دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش ساخت کاردستی با سی دی با ایده های جدید و زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

ایده های جدید و زیبا برای ساخت کاردستی با سی دی با روشی هایی متنوع و زیبا را در این مطلب مشاهده فرمایید و با الگوبرداری از این مدل ها، زیباترین کاردستی ها را با سی دی شکسته تهیه نمایید.

سی دی ها و دی وی دی های خش دار و بدون استفاده، ابزاری جالب و جذاب برای ساخت انواع کاردستی و وسایل کاربردی می باشند. در این مقاله، نحوه برش زدن سی دی و همچنین ساخت انواع کاردستی با سی دی های شکسته و خرد شده را مشاهده خواهید کرد. الگو برداری و ایده گرفتن از این مدل ها می تواند در ساخت کاردستی های زیبا و یا وسایل تزیینی مختلف کمک موثری برای شما علاقمندان عزیز باشد. خواهشمندیم تا پایان همراه ما باشید.

ساخت کاردستی با سی دی شکسته :

مدل های متنوع و زیبایی وسایل دست ساز ساخته شده از سی دی را می توان تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد. یکی از روش های جالب و قابل توجه برای ساخت این نوع وسایل، استفاده از سی دی شکسته و خرد شده است که به کمک آن می توان وسایل تزیینی مختلف و متنوعی تهیه نمود. در ادامه مدل های متنوع و زیبایی از این قبیل کاردستی ها را ملاحظه می فرمایید که می توانند ایده جالب و جذابی برای ساخت انواع کار های دست ساز شما باشند.

کاردستی با سی دیکاردستی جدیدساخت میز ساخت کاردستی جدیدخلاقیت با سی دی وسایل تزیین با سی دیساخت کاردستیکاردستی با وسایل دور ریختنیخلاقیت جدید با سی دی

نحوه شکستن و خرد کردن سی دی :

برای ساخت کاردستی با سی دی یا دی وی دی و وسایل تزیینی اغلب از دی وی دی هایی استفاده شده که به فرم ها و مدل های مختلف برش خورده است. برای اینکه این کار به صورت مرتب انجام گیرد و به فرم دلخواه دست یابید بهتر است ابتدا در ظرفی آب را جوشانده و دی وی دی های بدون استفاده را برای دقایقی داخل آب جوش قرار دهید و بعد با قیچی آن ها را به فرم دلخواه برش بزنید و مشابه تصاویر و مدل های ارائه شده با آنها وسایل دست ساز جالب و متنوعی تهیه نمایید.

ساخت کاردستی با سی دیوسایل تزیینی با سی دیکاردستی خلاقانهکاردستی خلاقانه با سی دیدکوری با سی دی شکستهساخت کاردستی با مواد دور ریختنیکاردستی جدیدکاردستیساخت کاردستی جدید ساخت جعبه کادویی

خلاقیت با سی دی برای کودکان

یکی از ایده های خلاقانه برای توانمندسازی ذهن کودکان و بالا بردن قدرت تصویر سازی در ذهن آن ها، تشویق کردن کودکان به درست کردن انواع کاردستی می باشد. به همین جهت یکی از انواع کاردستی ساده و آسان که می تواند ساختن آن ها برای کودکان جذاب و مهیج باشد، انواع مدل کاردستی کودکانه بااستفاده از سی دی می باشد که درست کردن این مدل وسایل دست ساز، کار چندان پیچیده و سختی نیست و کودکان به دلیل خلاقیت و ذهن پویایی که دارند، قطعا می توانند وسیله مدنظر خود را به بهترین شکل بسازند، البته در زمینه ساخت این نوع کاردستی در اختیار گذاشتن ایده ها و مدل های جالب و دوست داشتنی از این کاردستی نیز می تواند در خلق کاردستی های جدیدتر و جذاب تر به کودکان کمک نماید.

ساخت جدیدترین کاردستی با سی دی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مجموعه خلاقیت های کودکانه و فوق العاده زیبا که منجر به ساختن وسایل جالب و شکل های حیوانات مختلف با استفاده از سی دی شده است را در ادامه این بخش نظاره گر خواهید بود که این ایده های متنوع می تواند برای اغلب کودکان جذاب باشد و آن ها را در خلق وسایل دست ساز متنوع تشویق نماید.

خلاقیت با سی دی به شکل کفشدوزک

خلاقیت با سی دی به شکل گل

خلاقیت با سی دی به شکلی فوق العاده

خلاقیت با سی دی به شکل فیل

خلاقیت با سی دی به شکل آدم برفی

ساخت ساده ترین کاردستی با سی دی

خلاقیت با سی دی به شکل سطان جنگل

خلاقیت با سی دی به شکلی خاص

خلاقیت با سی دی به شکل زیر لیوانی

خلاقیت با سی دی به شکل پروانه

خلاقیت با سی دی به شکل منحصر به فرد

ساخت جذاب ترین کاردستی با سی دی

خلاقیت با سی دی به شکل سگ

خلاقیت با سی دی به شکل زنبور عسل

خلاقیت با سی دی به شکل عنکبوت

خلاقیت جدید با سی دی

خلاقیت با سی دی به شکل سنجاقک

نحوه برش زدن دی وی دی و همچنین مدل های متنوع و زیبای انواع وسایل دست ساز تهیه شده از دی وی دی شکسته را در این مطلب مشاهده کردید. امیدواریم به کمک این ایده ها و مدل ها بتوانید کاردستی جدید و زیبایی تهیه نمایید. برای مشاهده مدل های بیشتر و آموزش های متنوع از بخش ساخت کاردستی دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *