دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس های مدل مانتو کوتاه مدرن با طراحی جدید و زیبا

  • مرضیه شاکری
  • ۱ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

اصولا خانم هایی که قدی کوتاه دارند نمی دانند که چه نوع مانتویی برای آنها مناسب تر است و به عبارت دیگر زیبایشان نشان می دهد. از این رو در این مقاله مدل هایی را گردآوری کرده ایم که بسیار برای این دسته از بانوان مناسب است. با مجموعه مدل مانتو کوتاه همراه باشید.

بانوان قد کوتاه دیگر نگران زیبایی و کوتاهی قد خود نباشید و احتیاجی نیست که دیگر در بازارها به دنبال مدل مانتوی مورد نظر خود بگردید و در نهایت مدلی را که باب میلتان نیست انتخاب کنید. ما برای شما مجموعه ای را گردآوری نموده ایم که می تواند به شما در این امر کمک کند. مجموعه مدل مانتوی کوتاه پیشنهاد ما به شماست.

انواع زیبا از مدل مانتو کوتاه شیک و مدرن:

در خصوص انتخاب مدل مانتو نکاتی هست که باید رعایت شود تا به فردی جذاب تبدیل شوید. ابتدا باید دقت داشته باشید که اگر از قدی بلند برخوردارید مدل های این مجموعه مناسب شما نیست. مدل هایی که در این مجموعه قرار داده ایم ویژه افرادیست که از کوتاهی قد رنج می برند و دوست دارند که بلند تر به نظر برسند. در ادامه برخی از انواع مدل مانتوی شیک را مشاهده خواهید کرد.

مدل های مدرن مانتو کوتاهمدل های شیک مانتو کوتاه مدل های جدید مانتو کوتاه مدل های زیبای مانتو کوتاه مانتو های کوتاه در انواع زیبا مانتو های کوتاه در انواع جدید مانتو های کوتاه در انواع شیک

مدل مانتوی کوتاه مناسب برای بانوان کوتاه قد:

کوتاهی قد برای بسیاری از افراد مشکلی است که دوست دارند در لباس هایشان پنهان کنند و کمی بلند تر به نظر بیایند. برای این بانوان باید ذکر کنیم که کوتاهی قد شما با پوشیدن مانتوهای بلند و گشاد پنهان نمی شود بلکه کوتاه تر نیز دیده می شوید و این اصلا جلوه جالبی ندارد. بنابراین سعی کنید از مدل مانتوهایی استفاده کنید که کوتاه تر هستند و می توانند پاهای شما را کشیده تر نشان دهند و در نتیجه بلند تر دیده شوید.

مانتو های کوتاه در انواع مدرن مانتو های کوتاه در انواع جذاب مانتو کوتاه جذاب مانتو کوتاه مدرن مانتو کوتاه شیک مانتو کوتاه جدید مانتو کوتاه زیبا

مدل های زیبا از مانتوهای کوتاه جدید:

همچنین مدل های گشاد نیز برای شما مناسب نیست. این مدل مانتوها قد و اندام شما را در زیر گشادی مانتوها پنهان می کند و موجب می شود که قدتان از اینکه هست کوتاه تر دیده شود. بر این اساس سعی کنید مانتوهایی که دقیقا اندازه و سایز شماست استفاده کنید. اینکار باعث می شود تا کمی جثه تان بزرگتر و بلند تر دیده شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتو کوتاه جدید مدل مانتو کوتاه شیک مدل مانتو کوتاه مدرن مدل مانتو کوتاه جذاب مدل مانتو کوتاه باکلاس مدل مانتو کوتاه زیبا

امیدواریم که مجموعه مدل مانتو کوتاه باب میل شما بوده باشد و توانسته باشد رضایت شما عزیزان را جلب کند. توجه داشته باشید که در بخش مدل مانتو می توانید از انواع دیگر مانتو نیز دیدن کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *