دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پنج ماسک درمان موی چرب طبیعی با تاثیرگذاری سریع

  • یلدا محمدی
  • ۱ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

با استفاده از ماسک درمان موی چرب طبیعی می توانید بدون نگرانی از عوارض و مشکلات بعدی به صورتی کاملا طبیعی مشکلات مو را حل کنید. در ادامه میتوانید روش تهیه و استفاده پنج ماسک طبیعی برای موهای چرب را ملاحظه فرمایید.

در صورتی که موهای چرب کدر و ناخوشایند دارید، بهتر است قبل از مراجعه به پزشک و استفاده از داروهای شیمیایی، درمان های طبیعی و گیاهی را امتحان کنید. در این مطلب به معرفی پنج ماسک درمان مو چرب می پردازیم که با استفاده از این ماسک ها میتوانید مشکلات مو را رفع نموده و صاحب موهایی درخشان و شفاف شوید. در ادامه با روش تهیه و استفاده این ماسک ها همراه ما باشید.

ماسک درمان موی چرب خانگی با نتیجه گیری عالی :

وجود مو سر چرب برای همه ما ناخوشایند است  وبه دنبال درمان آن هستیم. در این مطلب قصد داریم با معرفی چند ماسک درمان مو چرب طبیعی، به بهبود شرایط مو و درمان چربی اضافه آن کمک کنیم و با ارائه راه حل های عملی با تاثیرگذاری سریع و عالی، مشکلات مو چرب را حل کنیم و با این روش های خانگی و استفاده از ماسک طبیعی صاحب موهایی شفاف و درخشان شوید.

ماسک درمان موی چرب

ماسک تقویتی موهای چرب :

برای تهیه این ماسک به یک عدد تخم مرغ و محتوای یک عدد آمپول ویتامین B1 یا B6 نیاز دارید. مواد را با هم مخلوط نمایید و به مدت یک ساعت بر روی ریشه موها قرار دهید و با کلاه پلاستیکی سر را بپ.شانید. بعد از یک ساعت موها را با شامپو بشویید.

ماسک ماست برای درمان موهای چرب :

یک عدد تخم مرغ را با پنجاه گرم ماست مخلوط نمایید و بعد از شستشوی مو سر آن را به مدت پنج دقیقه روی موها قرار دهید و بعد از گذشت این زمان موها را با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک درمان موی چرب

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ماسک مرطوب کننده برای موهای چرب :

۱۰۰ گرم جعفری را با دو قاشق غذاخوری روغن کرچک مخلوط نمایید و به ریشه موها بزنید و بعد از نیم ساعت موها را بشویید و در نهایت به نوک موها کمی سرکه بی بو بزنید. این ماسک موی چرب را بهتر است بعد از شامپو زدن استفاده نمایید.

ماسک درمان مو چرب طبیعی :

برای تهیه این ماسک پنج قاشق کشک، یک قاشق آب لیمو و یک قاشق جوش شیرین را با هم مخلوط کرده و به مدت نیم ساعت روی موها قرار داده و بعد بشویید. برای تاثیرگذاری بهتر هفته ایی یکبار از این ماسک استفاده نمایید.

ماسک موی چرب

ماسک چربی زدایی موی سر :

مقدار ۲۰ گرم از هر یک از گیاهان بابونه، گزنه، گل ختمی، شاه تره، تخم گشنیز را در نیم لیتر آب جوشانده و بعد از صاف کردن موهای سر را با آن ماساژ دهید. این ماسک را به صورت روز درمیان بر روی مو سر قرار دهید و از نتایج آن لذت ببرید.

روش های درمان خانگی موی چرب را با استفاده از ماسک درمان مو چرب مشاهده نمودید، امیدواریم با استفاده از این ماسک ها به نتایج دلخواه دست یابید. پیشنهاد میکنیم از سایر مطالب و آموزش ها در رابطه با سلامت و بهداشت مو و راههای تقویت آن در بخش سلامت مو دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *