دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های متفاوت مهسا کامیابی به همراه بیوگرافی

  • مرضیه شاکری
  • ۷ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

بازیگران در هر رنج سنی و شخصیتی که باشند، با کارهای بازیگریشان، خود را به اثبات می رسانند و باعث می شوند که در ذهن ها باقی بمانند، مهسا کامیابی، یکی از همان بازیگران توانا و خوش چهره ایست که به خوبی توانایی اش را به اثبات رسانید. با مجموعه عکس های مهسا کامیابی و بیوگرافی او همراه شما هستیم.

مهسا کامیابی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در رسوایی به شهرت رسید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مهسا کامیابی بیشتر آشنا سازیم. با مجموعه عکس های مهسا کامیابی و بیوگرافی او همراه باشید.

عکس های جدید مهسا کامیابی و بیوگرافی او:

مهسا کامیابی در تاریخ بیست و دوم فروردین ماه سال 1368 در تهران متولد شد. او تنها فرزند خانواده است و توانسته، تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی در رشته گرافیک ادامه دهد. وی هنر بازیگری را در کلاس های بازیگری استاد امین تارخ فرا گرفته است. در فیلم «رسوایی» با کارگردانی آقای مسعود ده نمکی به ایفای نقش پرداخت که می توان این نقش را اولین کار بازیگری او و ورود به دنیای سینما دانست. بازی در رسوایی برای او یکی از بهترین کارها محسوب می شود، زیرا در آن تجربه همکاری با بازیگران بزرگی چون، اکبر عبدی، الناز شاکر دوست و تینا آخوند تبار را کسب کرد.

مهسا کامیابی با تیپ اسپرت
مهسا کامیابی همچنین، در مجموعه تلویزیونی «قهر و آشتی» ساخته علی ژکان نیز به هنرنمایی و ایفای نقش پرداخته است. این کار، اولین کار بازیگری او به عنوان نقش اول شمرده می شود. سریال « قهر و آشتی» قصه زندگی اهالی ساختمان مشتاق است که قرار است در دست تعمیر قرار بگیرد، که در این بین اتفاقاتی رخ می دهد که سرنوشت اهالی را دست خوش تغییر می کند.

کامیابی با چهره ای جذاب
مهسا کامیابی برای بازی در مجموعه «بچه های نسبتا بد» نیز دعوت شده است و در این فیلم نیز می توان حضور هنرمندانه او را دید. کارگردان این فیلم، سیروس مقدم می باشد که در مهر ماه سال 92 از شبکه اول سیما پخش شد. بچه های نسبتا بد داستان زندگی چهار جوان شرور و خلافکار است که اتومبیلی را می دزدند که در آن یک گاوصندوق با 2000 سکه تمام بهار آزادی است که این سکه ها از طرف یک خیریه برای اهدا به زوج های جوان در عید سعید فطر تهیه شده بود می باشد. که با از دست رفتن سکه ها، خیریه دچار بحران و بی پولی می شود.

کامیابی با شال زیبا

عکس های مهسا کامیابی:

در ادامه عکس هایی از مهسا کامیابی را مشاهده می کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کامیابی در یک عکس زیباکامیابی با چهره متفاوتکامیابی در ساحلکامیابی با چهره ای دوست داشتنیکامیابی در منزلکامیابی در کیشکامیابی در دبیکامیابی در کافه تریاکامیابی در حال آفتاب گرفتنکامیابی با چهره ای زیباکامیابی در نمای نزدیککامیابی با ژست جالبکامیابی در پارکمهسا کامیابی با عکسی زیبامهسا کامیابی در عکس سیاه و سفیدمهسا کامیابی در خیابانمهسا کامیابی در ماشین

امیدواریم که از دیدن عکس های مهسا کامیابی و مطالعه بیوگرافی این هنرمند تازه کار لذت برده باشید. برای مشاهده جدیدترین تصاویر هنرمندان به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *