دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۲۰ مدل عروسک بافتنی با قلاب و دو میل جدید و شیک

  • یلدا محمدی
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
  • ۱

با مشاهده تصاویر و مدل عروسک بافتنی زیبا و جدید و همچنین به کار گیری هنر بافتنی می توانید عروسک های متنوع و جذابی در منزل برای بچه ها ببافید و مورد استفاده قرار دهید.

با مشاهده تصاویر زیبا و جدید مدل عروسک کاموایی و ایده گرفتن از آنها می توانید عروسک های شیک و متفاوتی ببافید. الگو برداری از نمونه های بافته شده و عروسک های آماده ایده جالب و قابل توجهی است که اغلب خانم های هنرمند که به هنر بافندگی علاقه مند هستند آن را به کار می گیرند و همیشه به دنبال جدید ترین و زیباترین مدل های ساخت عروسک با کاموا می باشند تا با الهام گرفتن از آنها نمونه های جدید و زیبایی برای بچه ها فراهم آورند. بر همین اساس در این مقاله به معرفی مدل های متنوع و جدید انواع عروسک کاموایی می پردازیم. تا پایان همراه ما باشید.

مدل عروسک بافتنی جدید و زیبا برای بچه ها :

همانطور که ذکر شد در این مجموعه، تصاویر زیبای از انواع عروسک بافتنی را گردآوری نموده ایم که هر یک می توانند ایده جذاب و مناسبی برای بافت عروسک های زیبا توسط شما باشند. بافتنی هنر زیبایی است که اغلب خانم ها به آن علاقه دارند و با شروع سرما به سراغ آن می روند و سعی دارند لباس های بافتنی تهیه کنند و بافت شال گردن و کلاه را برای اعضا خانواده انجام دهند و همیشه مقداری کاموا از این کارها برایشان باقی می ماند که شابد در نظر اول بدون کاربرد باشند. اما باید بدانید که با استفاده از کامواهای موجود در منزل می توانید به راحتی عروسک های بافتنی زیبا و جذابی در سایز های مختلف تهیه نمایید. در ادامه چند نمونه فانتزی و زیبا از انواع عروسک بافتنی را مشاهده می فرمایید.

عروسک بافتنی جدیدمدل عروسک بافتنی جدیدعروسک جدید بافتنیعروسک های بافتنیعروسک های بافتنی

نمونه های زیبای عروسک بافتنی با قلاب :

با استفاده از میل قلاب بافی و کامواهای موجود می توان عروسک های زیبا و متنوعی بافت و آنها را به کسانی که دوستشان داریم و همچنین به بچه ها هدیه دهیم. این نوع عروسک ها زیبایی خاص خود را دارند و در صورتی که با کامواهایی با رنگ های شاد و درخشان تهیه شوند جذابیت خاص نیز دارند. در ادامه تصاویر مدل های عروسک بافتنی که با قلاب تهیه شده اند را ملاحظه می فرمایید.

مدل عروسک بافتنیمدل عوسک بافتنی با قلابعروسک بافتنیعروسک بافتنی جدبدعروسک جدید بافتنیعروسک جدید بافتنیعروسک بافتنی خرسعروسک بافتنی دخترانهعروسک های بافتنی با قلاب عروسک های بافتنی

مدل عروسک کاموایی با دو میل :

استفاده از دو میل یکی از شیوه های رایج و کاربردی برای بافتنی است که به کمک آن می توان لباس ها و عروسک های متنوع و جذابی تهیه نمود. تصاویری که در ادامه مشاهده می فرمایید مربوط به انواع مختلف عروسک بافتنی است که با دو میل بافته شده و هر یک می توانند ایده مناسب و جالبی برای شما باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عروسک بافتنی پسرانهمدل های عروسک بافتنیعروسک بافتنی دخترانهعروسک بافتنی جدیدعروسک جدید بافتنیمدل های جدید عروسک بافتنیعروسک بافتنی با قلاب

مدلهای زیبای عروسک بافتنی باربی

عروسک های بافتنی زیبا در مدلهای مختلف را در بالا مشاهده نمودید که امیدواریم نظر شما عزیزان را جلب نموده باشد. حال در ادامه این مدلها می توانید نظاره گر طرح های زیبای از عروسک محبوب و پرطرفدار باربی با لباس های بافتنی شیک و متنوع باشید. هر یک از مدل عروسک های باربی می توانند طرح انتخابی زیبا برای شما عزیزان و علاقمندان به هنر بافندگی و قلاب بافی باشد تا در آموزش عروسک بافتنی از این طرح ها ایده بگیرید.

جدیدترین مدل عروسک بافتنیعروسک بافتنی باربی در دو رنگ زیبا  و جذاب

مدلهای جدید عروسک بافتنی باربیعروسک باربی با لباس بافتنی زیبا

مدلهای متفاوت عروسک بافتنی باربیعروسک بافتنی شیک باربی

مدلهای شیک عروسک بافتنی باربیعروسک بافتنی باربی با لباسی متفاوت

مدلهای متنوع عروسک بافتنی باربیعروسک زیبا و شیک باربی با طرح بافتنی

قشنگ ترین مدل عروسک بافتنیمدلی زیبا از عروسک بافتنی باربی

انواع عروسک بافتنی باربیمدلهای شیک از عروسک بافتنی باربی

عروسک بافتنی باربی در طرح های جالبمدل عروسک باربی

عروسک بافتنی باربی در طرح های جذابعروسک باربی با لباس مجلسی بافتنی

عروسک بافتنی باربی در طرح های شیکعروسکهای بافتنی باربی

عروسک بافتنی باربی در طرح های قشنگعروسک بافتنی باربی در مدلی جالب

شیک ترین مدل عروسک بافتنیعروسک بافتنی باربی در مدلهای جذاب

عروسک بافتنی باربی در طرح های متنوععروسک بافتنی باربی با طرح قشتنگ

عروسک بافتنی باربی در طرح های دوست داشتنیعروسک بافتنی دوست داشتنی باربی

عروسکهای بافتنی زیبای باربی عروسک بافتنی باربی در طرحی خاص و جالب

عروسکهای بافتنی شیک باربیعروسک بافتنی باربی در طرحی متفاوت

عروسکهای بافتنی جذاب باربی

امیدواریم از مشاهده انواع عروسک های بافتنی که در این مطلب ارائه گردید لذت برده باشید و با الهام گرفتن از این نمونه ها، زیباترین و شیک ترین عروسک ها را تهیه نمایید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش بافتنی از دیگر نمونه ها و آموزش ها در این رابطه دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته
  • امیر گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    در صورت امکان بنده رو درجهت خرید این مدل عروسکهای بافتی به صورت کلی
    راهنمایی کنید
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *