دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های ویشکا آسایش و همسرش + بیوگرافی وی

  • مرضیه شاکری
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

مجموعه ای که در این مقاله برای شما عزیزان آماده کرده ایم، بیوگرافی و عکس های ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلوزیون کشورمان است که قصد داریم با او بیشتر آشنا شویم.

ویشکا آسایش یکی از توانمند ترین بازیگران ایرانی است که در عرصه طراحی صحنه و لباس نیز فعالیت دراد. در این مقاله قصد داریم تا با او بیشتر آشنا شویم و ناگفته هایی از زندگی او را با هم بشنویم.

تصاویر و بیوگرافی ویشکا آسایش:

ویشکا آسایش در تاریخ شانزدهم از ماه آبان در سال 1351 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلوزیون و همچنین طراح صحنه و لباس است. او نوه علی شین پرتو است که در زمینه نویسندگی و شاعری فعالیت می کند. نام ویشکا را او برایش انتخاب کرده و به معنای نعمت الهی است. او درباره پدربزرگش می گوید: ” پدربزرگ من نویسنده و اهل شعر بود و دکترای ادبیات فارسی داشت و نام ویشکا را او برای من انتخاب کرد.”
ویشکا آسایش در یک روز برفی
همچنین خواهرزاده مازیار پرتو است که ایشان هم یکی از تواناترین فیلم سازان ایرانی است. مدرک لیسانس خود را در رشته طراحی صحنه از دانشگاه انگلستان دریافت کرده و به عنوان اولین کار بازیگری اش در سریال زیبا و خاطره انگیز « امام علی (ع)» ایفای نقش کرد و این به عنوان اولین کار بازیگری او در کارنامه هنری اش به ثبت رسید.
آسایش از نمای نزدیک
او با بازی در این سریال به شهرتی بی سابقه رسید و پس از آن در فیلم « ساحره» نقش یک عروسک را بازی کرد و توانست با اینکار توانایی هایش را در هنر بازیگری به اثبات برساند. پس از آن با بازی در فیلم های « عشق + 2» و «بلوغ» این حرفه را به صورت جدی پیش گرفت. به عنوان اولین کار در زمینه طراحی صحنه نیز، در فیلم «دنیا» طراح صحنه بود که اولین تجربه او در این زمینه محسوب می گردد.
ویشکا آسایش در منزل

ویشکا آسایش دارای یک فرزند پسر به نام گیو است که به گفته خودش، گیو به معنای قهرمان می باشد. او درباره خصوصیات اخلاقی خودش می گوید:” برخلاف خواهرم که بسیار آرام و متین بود، من درست نقطه مقابلش بودم و بسیار شیطون و خرابکار، همیشه دوست داشتم که از همه چیز سر در بیارم. یک بار رادیو رو خراب کردم و دل و رودشو ریختم بیرون با این تصور که قصد دارم درستش کنم.” اولین دوست دوران کودکی اش را ” مریم صبا” می داند که در حال حاضر دندانپزشک است و می گوید که او هم مانند خودش شیطون و شلوغ کار بوده است.

مجموعه فیلم های سینمایی با بازی ویشکا آسایش:

  1. ورود آقایان ممنوع
  2. خوابم می‌آد
  3. بلوغ
  4. نیکان و بچه غول
  5. عشق + ۲
  6. هشت پا
  7. نهنگ عنبر
  8. مسافر ری
  9. زنان ونوسی، مردان مریخی (در این فیلم، طراح صحنه بود)
  10. دنیا ( در این فیلم، طراح صحنه بود )
  11. برف روی کاج‌ها
  12. سیزده
  13. گل یخ
  14. پرتقال خونی
  15. ساحره

آسایش در ژستی زیبا

مجموعه سریال های تلوزیونی با هنرمندی ویشکا آسایش:

  1. مختارنامه
  2. امام علی
  3. نردبام آسمان
  4. پرده نشین
  5. معصومیت از دست رفته

آسایش در نمای نیم رخ

عکس های ویشکا آسایش و همسر و فرزندش:

در ادامه تصاویری از ویشکا آسایش را به همراه فرزند و همسرش به نمایش گذاشته ایم که می توانید مشاهده کنید.
ویشکا آسایش در کنار رامبد جوان ویشکا آسایش در کنار رامبد جوان
ویشکا آسایش در کنار مهناز افشار

آسایش در کنار مهناز افشار

امیدواریم که از مجموعه عکس های ویشکا آسایش و بیوگرافی او و همچنین تصاویری از همسر و فرزند او لذت برده باشید. اگر تمایل دارید که با بازیگران دیگری آشنا شوید به بخش عکس بازیگران مراجعه کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *