دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش دوخت کیف با شلوار لی کهنه و مدل های جدید کیف لی

  • یلدا محمدی
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

آموزش برش زدن شلوار لی یا جین کهنه و قدیمی برای کیف و همچنین نحوه دوخت کیف با شلوار لی را در این مطلب به طور کامل می توانید مشاهده فرمایید و از این پس با شلوار جین های قدیمی کیف های زیبا و متنوعی نهیه نمایید.

یکی از ابتکارات جالب و خلاقانه استفاده از شلوار لی های قدیمی و کهنه برای ساخت وسایل جدید است که طرفدارهای زیادی دارد. دوختن کیف با شلوار لی یکی از این ایده های جالب و قابل توجه است که به راحتی انجام می گیرد و با کمی خلاقیت می توان کیف های متفاوت و زیبایی تهیه نمود. در ادامه می توانید آموزش کامل و جامع دوختن کیف با استفاده از شلوار جین های قدیمی را مشاهده فرمایید.

نحوه دوخت کیف با شلوار لی قدیمی:

دوخت کیف با شلوار جین یکی از جالب ترین و خلاقانه ترین هنرهاست که یادگیری آن این روزها طرفدارهای زیادی به خود اختصاص داده است و با وش های مختلف و متنوعی انجام میگیرد. کیفی که دوخت آن را امروز در نظر گرفته ایی به راحتی آماده شده و نیاز به وسایل و ابزار خاصی ندارد. اولین اقدام برای دوخت کیف فراهم آوردن شلوار جین است. از انواع شلوارهای جین می توانید استفاده کنید و توجه داشته باشید که سایز کمر شلوار جین، طول کیف شما را تشکیل می دهد پس با توجه به سایز دلخواه شلوار مناسب برای این کار را آماده کنید. در مرحله اول آن را مطابق تصویر زیر از قسمت زیر فاق برش زده، طوری که تبدیل به شلوارک کوتاه شود.

دوخت کیف لی

در مرحله بعدی درزهای وسط شلوار را باز کنید. قسمت وسط را بدوزید و بعد اضافات کار را با قیچی برش بزنید تا یک مستطیل صاف و یکدست تشکیل شود. برای زیبایی بیشتر کیف می توانید با ایجاد چند ساسون روی بدنه کیف، فرم کیف را کمی تغییر دهید.

دوخت کیف لیدوخت کیف با شلوار لیدوخت کیف با شلوار لی

از قسمت های اضافه شلوار که قبلا جدا نموده اید، دو عدد بیضی به اندازه کف کیف برش بزنید و آنها را به هم متصل نموده و بعد شروع به اتصال بیضی ها به کف کیف کنید. (مطابق تصویر زیر)

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

دوخت کیفدوخت کیفدوخت کیف

برای زیبایی بیشتر و همچنین دوام کیف لی یک آستری برای کیف تهیه کنید و زیپ را به آن بدوزید و آن را به داخل کیف متصل کنید.

کیف لی

در این مرحله از دوخت کیف با شلوار لی از قسمت پاهای شلوار که قبلا برش زدیم، برای بند کیف را در سایز دلخواه استفاده می کنیم و بعد به کمک چرخ خیاطی بند را دوخت زده و به کیف متصل می کنیم.

دوخت کیف لیدوخت کیف با شلوار جینکیف لی

مدل های دوخت کیف با شلوار جین کهنه

خانم ها علاقه بسیار زیادی به خرید کیف های اسپرت دارند و علاقمندند مدل های متفاوت و زیبای از این مدل کیف ها را داشته باشند. یکی از مدل کیف های فوق العاده و دوست داشتنی که می توانید در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار دهید کیف های پارچه ای با جنس های مختلف می باشد. کیف دوخته شده با پارچه جین یکی از محبوب ترین مدلهای کیف اسپرت می باشد که با روش دوختن یکی از مدل های این نوع کیف آشنا شدید. در ادامه این بخش مدل های متنوع و شیک کیف های اسپرت جین را به اشتراک گذاشته ایم. هریک از این مدل ها می تواند بهترین انتخاب برای دوختن کیف با شلوار جین کهنه باشد.

دوختن کیف با شلوار لی در طرحی جدید

مدل های ارائه شده در این بخش و مدل های دیگر کیف های پارچه ای را شاید به راحتی نتوانید از بازار تهیه و خریداری کنید. بنابراین بهترین گزینه این است که با انتخاب مدل کیف مورد علاقه خود با استفاده از آموزش دوخت کیف پارچه ای، دوخت کیف نمدی، دوخت کیف ساده و … اقدام به دوختن کیف مورد نظر نمایید و با شلوارهای جین کهنه، پارچه های ساده و نمدی بی استفاده در منزل زیباترین کیف ها را بسازید و تزیینات زیبای را روی آن ها انجام دهید. علاوه بر آن شما با نشان دادن طرح کیف مدنظر خود به خیاط ماهر در زمینه دوخت و دوز کیف، صاحب کیفی شیک و زیبا شوید.

دوختن کیف با شلوار لی در طرحی جذاب

دوختن کیف با شلوار لی در طرحی دوست داشتنی

دوختن کیف با شلوار لی در طرحی شیک

مراحل دوخت کیف با شلوار لی

دوختن کیف با شلوار لی در طرحی ایده آل

مدل دوخت کیف با شلوار لی

دوختن کیف با شلوار لی در طرحی دیدنی

دوختن کیف با شلوار لی در طرحی کار شده

دوختن کیف با شلوار لی در طرحی هنرمندانه

دوختن کیف با شلوار لی در طرحی متنوع

دوختن کیف دخترانه با شلوار لی

دوخت کیف با شلوار لی قدیمی

دوختن کیف شیک با شلوار لی

دوختن کیف خاص با شلوار لی

دوختن کیف یک طرفه با شلوار لی

دوختن کیف قشنگ با شلوار لی

دوختن کیف ساده با شلوار لی

امیدوارم از دوخت کیف با شلوار جین لذت برده باشید و حتما این کیف زیبا را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. برای مشاهده آموزش ها و مدل های بیشتر به بخش دوخت کیف مراجعه فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *