دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های جدید لیلا بلوکات + بیوگرافی لیلا بلوکات

  • مرضیه شاکری
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

سریال های زیبایی که در آنها به نقش آفرینی پرداخته است را هرگز از یاد نخواهیم برد، سریال یوسف پیامبر (ص)، نقش آفرینی او را به یادگار دارد، این بار قصد داریم به سراغ لیلا بلوکات و بیوگرافی او برویم تا بتوانیم او را بیشتر بشناسیم.

یکی از هنرمندانی است که در کارش بسیار ثابت قدم و استوار و در عین حال بسیار دلسوز و خییر است. لیلا بلوکات با بازی در یوسف پیامبر (ص) به همگان نشان داد که چگونه می تواند بهترین باشد و بهترین بماند. با ما در بیوگرافی و عکس های لیلا بلوکات همراه باشید.

عکس های جدید لیلا بلوکات و بیوگرافی او:

لیلا بلوکات در تاریخ چهارم آذرماه سال 1360 در تهران متولد شد. وی در خانواده ای 6 نفره رشد یافته که متشکل از : پدر و مادر و برادر و دو خواهر است. در رشته فرش، مدرک کارشناسی را کسب نموده است. کار بازیگری را با بازی در «روزهای زندگی» در سال 1378، کاری از سیروس مقدم شروع کرد و وارد تلویزیون شد.
به والیبال علاقه زیادی دارد و دو سه سالی است که عضو تیم والیبال هنرمندان شده اما در عین حال در چند تیم دیگر نیز بازی میکند. به گفته خود او: از کودکی به والیبال علاقه مند بوده است. او علاوه بر والیبال به سوارکاری نیز علاقه دارد و این ورزش را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. دیده شده که او گاهی اوقات در جمع دوستانش در پیست اسکی نیز ظاهر شده است و می توان گفت که به طور کلی به ورزش علاقه بسیار دارد.
لیلا بلوکات برای بازی در نقش همسر اخلاتون « نفرتیتی» در سریال « یوسف پیامبر (ص) » به شهرتی بی سابقه دست یافت و می توان گفت که بیشتر مردم، او را از این سریال می شناسند.

از کارهای سینمایی با حضور لیلا بلوکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پنج ستاره
جیب بر خیابان جنوبی
ابراهیم خلیل الله
اخراجی ها
اخراجی ها۲
روز رستاخیز
آینه شمعدون
عملیات مهد کودک

از کارهای تلویزیونی با حضور لیلا بلوکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عملیات پایتخت
راز پنهان
زمانی برای عاشقی
یوسف پیامبر
و خدا زن را آفرید
شوخی با ستارگان

لیلا بلوکات، این روزها موسسه خیریه ای را بنا نهاده که به نام « مهر لیلا» بر سر زبان ها افتاده است و او هر روز و یا روزهایی که سرش شلوغ نباشد به آنجا سر میزند. در این چند وقت اخیر او موسسه « مهر لیلا » را علنی کرد تا بتواند از کمک دیگران و دوستانش نیز در این زمینه بهره مند شود. می گوید که « مهر لیلا» مربوط به سال های قبل است و من از سال های قبل این موسسه را راه اندازی کرده بودم اما در این چند وقت اخیر مجبور شدم که بنا به دلایلی آن را علنی کنم تا بتوانم از کمک دوستانم نیز بهره مند شوم. او می گوید که من فکر کردم که اگر قرار باشد در این راستا گامی بلند و طولانی بردارم، بدون کمک دوستانم میسر نخواهد بود. بنابر این تصمیم به علنی کردن آن گرفتم.

او همچنین در این رابطه می گوید که : از دوران بچگی به کمک کردن به افراد علاقه داشتم، حتی در دوران دبیرستان نیز وقتی مطلع شدم که فردی بضاعت مالی برای تهیه جهیزیه را ندارد با تمام دوستان و هم کلاسی هایم و حتی آشنایان، پول جمع کردیم و توانستیم به او کمک کنیم. پس از آن هم تصمیم گرفتم که این حوزه را به شکل جدی دنبال کنم.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس های لیلا بلوکات:

سلفی لیلا بلوکات خواهرها و برادر لیلا بلوکات لیلا بلوکات با تیپ مشکی بلوکات در تیپ سوارکاری تصویر دیگری از بلوکات در تیپ سوارکاری جدیدترین عکس های بلوکات بلوکات با شال زرد تصویری متفاوت از بلوکات بلوکات با شال سفید تصاویر پاییزی بلوکات تصویری جالب از بلوکات تصویر سوم از بلوکات در تیپ سوارکاری بلوکات با چهره ای متفاوت یک تصویر زیبا از بلوکات بلوکات در حال بیلیارد تصویری دیگر از میز بیلیارد بلوکات یک تصویر جدید و زیبا از بلوکات نمای نزدیک از بلوکات لیلا بلوکات و دوستانش

تصویری از لیلا بلوکات در سریال یوسف پیامبر:

در تصویر زیر می توانید لیلا بلوکات را در نقش « نفرتیتی» ببنید. نقشی که بسیار برای خود او و بقیه مردم، خاطره انگیز بود.

لیلا بلوکات در نقش نفرتیتی

امیدواریم که از تصاویر لیلا بلوکات و بیوگرافی او لذت برده باشید. با ما همراه باشید تا شما را با بازیگران بیشتری آشنا سازیم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *