دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل موی زنانه مدرن و جذاب

  • مرضیه شاکری
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

در این مقاله سعی کرده ایم تا انواع مدل موی زنانه مدرن را برای انواع فرم های مختلف صورت گردآوری کنیم تا شما عزیزان به راحتی بتوانید تشخیص دهید که چه نوع مدل مویی برای فرم صورت شما مناسب تر است.

مدل موی زنان، یکی از مسائلی است که احتیاج به دقت فراوان دارد، اما بر خلاف این موضوع، عده ای ندانسته مدلی را برای خود انتخاب می کنند که نه تنها در جذابیت آنان تاثیر منفی می گذارد بلکه زیبایی ذاتی آنان را نیز خدشه دار می کند. بر این اساس مجموعه مدل موی زنانه را گردآوری کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و بر اساس فرم صورت خود، مدل موی مناسبتان را انتخاب و برای موهایتان استفاده کنید.

مجموعه مدل موی زنانه مدرن و جذاب:

همانگونه که در انتخاب مدل های مختلف لباس دقت کافی را دارید و توجه می کنید که مدلی را انتخاب کنید که متناسب با اندام و ظاهر شما باشد، به همان صورت نیز باید در انتخاب مدل موی خود دقت کنید تا مدلی را برگزینید که در جهت جذابیت هرچه بیشتر شما باشد نه خراب کردن جذابیتتان. در این مقاله ما نکاتی را برای شما بازگو می کنیم که می توانید با رعایت آنها مدل موی مناسب خود را برگزینید. با مجموعه مدل موی زنانه  همراه باشید.

ابتدا باید فرم صورت خود را به خوبی بشناسید، باید دقت کنید که صورتی لاغر و کشیده دارید و یا بالعکس فرم صورتتان گرد و تپل است، با توجه به این نکات است که می توانید مدل مویی را انتخاب کنید که به تمامی اعضای صورت شما میآید و به اصطلاح مدل موی شما باید زیبایی هایتان را برجسته و نواقص آن را پنهان کند. اگر صورتی کشیده و لاغر دارید، مدل موی انتخابی شما باید موهایتان را حجیم نشان دهد و اگر صورتی گرد و تپل دارید باید از انتخاب اینگونه مدل ها پرهیز کنید.

مدل موی زنانه مخصوص صورت های کشیده و لاغر:

اگر از آن دسته بانوانی هستید که مدل صورتتان کشیده و لاغر است باید گفت که شما می توانید هر مدل موی متفاوتی را برای خود انتخاب کنید اما نکاتی را باید مورد توجه قرار دهید، مثلا شما می توانید برای کوچکتر نشان دادن صورت و پیشانیتان، موهایتان را چتری بزنید تا به گرد و تپل نشان دادن صورتتان کمک کند. مدل موهای بلند و یا کوتاه برای این دسته از بانوان تفاوتی ندارد و فقط باید از مدل هایی نظیر لییر و فارا و … استفاده کنند تا موهایشان پر و حجیم نشان داده شود.

مدل موی زنانه جدید و زیبامدل موی زنانه جدید و مدرنمدل موی زنانه جدید و جذابمدل موی زنانه زیبا و مدرنمدل موی زنانه زیبا و جدیدمدل موی زنانه باکلاسمدل موی زنانه مدرن و باکلاسمدل موی زنانه زیبامدل موی زنانه جدیدمدل موی زنانه شیکمدل موی زنانه جذابمدل موی زنانه مدرن و جذابمدل موی زنانه مدرن و شیکمدل موی زنانه مدرن و جدید

مدل موی زنانه مدرن مخصوص صورت های گرد و تپل:

و اما بانوانی با صورت های گرد و تپل باید توجه داشته باشند که فرم صورت آنها به اندازه کافی گرد و کوچک هست پس نباید از مدل موهایی نظیر چتری و یا لییر و فارا استفاده کنند زیرا این مدل موها صورت آنها را بیشتر از قبل گرد و تپل می کند و این چندان جالب نیست. این دسته از بانوان می توانند موهایی کوتاه تا بلند داشته باشند. به عبارت دیگر مدل موهایی که بلند هستند می توانند به کشیده تر دیده شدن صورتشان کمک کنند. در خصوص جلوی مو هایشان نیز باید گفت که نباید موهای جلوی صورتشان را کوتاه کنند باید جلوی صورتشان موهایی بلند داشته باشد که در برخی موقع بتوانند موهایشان را کاملا جمع کنند تا صورتی کشیده تر داشته باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 

مدل موی زنانه جدید و باکلاس مدل موی زنانه زیبا و باکلاس مدل موی زنانه جدید و شیک مدل موی زنانه زیبا و جذاب مدل موی زنانه زیبا و شیک مدل موی زنانه مدرن و زیبا

با رعایت نکاتی که گفته شد می توانید بهترین مدل مویی را که شایسته و درخور فرم صورت شماست برای خود اتخاب کنید. امیدواریم که از مجموعه مدل موی زنانه مدرن لذت برده باشید. در بخش مدل مو از انواع مدل موهای دخترانه و زنانه دیدن کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *