دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های جدید مدل لباس کودک دخترانه شیک و مدرن

  • الهه غلامزاده
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

مدل لباس کودک دخترانه هم از آن چیزهایی است که انتخاب نادرست آن برای تان دردسر درست خواهد کرد. برای انتخاب درست مدل لباس باید به هر بخش لباس دقت کنید. مثلا دکمه ای که برای تزئین آن به کار رفته است در جایی قرار نگرفته باشد که بچه مورد اذیت و آزار باشد پس سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که بعد از پوشیدن آن کودک احساس بدی نداشته باشد.

تصاویر جدید مدل لباس بچگانه دخترانه شیک و جدید را در این مطلب برای شما آماده کرده ایم تا با مدل های متفاوت و جدید لباس دخترانه آشنا شوید. لطفا تا پایان همراه ما باشید.

عکس های جدید مدل لباس کودک دخترانه شیک و مدرن

لباس کودک، باید رنگ شاد و جذاب داشته باشد تا آلودگی و کثیفی روی آن به راحتی معلوم شود. رنگ های جیغ کودک را کلافه و سرگردان خواهد کرد. رنگ هایی مثل صورتی، قرمز و بنفش رنگ های مناسب برای مدل لباس کودکانه دخترانه هستند.

خریدن لباس  برای بچه ها با خریدن لباس برای بزرگسالان تفاوت زیادی دارد. نباید به ظاهر لباس توجه کرد بلکه باید به راحت بودن کودک در آن لباس توجه داشته باشیم چون کودکان به اندازه ما بزرگ ترها صبر و طاقت ندارند.

مدل لباس کودک دخترانه جالب ترین لباس کودک دخترانه بلوز یقه زیبا

مدل لباس و دامن دخترانه

لباس دخترانه با دامن چند طبقه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل لباس دخترانه

پیراهن با جلد کوتاه

پیراهن شیک و باحالپیراهن با کمربند گلپیراهن شبیه هندوانه لباس کودک دخترانه سادهلباس کودک دو تیکهلباس دخترانه با دامن چهار خانه     پیراهن سه تیکه

لباس دخترانه با جلدبلوز شلوار ست

در این مطلب با انواع مدل های لباس کودک دخترانه، آشنا شدید . تنوعی از بلوز شلوار, پیراهن, بلوز تک و… را برای شما قرار دادیم امیدواریم که از مشاهده این تصاویر لذت برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *