دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل مانتو اداری و رسمی با طرح های جدید و زیبا

  • مرضیه شاکری
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مجموعه از این مقاله می توانید انواع زیبا از مدل مانتو اداری را ببینید که می توانید برای اداره جات و مکان های رسمی و دولتی استفاده کنید. با ما در این مقاله مفید همراه باشید.

مدل مانتوی اداری برای بانوان کارمندی که بیرون از منزل مشغول به کار می بشند بسیار کارآمد و مفید است. از این رو این دسته از بانوان سعی می کنند که از مانتوهایی استفاده کنند که رسمی بوده و در عین حال زیبایی و جذابیت به آنها ببخشد. در این مقاله انواع مانتوهای اداری را برایتان به نمایش خواهیم گذاشت تا با مدل های متنوع آن آشنا شوید.

انواع زیبا از مدل مانتو اداری و رسمی:

مانتوهای رسمی و اداری یک مزیت بسیار کاربردی و مفید دارند و آن این است که بسیار راحت هستند و بانوانی که از این مدل مانتوها استفاده می کنند می توانند در هر جا و مکانی آنها را مورد استفاده قرار دهند. مدل های مانتوی اداری به گونه ای طراحی و دوخته می شوند که فرمی کاملا رسمی داشته و برای مکانهای دولتی و ادره ها مناسب باشند. در ادامه مدل مانتوی اداری را در انواع مختلف می توانید ببینید.

مدل مانتو اداری جدیدمدل مانتو اداری شیک مدل مانتو اداری مدرن مدل مانتو اداری جذاب مانتو اداری زیبا

زیباترین مدل های مانتوی اداری:

اغلب مانتوهای اداری همرنگ و همجنس با شلوار هستند و به نوعی مانتوها شلوار ست نیز خوانده می شوند. این مزیت یکی دیگر از دلایلی است که باعث می شود تا این مدل مانتوها حالت رسمی و اداری داشته باشند. اغلب از جنس های آهاردار برای دوخت مانتوهای اداری استفاده میشود. جنس هایی نظیر فاستونی و کتان و … که حالتی از آهار را دارند موجب زیباتر شدن مانتوهای اداری می گردند.

مانتو اداری جدید مانتو اداری شیک مانتو اداری مدرن مانتو اداری جذاب مانتو های اداری زیبا

مانتوهای اداری زیبا و متنوع:

در برخی اداره جات یکی از قوانینی که برای پوشش کارمندان خانوم وضع می شود، استفاده از مقنعه هایی است که در قسمت جلویی آن از تیکه ای پارچه همجنس و همرنگ از مانتوها استفاده شده است. این کار باعث می شود تا حالتی موزون در لباس بانوان ایجاد شود و حالت رسمی تری پیدا کند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مانتو های اداری جدید مانتو های اداری شیک مانتو های اداری مدرن مانتو های اداری جذاب مدل مانتو های اداری زیبا مدل مانتو های اداری جدید مدل مانتو های اداری شیک

مدل هایی از مانتو های اداری جذاب:

در برخی از ادارات دیگر نیز برعکس حالت قبل از تیکه ای پارچه هم رنگ مقنعه برای سرآستین ها و لبه مانتوها استفاده میشود. گاهی نیز بر روی یقه مانتوها اینکار را انجام می دهند که جذابیت و در عین حال رسمیت بیشتری به فرم مانتوی اداری بدهد.

مدل مانتو های اداری مدرن مدل مانتو های اداری جذاب مدل مانتو اداری زیبا

مدلهای متنوع تری از مانتو های اداری شیک و جدید

شیک کردن و خوش استایل بودن فقط اختصاص به مهمانی ها و مراسم های دوستانه و غیر رسمی ندارد، بلکه خیلی از خانم های شیک پوش علاقمندند در محیط های اداری و برای مشغولیت های کاری بیرون از خانه نیز لباس هایی شیک انتخاب کنند. در ادامه مدلهای زیبایی از مانتو های رسمی اداری گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

تصاویری جدید از مانتو های اداری

در برخی از کشور ها کارمندان و پرسنل مشاغل رسمی و دولتی و یا حتی آزاد موظفند تا مطابق قوانین و شرایط محل کار و یا اداره خود لباس های مناسب بپوشند و حتی گاهی لباس های فرم مخصوص برای کارمندان خانم و آقا به شکل مدل مانتو و شلوار اداری و یا کت و شلوار مردانه طراحی می شود و ساده یا طرح دار بودن این لباس ها نیز معمولا مطابق با محیط آنجا انتخاب می شود و در بسیاری از ادارات و مشاغل نیز علی رغم ضرورت نداشتن استفاده از لباس فرم، کارمندان آنجا موظفند که لباس رسمی به تن نمایند، از این رو در این قسمت تصاویر متنوعی از جدیدترین و زیباترین مدلهای مانتوی اداری را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید ببینید و بهترین آن را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

مد مانتو رسمیمدل مانتویی شیک و زیبا

انواع طراحی مانتو اداریمدل مانتو رسمی با طرح زیبا و بلند

شیک ترین طرح مانتو اداریمانتو رسمی شیک و زیبا

زیباترین مدل مانتو فرممانتو فرم اداری و جدید

طرح هایی شیک و جدید از مانتو اداریجدیدترین طراحی مانتو فرم

جدیدترین طرح مانتو اداریمدلی از  مانتو اداری و رسمی

طرح شیک مانتو اداریمدلی شیک از مانتو اداری

مدل مانتو اداری خاصمدلی زیبا از مانتو اداری

طرح زیبای مانتو اداریمانتو اداری با طرح شیک

طرح جدید مانتو اداریمانتو شلوار اداری با طرح خاص

مدل مانتو اداری زیبامدل مانتو رسمی و جدید

طرح مانتو اداریمدل مانتو با طرح شیک و زیبا

مدلی جدید از مانتو اداریطرح زیبا و جذاب مانتو اداری

مدل مانتو اداری کرمطراحی زیبا و جدید مدل مانتو رسمی

مدلی از مانتو اداری شیکطراحی ساده و شیک مدل مانتو رسمی

مدلی از مانتو اداری خاصمانتو رسمی با طرح متفاوت  و زیبا

جدیدترین مدلهای مانتو اداریمدل مانتو شلوار فرم با طرح شیک

مدلهای مانتو اداری زیبامدل مانتو جدید با طرح زیبا

مدل مانتو اداری مشکی

امیدواریم که از مجموعه مدل مانتو اداری لذت برده باشید و بتوانید برای خود الگو و ایده ای مناسب را پیدا کنید. مدل مانتو های مختلفی برای مکان های مختلف طراحی می شود. از مجالس گرفته تا ادارات دولتی، مانتو هایی مختص همان مکان دارند که با توجه به شرایط می توانید از آنها استفاده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *