دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی الناز حبیبی و عکس های الناز حبیبی و همسرش

  • مرضیه شاکری
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

الناز حبیبی، بازیگر سریال دردسر های عظیم، که امروز، سوژه بحث داغ بیوگرافی بازیگران شده است را در این مقاله و این مجموعه بهتر و بیشتر بشناسید.

الناز حبیبی بازیگر توانا و کم سن و سال، سینما و تلوزیون است که در عرض مدت کوتاهی توانست به شهرتی دست یابد که او را به چهره ای مشهور در بین مردم کشور تبدیل کند. با مجموعه عکس های الناز حبیبی همراه باشید تا بیوگرافی و ویژگی های شخصیتی او را برایتان بازگو کنیم.

عکس های جدید الناز حبیبی و همسرش، به همراه بیوگرافی او:

الناز حبیبی در تاریخ بیست و یکم از ماه خرداد در سال 1368 متولد شد. هم اکنون او دانشجوی رشته تدوین در دانشگاه است. آدمی به شدت رازدار است و تلاش می کند که انسان خوبی باشد. سعی میکند که کسی را نرنجاند و صبور باشد. در سن 11 سالگی برای بازی در فیلم «دفترچه خاطرات» از طرف کانون پرورش فکری انتخاب شد، و این اولین کار بازیگری او در دوران زندگی هنری او محسوب می شود. آقای سعید سلطانی، کارگردان این فیلم، با پدر الناز حبیبی تماس گرفت و پس از آنکه توانست رضایت او را برای بازیگری دخترش جلب کند، از او برای بازی در فیلمش استفاده کرد. این شروع حرفه بازیگری در سن یازده سالگی برای الناز بود. او در سریال «روزگار قریب» نیز به ایفای نقش پرداخته که درباره این سریال می گوید:” بازی در «روزگار قریب» برای من افتخار بزرگی بود.”
الناز حبیبی در تصویری زیبا
الناز حبیبی درباره پدرش می گوید:” او همیشه عاشق هنر و سینما بود و در حرفه بازیگری نیز مشوق اصلی من بود. او حتی تا سن 16 سالگی نیز در تمام کارهایی که بازی کردم نیز حاضر می شد.” خانواده او در خارج و در سوئد زندگی می کنند و الناز حبیبی به واسطه کارش نمی تواند به آنها ملحق شود. خانواده او متشکل از پدر و شش خواهر و برادر است که مادرش فوت کرده و او در این باره می گوید که :” مادرم خیلی دوست داشت که من به دانشگاه برم و درسم را ادامه بدم ولی بعد از فوتش، برای 4 سال، من نه درس خواندم و نه کلاس رفتم و نه کار کردم. مادرم همیشه در پشت صحنه کارهای من حاضر می شد و … .”
الناز حبیبی در کنار همسرش
الناز حبیبی در سال 1391 با مهدی صاحب الزمانی ازدواج کرد. او می گوید که، وجه اشتراکات زیادی با همسرم دارم و این اشتراکات باعث شده تا لحظاتی آرام را کنار هم سپری کنیم. همسر او در خارج ساکن است و الناز حبیبی در این باره می گوید:” همسرم به واسطه کارش در خارج است و من به واسطه کارم در ایران، اما گاهی از یکدیگر سر می زنیم و کنار هم هستیم. این دوری بسیار سخت است ولی در حال حاضر، چاره ای جز تحمل کردن و کنار آمدن با آن را نداریم.”

مجموعه فیلم های سینمایی با هنرمندی الناز حبیبی:

  1. ناخواسته
  2. پیتزا مخلوط
  3. فصل باران های موسمی

الناز حبیبی در حال گریم

مجموعه‎های تلویزیونی با حضور الناز حبیبی:

  1. مدینه
  2. سی امین روز
  3. فاصله ها
  4. فراموشی
  5. دردسرهای عظیم
  6. به خاطر مونا
  7. پنج کیلومتر تا بهشت
  8. روزگار قریب
  9. لبه آتش
  10. دودکش
  11. تا ثریا

حبیبی با شال کالباسی

عکس های الناز حبیبی:

در ادامه جدیدترین عکس های الناز حبیبی با گریم های متفاوت و از نمای های مختلف را ببینید.

الناز حبیبی با شال مشکیالناز حبیبی در پارک با ژستی جالبحبیبی در تصویری جذابالناز حبیبی با یک تیپ زیباعکس سلفی الناز حبیبیحبیبی با شال قرمزالناز حبیبی با شال سفیدعکس آتلیه الناز حبیبیتصویر نیم رخ الناز حبیبیتصویری جدید از الناز حبیبیالناز حبیبی در نمای نزدیک

عکس های الناز حبیبی در کنار همسرش (مهدی صاحب الزمانی):

الناز حبیبی به همراه همسرش مهدی صاحب زمانی در مکان های متفاوتی عکس گرفته اند و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند تعدادی از این تصاویر را در ادامه مشاهده می نمایید.

ژست جالب الناز حبیبی و همسرشتصویری دیگر از حبیبی و همسرشالناز حبیبی و همسرش در باغالناز حبیبی و همسرش کنار دریاالناز حبیبی و همسرش

  •  آرون گروپس

خواهر بزرگتر الناز حبیبی درباره او می گوید:” من همیشه نگران الناز هستم، خواهر یک بازیگر موفق بودن هم خوب است و هم بد، گاهی که موفقیت های او را می بینم، خوشحال می شوم و گاهی نیز که شب کار است، نگران می شوم، نگران اینکه غذا خورده یا نه، زود می خوابه یا نه، و … . اما همین که می بینم او از کارش راضی و خوشحال است، برایم کافیست”. برای مشاهده بیوگرافی و عکس های سایر بازیگران زن و مرد ایرانی به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *