دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

لیندا کیانی را بهتر بشناسید, بیوگرافی و عکس های لیندا کیانی

  • مرضیه شاکری
  • ۸ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

هنرمندی محبوب و خوش چهره که همگی او را به خوبی می شناسیم را در این مقاله می خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم. لیندا کیانی بازیگر سینما و تلوزیون کشور عزیزمان، بیوگرافی و عکس های او را در این مجموعه ببینید.

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلوزیون کشور عزیزمان، یکی از توانا ترین و خوش چهره ترین بازیگرانیست که در هر یک از کارهای بازیگری اش به خوبی درخشید و توانسته کارهای هنری بسیاری را در کارنامه هنری اش به ثبت برساند. در این مقاله قصد داریم با این هنرمند محبوب بیشتر آشنا شویم و به تماشای جدیدترین عکس های او بنشینیم. با ما همراه باشید.

جدیدترین عکس های لیندا کیانی به همراه بیوگرافی شخصیتی او:

لیندا کیانی در تاریخ بیست و سوم شهریور ماه سال 1359 در آبادان متولد شد. خانواده او شامل پدر و مادر و یک خواهر و 4 برادر است که جمعا یک خانواده 8 نفره را تشکیل می دهند. خواهر و برادر های او همگی در خارج از کشور زندگی می کنند و او به همراه مادرش در تهران ساکن هستند. لیندا کیانی تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته فلسفه به اتمام رسانیده است. او هنر بازیگری را در کلاس های بازیگری استادان بزرگی چون، محمد رضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آموخته است. پس از آن، محمد رضا شریفی نیا، او را به بازیگران سریال «ساعت شنی» معرفی کرد و با معرفی او، لیندا کیانی در نقش “مهتاب” در این سریال تلوزیونی ایفای نقش کرد و از همانجا توانست تا توانایی هایش را در زمینه بازیگری به اثبات برساند و توجه همگان را به خود جلب کند.

لیندا کیانی با تیپ اسپرت
این اولین تجربه بازیگری لیندا کیانی در دوره بازیگری او محسوب می شود. او پس از گذراندن دوره های بازیگری، به شاگردان کلاس فن بیان و بدن استاد سمندریان پیوست و در آنجا مهارت های بیان را یاد گرفت. او درباره حضورش در سریال پایتخت 2 می گوید: ” آقای مقدم آنقدر به کارش اعتماد دارد که وقتی تصمیم به ساخت سری دوم سریالی می گیرد، از نتیجه آن کاملا مطمئن است. من وقتی برای بازی در این سریال دعوت شدم، از آنجایی که به کار آقای مقدم اعتماد داشتم، این پیشنهاد را پذیرفتم.” همچنین لیندا کیانی درباره همکاریش با محسن تنابنده می گوید:” این اولین همکاری من با آقای تنابنده بود و ایشان بازیگردان بودند و من و بقیه اعضای تیم بازیگری باید هرطور که ایشون می خواستند بازی می کردیم.”

عکسی متنوع از کیانی

مجموعه فیلم های سینمایی با هنرمندی لیندا کیانی:

  1. آقای هفت رنگ
  2. ناسپاس

کیانی با چهره جدی

مجموعه سریال های تلوزیونی با حضور لیندا کیانی:

  1. تا ثریا
  2. روز حسرت
  3. رستگاران
  4. پایتخت 2
  5. وضعیت سفید
  6. ماتادور
  7. مهرآباد
  8. ساعت شنی

عکس های لیندا کیانی:

لیندا کیانی با چهره جذاب تصویری سیاه و سفید از کیانیکیانی در خیابانکیانی در هوای برفیکیانی با تیپ خیلی زیباتصویری دیگر از کیانی با شال قرمزکیانی با شال قرمزعکس زیبا از کیانیکیانی با چهره متفاوتکیانی با یک تصویر زیبالیندا کیانی با تیپی زیبالیندا کیانی در تصویری زیبالیندا کیانی با شال مشکی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کیانی در یک تصویر جالب

تصویری از لیندا کیانی در کنار برادرش (شاهرخ کیانی) و همسر برادرش

کیانی و برادرش

لیندا کیانی در مسابقات جام جهانی در برزیل

کیانی در برزیل

لیندا کیانی در مسابقات جام جهانی در برزیل در کنار نرگس محمدی

کیانی و محمدی در برزیل

امیدواریم که از مجموعه عکس های لیندا کیانی و بیوگرافی او لذت برده باشید. اگر قصد دارید با بیوگرافی و تصاویر بازیگران بیشتری آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *