای مبل سلطنتی سفید

در مطلب بالا با انواع کوسن آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این طرح های زیبا و متنوع بهترین و شیکترین کوسن را انتخاب نموده و تهیه نمایید. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با انواع کوسن با طرح های متفاوت تر و همچنین مشاهده آموزش های مختلف در این زمینه به بخش آموزش خیاطی مراجعه نمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *