دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین ماهی با ایده های ناب و جدید برای سفره های ایرانی

  • یلدا محمدی
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰

تصاویر و مدل های زیبا و جدید تزیین ماهی با روش های متنوع و جالب را در این مطلب مشاهده می فرمایید که با ایده گرفتن و الگوبرداری از آنها می توانید بهترین و زیباترین تزیینات غذا و سفره آرایی را داشته باشید.

تزیین ماهی یکی از کارهای هنری کدبانوهای ایرانی است که سعی دارند برای مهمانی ها و مراسم مختلف آن را به بهترین و زیباترین شکل انجام دهند. برای داشتن بهترین تزیینات، مشاهده مدل های شیک و زیبای ماهی تزئین شده می تواند الگوی مناسبی باشد که با ایده گرفتن از آن و به کارگیری کمی خلاقیت و ابتکار بهترین و زیباترین تزیینات را انجام دهید. در این مطلب مجموعه ایی از تصاویر و ایده های جدید و جذاب را گردآوری نموده ایم که می توانند راهنمای مناسبی برای تزیینات شما باشند.

مدل های زیبا و شیک تزیین ماهی با ایده های جدید :

تزئینات ماهی و غذاهایی که در آنها ماهی به کار رفته است نیازمند کمی دقت و ابتکار است تا به زیباترین شکل انجام گیرد. ماهی از آن دسته مواد خوراکی است که قبل از پخت نمی توان تزیینات خاصی روی آن انجام داد و باید بعد از طبخ آن را با روش های موجود و انواع مواد خوراکی دیزایین نمود. فرقی ندارد طرز تهیه ماهی شما چگونه بوده است و ماهی از چه نوعی است، مهم این است که آنرا بعد از کشیدن در ظرف مورد نظر و قبل از سرو نمودن به بهترین شکل تزئین نمایید. همانطور که در تصاویر زیر ملاحظه می فرمایید از انواع مواد خوراکی خصوصا سبزیجات برای تزیینات ماهی استفاده شده است.

تزیین پلو ماهیتزیین ظرف ماهیتزیین ماهی تزیین دیس ماهیسفره آرایی جدیدتزیین دیس ماهی شکم پرماهی شکم پرتزیین غذاهای دریاییتزیین ماهی سوخاریتزیین دیس ماهیتزیین غذای دریاییتزیین غذا با ماهی

تزیینات سبزی پلو با ماهی شب عید :

از آنجایی که پخت سبزی پلو با ماهی، یکی از رسم های قشنگ برای شب عید است، اغلب کدبانوهای هنرمند ترجیح می دهند این غذای خوشمزه را به بهترین شکل دیزاین نمایند.

در این بخش شما را با مدل های جدید و جذاب تزیینات سبزی پلو با ماهی آشنا می کنیم که در همه این مدل تزیینات ماهی نیز به بهترین شکل انجام گرفته است و این مدل های شیک و زیبا می توانند الگوی مناسبی برای تزیینات غذای شما باشند.

تزیین غذاتزیین سیزی پلوتزیین سبزی پلو با ماهیتزیین ماهیغذا با ماهیتزیینات غذاتزیین غذا با ماهیسبزی پلو با ماهی

جدیدترین مدل های سفره آرایی ماهی

سفره آرایی مدرن و تزیینات غذا های مختلف، تاثیر زیادی در میزان اشتها و میل زیاد به خوردن غذاهای مقوی برای افراد بد غذا و به خصوص کودکان دارد؛ ماهی یکی از غذا های خوشمزه و مفید برای سلامت بدن می باشد، اما ممکن است خیلی از افراد تمایلی به خوردن آن نداشته باشند، بنابراین با استفاده از انواع دورچین غذا و تزیینات شیک و جذاب می توانید این افراد را تشویق و ترغیب به خوردن ماهی نمایید، در ادامه مجموعه تصاویری از تزیینات مجلسی و شکیل ماهی گلچین کرده ایم که می توانید از این نمونه تزیینات برای سفره آرایی غذاهایتان ایده بگیرید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل سفره آرایی ماهی

ایده های زیادی برای دیزاین و تزیینات ماهی در کنار پلو یا به تنهایی به شکل ماهی کبابی و غیره وجود دارد که با بکارگیری کمی خلاقیت و ذوق و نیز بهره گیری از ایده های موجود می توان این کار را به راحتی در منزل انجام داد و لذت برد؛ در این بخش تصاویر جدید و متنوعی از انواع تزیینات انواع پلو ماهی، باقالی پلو ماهی، تزیینات ماهی مجلسی و تزیینات ماهی قزل آلا با ایده های جذاب و زیبا گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد و بتوانید از این ایده ها برای سفره آرایی شکیل میز غذا در مجالس و دورهمی های خانوادگی خود استفاده کنید و لذت ببرید.

تصاویری از سفره آرایی ماهی

انواع سفره آرایی ماهی

سفره آرایی ماهی پلو

سفره آرایی شکیل ماهی

تزیین ماهی با گارنیش

تزیینات ماهی مجلسی

تزیینات زیبای ماهی

مدل تزیین ماهی

تزیینات ماهی پلو

ایده تزیینات ماهی

تزیینات ماهی با سبزیجات

تزیینات ماهی

تزیین ماهی برای کودکان

مدل های متنوع و زیبایی از تزیینات ماهی، با سبک های جدید را ملاحظه نمودید، امیدواریم از مشاهده این مدل های شیک و زیبا لذت برده باشید و برای تزیین غذاهای خود از نمونه های ارائه شده الگوبرداری نمایید و از این طریق بهترین تزیینات را داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *