دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیست مدل آرایش موی جدید و مدرن برای خانم های جوان

  • پرستو محمدی
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

با زیباترین مدل آرایش موی جدید مدل آرایش موی کوتاه و بلند، شیک ترین مدل های آرایش موی جمع آشنا شوید و با ایده گرفتن از آنها در مهمانی ها ومجالس بدرخشید.

موها نقش به سزایی در موجه بودن چهره و ظاهر فرد دارند. خانم ها همیشه بدنبال آرایش مو جدید برای خود بوده و هستند تنوع در مدل موها باعث تنوع بسیاری در ظاهر فرد میشود. موهای کوتاه آرایش مخصوص به خود و موهای بلند آرایش مخصوصی دارند. مدل موها باید با چهره تناسب داشته باشد در این پست بیست مدل آرایش مو از جدیدترین مدل ها برایتان در نظر گرفته شده است

بیست مدل شینیون و آرایش موی جدید و متفاوت:

مدل موها باز گو کننده ی شخصیت و نمادی از حالات درونی اند. مدل موها بستگی به مکان و موقعیت دارد مثلا برای جمع های کوچک نسبت به مجالس بزرگ مدل های ساده تری انتخاب می شود و آرایش مو مناسب با سن تغیر می کند. مدل موهای دخترانه معمولا کوتاه و ساده تر است. انتخاب مدل مو به فرم کلی صورت، خط رویش مو پیشانی، مدل ابروها و بلندی و کوتاهی گردن بستگی دارد. اگر از مدل خط رویش موهای خود راضی نیستید می توانید موهای خود را به سبکی آرایش دهید که موها روی پیشانی را بگیرند و یا کسانی که گردن بلند و زیبایی دارند می توانند از این نعمت استفاده کنند و مدل موهایشان را طوری انتخاب کنند که زیبایی گردن نمایان شود.

آرایش مو کوتاه:

آرایش مو کوتاه بستگی به مدل کوتاهی مو دارد و معمولا با استفاده از اتو مو و حالت دهنده های برقی میتوان به شکلی زیبا موها را آراست مدل آرایش جدید برای موهای کوتاه را در زیر ببیند.

آرایش موی کوتاه

آرایش موی جدید

ارایش موی مدرن

مدل آرایش مو جدید دخترانه:

مدل موهای دخترانه ساده و زیبا با مدل های باز و جمع را در زیر ببینید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ارایش موی مدرن

آرایش موی دخترانه

مدل موی دخترانه

مدل موی باز

ارایش موی باز

مدل آرایش موی جمع:

موهای جمع برای همه ی خانم ها در سنین مختلف قابل استفاده ست و همیشه دارای استقبال زیادی است. چند مدل از جدیدترین مدل های شینیون و مدل آرایش مو جدید در زیر مشاهده کنید.

مدل موی جدید و شیک

آرایش موی جدید

مدل ارایش مو

مدل ارایش موی جدید

آرایش موی مدرن

مدل های جدید ارایش مو

مدل ارایش موی شیک

آرایش موی جدید

مدل ارایش شیک وجدید

آرایش موی زنانه

مدل موی عروس

با مدل های آرایش موی جدید آشنا شدید امیدواریم مورد پسند واقع شده باشند. معمولا آرایش موها نیاز به دستگاه های حرارتی دارد و استفاده ی بیش از حد از این دستگاه ها و اسپری ها که حاوی مواد شیمیایی هستند باعث آسیب دیدن موها و موخوره می شود برای آشنایی و مشاهده ماسک های طبیعی مو که کمک زیادی به درمان موخوره می کند به اینجا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *