دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش بافت شال گردن با قلاب با تصاویر مرحله به مرحله

  • یلدا محمدی
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

آموزش بافت شال گردن زیبا و جدید با تصاویر مرحله به مرحله را در این مطلب مشاهده خواهید نمود که با استفاده از این روش بافت می توانید شال گردن های زیبا و متنوعی برای سنین مختلف تهیه نمایید.

با یادگیری نحوه بافت شال گردن با قلاب می توانید در منزل و به راحتی شال گردن های زیبا و متنوعی ببافید و از آنها در فصل زمستان استفاده نمایید. شال گردنی که در این مطلب روش بافت آن را مشاهده می فرمایید به کمک میل قلاب بافی بافته شده و آموزش داده می شود که می توانید آن را برای سنین مختلف و در رنگ بندی های متنوع و زیبا تهیه فرمایید و مورد استفاده قرار دهید.

آموزش بافت شال گردن در منزل با میل قلاب بافی :

طریقه بافت شال گردن که در این مطلب برای شما در نظر گرفته ایم به راحتی انجام می گیرد و با یادگیری این بافت می توانید انواع بافتنی ها را تهیه نمایید. در اینجا از سه رنگ کاموا استفاده شده است که البته شما می توانید این شال گردن را با رنگ های بیشتر و یا به صورت تک رنگ ببافید و مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر کاموا به میل قلاب بافی نیز احتیاج دارید که با فراهم آوردن آنها شروع به بافت شال گردن می کنیم.

آموزش بافت شال گردن

در اولین مرحله از بافت، با اندازه ایی که می خواهید شال گردن شما بلند باشد زنجیره بزنید. انتخاب قد شال گردن کاملا سلیقه ایی است و به فردی که شال گردن برای او بافته می شود بستگی دارد.

بافت شال گردن

بعد از اینکه به اندازه مشخص زنجیره زدید، روی زنجیره ها، پایه بلند بزنید. این کار را با رنگی که شروع کردید انجام دهید و آن را تا انتها انجام دهید. (مطابق تصویر ۴)

بافت پایه بلندبافت شال گردن با قلاب

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در این مرحله از بافت شال گردن کاموایی روی بافت پایه بلند سه زنجیره بزنید تا بالا بیاید. بهتر است این کار را با رنگ دیگری انجام دهید.

بافتن شال گردن

بعد از سه زنجیره که زدید، دو بافت پایه بلند بزنید با دو زنجیره و دو تا از خانه های پایین را فاصله بیندازید و باز دو تا بافت پایه بلند و سه زنجیره بزنید و این کار را ادامه دهید تا بافتنی شما مطابق شکل ۷ شود.

شال گردن بافتنیآموزش بافت شال گردن

همانند روش ذکر شده با رنگی دیگر به بافتن ادامه دهید با این تفاوت که در این مرحله خانه های خالی را بافت می زنیم.

بافت شال گردن با دستنحوه بافت شال

همین کار را تا انتها ادامه دهید و هر ردیف را با رنگ متفاوتی ببافید. عرض شال گردن به خود شما بستگی دارد. شال را با عرض دلخواه تهیه نمایید. نمونه تکمیل شده بافت به صورت زیر است.

شال گردن با دستبافت شال گردن جدید

توجه داشته باشد که ردیف آخر را پایه بلند بزنید و کار را به اتمام برسانید.

شال گردن بافتنیآموزش بافتنی

نحوه تهیه ریشه شال گردن :

برای درست کردن ریشه شال گردن، کامواها را کنار هم قرار داده و همه را به یک اندازه برش بزنید و بعد به انتهای شال متصل نموده و گره بزنید.

آموزش بافت شالریشه شال گردناتصال ریشه به شال گردن

آموزش بافت شال گردن به پایان رسید. نمونه تکمیل شده این مدل شال گردن را در ادامه مشاهده می فرمایید.

مدل شال گردن بافتنی

مدل های بافتنی شال گردن با قلاب

قلاب بافی یکی از هنر های دستی زیبا و سرگرم کننده است که به وسیله آن می توان انواع لباس های بافتنی و وسایل بافت تزئینی زیبا و شیک تهیه کرد، استفاده از قلاب بافی برای بافتن شال گردن های زیبای زنانه و مردانه ایده جذابی است که مدلهای متنوع آن دارای طرفداران بی شماری نیز می باشند، در ادامه می توانید مدلهایی از شال گردن های بافته شده با قلاب در طرح های متنوع و شیک را ببینید و الگو بگیرید. ضمن اینکه با کلیک بر روی لینک شال گردن قلاب بافی می توانید از جدیدترین و زیباترین طرح های بافت شال گردن نیز دیدن کنید.

آموزش بافتن شال گردن

شال گردن های بافتنی با قلاب علاوه بر اینکه پوشش عالی برای استفاده در روز های سرد پاییز و زمستان به منظور گرم نگه داشتن سر و گردن برای جلوگیری از سرماخوردگی می باشند، مدلهای متنوع با طرح های شیک و جذاب آن می تواند در زیبایی استایل خانوم ها و آقایان شیک پوش تاثیر زیادی داشته باشد، در اینجا تصاویر جدید و زیبایی از انواع شال گردن بافت زیبا با قلاب را گردآوری کرده ایم که می توانید آنها را مشاهده کرده و برای بافتن شال گردن های زیبا در منزل ایده بگیرید.

تصاویری از شال گردنهای بافت

آموزشی از بافت شال گردن زیبا

آموزش بافتن شال گردن

انواع شال گردن بافت با قلاب

آموزش بافتن شال گردن مدل برگ

آموزش بافتن شال گردن زمستانی

آموزش بافت شال گردن ساده

آموزش بافتن شال گردن دو رنگ

آموزش بافتن شال گردن شیک

آموزش بافت شال گردن دخترانه

آموزش بافتن شال گردن پاپیونی

آموزش بافتن شال گردنی

آموزش بافتن شال گردن زنانه

آموزش بافتن شال گردن زیبا

آموزش بافت شال گردن زیبا

امیدواریم از آموزش بافت شال گردن و مشاهده مدلهای متنوع آن که در این مقاله به اشتراک گذاشته ایم، لذت برده باشید و با الگوگیری از آنها بتوانید شال گردن های زیبا و شیکی ببافید و مورد استفاده قرار دهید. در صورت تمایل به مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر به بخش آموزش بافتنی مراجعه فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *