دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر لباس عروس های جذاب با طراحی مدرن

  • مرضیه شاکری
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

در مقاله ای که امروز برایتان آماده کرده ایم قصد داریم تا انواع زیبا از لباس عروس های جذاب و مدرن را برایتان به نمایش بگذاریم و همچنین نکاتی کارآمد را در راستای انتخاب لباس عروس مناسب بازگو کنیم، این مقاله مفید را از دست ندهید.

لباس عروس های مدرن و شیک را در مجموعه ای منسجم تحت همین عنوان گردآوری کرده ایم و به همراه نکاتی در خصوص انتخاب لباس عروس مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا بتوانید لباس عروستان را راحت تر و با دقت بیشتری انتخاب کنید.

انواع زیبا از مدل لباس عروس های جذاب:

از قدیم اینگونه مرسوم بوده که عروس خانم ها لباس عروس مورد نظرشان را سفارش میدادند تا برایشان بدوزند و بعد این لباس را می خریدند. این روش در کنار اینکه لباس عروس دقیقا سایز شما و برای شما تهیه می شود اما هزینه های کلانی را باید برای آن در نظر گرفت و دیگر اینکه شما به جز مراسم عروسی خودتان در هیچ جای دیگری نمی توانید از این لباس عروس استفاده کنید و فقط برای یک شب، هزینه های گزافی را پرداخته اید.

روشی دیگر نیز موجود بوده که عروس خانم لباس مورد نظرش را سفارش میداد و بعد آن را کرایه میکرد که این روش نیز هزینه بر بود. اما امروزه لباس عروس ها را به صورت آماده تهیه می کنند و تنها هزینه اجاره یک شب آن را پرداخت می کنند و دیگر از آن هزینه های اضافی و دردسر های بعد از آن که با لباس عروسی که قدیمی شده چه کار می شود کرد، نیست. در ادامه مدل لباس عروس های شیک و مدرن را ببینید.

نکته هایی مهم در انتخاب لباس عروس های مدرن :

  • در انتخاب لباس عروستان باید به استایل ظاهری خود و نیز علاقه خوتان توجه کنید و بعد متناسب با ملاک هایی که دارید لباس عروس خود را انتخاب کنید. اگر خانمی با اندام گلابی شکل هستید، یعنی پایین تنه شما نسبت به بالا تنه تان بزرگتر است باید لباس عروس هایی که دامن پف دار دارند بپوشید، این نوع لباس عروس ها در ایران بسیار مرسوم و فراوان هستند.

لباس عروس های جذاب و جدیدلباس عروس های جذاب و شیک لباس عروس های جذاب و مدرن لباس عروس های جذاب و باکلاس لباس عروس های زیبا لباس عروس های جدید لباس عروس های شیک لباس عروس های مدرن لباس عروس های جذاب لباس های زیبا عروس

لباس عروس های و زیبا و نکاتی کاربردی در انتخاب آنها:

  • اما اگر خانمی با پایین تنه مناسب هستید و به طور کلی اندامی متناسب دارید از مدل های لباس عروسی استفاده کنید که دامن پف ندارند و تنها در قسمت پایین باسن مقدار کمی تزیین دارند. این نوع از لباس عروس ها در اروپا مرسومند.

لباس های جدید عروس لباس های شیک عروس لباس های مدرن عروس لباس های جذاب عروس مدل های زیبای لباس عروس مدل های جدید لباس عروس مدل های شیک لباس عروس مدل های مدرن لباس عروس مدل های جذاب لباس عروس لباس عروس های جذاب و زیبا

فراموش نکنید که این مجلس مطعلق به شماست و شما بیشترین حق اظهار نظر درباره آن را دارید، پس با توجه به ملاک ها و علاقه های خودتان لباسی را انتخاب کنید که دوست دارید در شب عروسیتان بپوشید. امیدواریم که از مجموعه لباس عروس های جذاب لذت برده باشید. با مدل لباس عروس های دیگر در بخش لباس عروس می توانید مدل های بیشتری را مشاهده کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *