دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه عکس های جدید الناز شاکر دوست ویژه 94

  • مرضیه شاکری
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

هنرمندان انسان های شناخته شده ای هستند که نامشان در تاریخ به ثبت می رسد و هیچگاه از یاد نمی روند . الناز شاکردوست یکی از همان هنرمندان محبوب و توانمند کشور عزیزمان است که کمتر کسی پیدا می شود که او را نشناسد و یا بازی زیبایش را ندیده باشد .

در تاریخ  1363/4/7  در محله پاسداران تهران متولد می شود. عکس های جدید الناز شاکردوست معرف بازیگری توانمند است که با بازی در فیلم گل یخ کارش را به صورت جدی شروع کرد . نامش الناز است و نام خانوادگی او شاکردوست می باشد. الناز در سال 1383 با بازی در فیلم گل یخ شناخته شد و در همان سال در 5 فیلم دیگر نیز نقش آفرینی کرد.

عکس های جدید الناز شاکردوست :

کودکی دبستانی بود که به هنر بازیگری علاقه مند شد. عاشق فوتبال است ، الناز شاکردوست در رشته تئاتر در دانشکده هنر و معماری تهران تحصیل کرده است. مادرش را به شدت دوست می دارد.در خانواده ای 5 نفری بزرگ شده که پدر خانواده تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادر خانواده خانه دار است. برادری بزرگتر و خواهری کوچکتر از خودش دارد. با هم عکس های جدید الناز شاکردوست را ببینیم و بیشتر با او آشنا شویم:

کودکی الناز شاکردوست

زیباترین عکس الناز شاکردوست

عکسی دیگر با تیپ سفید الناز

چشمک الناز شاکردوست

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

خنده زیبا و دیدنی شاکردوست

عکسی از الناز

نمای نزدیک از شاکردوست

شاکردوست در منزل

شاکردوست به همراه گربه اش

متفاوت ترین عکس از الناز

عکس با حجاب شاکردوست

الناز با شال صورمه ای  

سلفی الناز شاکردوستزیباترین عکس های جدید الناز شاکردوستعکس های جدید الناز شاکردوست و سگشتیپ سفید عکس های جدید الناز شاکردوست اولین مورد از عکس های جدید الناز شاکردوست

عاشق صدای رضا صادقی است . هنرمندان محبوبش ، گوهر خیر اندیش ، مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست هستند. جالب است بدانید که یکی از طرفداران پر و پا قرص تیم پرسپولیس است.

تو ومن ، گندم ، چند میگیری گریه کنی ، فاصله ، بی وفا ، دوخواهر ، کارناوال مرگ ، ناسپاس ، نقطه بی بازگشت و … از سری فیلم های جذابی هستند که الناز شاکردوست در آنها نقش آفرینی کرده است.

امیدواریم لذت برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *