دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه عکس ماشین لامبورگینی با مدل های سال

  • مرضیه شاکری
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

مجموعه عکس ماشین لامبورگینی فوق العاده زیبا و قرتمند، با قابلیت های پیش رفته و مثال زدنی که هر کسی را شیفته خود میکند. اطلاعاتی جامع درباره ماشین لامبورگینی را اینجا در این مقاله بخوانید.

لامبورگینی محصول یکی از کارخانه جات ماشین سازی در کشور ایتالیا است که توانسته در مدت زمانی که در عرصه تولید ماشین کار میکند، ماشین های پر قدرتی را وارد بازار کند و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کند. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات و عکس ماشین لامبورگینی را برایتان به نمایش بگذاریم.

عکس ماشین لامبورگینی فوق قدرتمند:

همانطور که گفته شد، لامبورگینی محصول کشور ایتالیا است. این کارخانه در زمینه طراحی و تولید اتومبیل های سوپر اسپورت مشغول فعالیت است. این شرکت، توسط فروچیو لامبورگینی تاسیس شده است. این شرکت در دهکده ای کوچک به نام سن آگاتابولونیز در کشور ایتالیا قرار دارد. فروچیو لامبورگینی، در زمینه طراحی ماشین آلات صنعتی و کشاورزی تحصیل کرده بود و پس از گذراندن دوران تحصیلش، به ارتش ایتالیا پیوست و در بخش نیروی هوایی، مشغول به کار شد. او در جنگ جهانی دوم در یک کارخانه به عنوان مکانیک، مشغول به کار شد و پس از جنگ نیز با استفاده از باقی مانده تجهیزات نظامی همان کارخانه، تراکتور را تولید کرد. وی پس از مدتی، از آنجایی که علاقه زیادی به اتومبیل های سرعتی داشت، موتور یکی از مدل های فیات را تقویت و دستکاری کرد و توانست، یک اتومبیل مسابقه ای را طراحی و تولید کند. در ادامه 3 مدل از آخرین مدل های لامبورگینی را در مجموعه عکس ماشین لامبورگینی برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

عکس ماشین لامبورگینی مدل Aventador :

فرونچیو لامبورگینی و انزو فراری در رقابت با یکدیگر، ماشین هایی را در زمینه سوپر اسپورت طراحی و تولید می کنند که امروزه مشتریان بسیاری را از سرتاسر جهان به خود جلب می کنند. لامبورگینی Aventador از جمله مدل های محبوب لامبورگینی است.

عکس دوم از ماشین لامبورگینی مدل آونتادورعکس سوم از ماشین لامبورگینی مدل آونتادورعکس چهارم از ماشین لامبورگینی مدل آونتادورعکس پنجم از ماشین لامبورگینی مدل آونتادورعکس ماشین لامبورگینی مدل آونتادور

تصاویری از داخل ماشین لامبورگینی مدل Aventador :

داخل لامبورگینی مدل آونتادورتصویر دوم داخل لامبورگینی مدل آونتادور

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

*****************************************

عکس ماشین لامبورگینی مدل Huracan :

عکس اول لامبورگینی مدل هاراکانعکس دوم لامبورگینی مدل هاراکانعکس سوم لامبورگینی مدل هاراکانعکس چهارم لامبورگینی مدل هاراکانعکس پنجم لامبورگینی مدل هاراکان

تصاویری از داخل ماشین لامبورگینی مدل Huracan :

داخل لامبورگینی مدل هاراکانعکس دوم داخل لامبورگینی مدل هاراکان

*****************************************

عکس ماشین لامبورگینی مدل veneno :

عکس پنجم لامبورگینی مدل ویننوعکس چهارم لامبورگینی مدل ویننوعکس سوم لامبورگینی مدل ویننوعکس دوم لامبورگینی مدل ویننوعکس اول لامبورگینی مدل ویننو

تصاویری از داخل ماشین لامبورگینی مدل veneno :

داخل لامبورگینی مدل ویننوعکس دوم داخل لامبورگینی مدل ویننو

با تشکر از اینکه در این مقاله نیز همراه ما بودید. امیدواریم که از عکس ماشین لامبورگینی در این مجموعه لذت برده باشید. در ادامه با عکس انواع ماشین در خدمت شما هستیم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *