دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های جدید احسان علیخانی + بیوگرافی احسان علیخانی

  • مرضیه شاکری
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

مجموعه ای که در حال مشاهده آن هستید، تصاویر احسان علیخانی به همراه بیوگرافی اوست که به شما امکان شناخت بیشتر او و همچنین سابقه کاریش در صدا و سیما را می دهد. با ما در این مقاله همراه باشید.

احسان علیخانی ، مجری ، تهیه کننده ، کارگردان و دستیار کارگردان جوان کشورمان است که در برنامه های ماه عسل، ویژه ماه رمضان هر سال بسیار با توانایی او در اجرای برنامه ها و مجری گری را دیده ایم. این بار می خواهیم با او بیشتر آشنا شویم.

بیوگرافی و عکس های احسان علیخانی:

احسان علیخانی در تارخ 15 آبان ماه سال 1361 در تهران متولد شد. فرزند کوچک خانواده است و دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد، خواهر و برادرهایش ازدواج کرده اند و او مجرد است. مادرش نیز پرستاری بازنشسته است و علیخانی او را بهترین دوست خود می نامد. کودکی را شیطنت های بسیار پشت سر گذاشته که گاهی به خاطر شیطنت های فراوانش، مدیر مدرسه او را به عنوان مبصر کلاس انتخاب می کرده تا شاید کمی در شیطنت های او تاثیر داشته باشد. دوران دبیرستان را به مدت یک سال در تیم نوجوانان پرسپولیس و یک سال عضو تیم سایپا بوده که در این مدت 3 بار پایش شکست که منجر به ترک تیم شد و دیگر نتوانست در چمن بازی کند، پس تصمیم گرفت که به سراغ فوتسال و تنیس برود. در رشته مدیریت بازرگانی مدرک کارشناسی را از دانشگاه تهران کسب کرد.

تصویر جالب از علیخانی
احسان علیخانی از کودکی به هنر علاقه داشته اما می گوید که تصمیم گرفته بودم که هنر را به عنوان شغل دوم خودم در نظر بگیرم اما حالا هنر در درجه اول قرار گرفته است. به عنوان دستیار کارگردان برای اولین بار در دفتر یکی از فیلمسازان کارش را شروع کرد و پس از آن وارد تلویزیون شد. از انجام کارهای تبلیغاتی ، تیزر سازی و مستند های کوتاه شروع کرد تا بتواند کارهای حرفه ای تری را به انجام برساند. احسان علیخانی کار مجری گری را با برنامه « پسرهای ایرونی» شروع کرد و پس از آن به اجرای برنامه «جزر و مد » پرداخت و چندی بعد با برنامه «ماه عسل» به عنوان برنامه مناسبتی ماه رمضان به چهره ای شناخته شده تبدیل شد تا حدی که دیگر مردم برنامه «ماه عسل» را با نام احسان علیخانی می شناسند.

کارهای مجری گری و برنامه سازی احسان علیخانی:

پسرای ایرونی
صبح بخیر ایران
ایران ما
باشگاه مهرورزان
برنامه قله های افتخار
برنامه ماه عسل 1386 ، 1388، 1390، 1392 ، 1393 ، 1394
جزر و مد 1384 و 1385
تصویر متفاوت احسان علیخانی

احسان علیخانی همچنین تهیه کننده برنامه های : «محرمانه» ،«عطر بارون» ، «مثل هیچکس»، «نور بالا»

تهیه کننده ویژه برنامه تحویل سال 1387 ، 1389 ، 1390 ، 1391 ، 1394
کارگردانی مستندهای شیخ بهایی – المپیاد فیزیک اصفهان
کارگردانی 2 دوره جشن سالگرد شبکه 3
کارگردانی 2 دوره جشن قهرمان قهرمانان
دستیار کارگردان در سریال ها و فیلم هایی مثل «بهشت آبی» ، «هفت ترانه» ، «پرونده های مجهول» در سال 1379

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس های احسان علیخانی:

کودکی احسان علیخانینمای نزدیک احسان علیخانیجشن تولد علیخانیتیپ اسپرت علیخانیعلیخانی در حال فکر کردنجدید ترین عکس علیخانیتصویر سیاه و سفید علیخانییک عکس جالب از علیخانیچهره خندان علیخانی

تصاویری از احسان علیخانی در حال اجرا:

در این تصاویر شما احسان علیخانی را در حال اجرای برنامه های متعدد می بینید.

احسان علیخانی در ماه عسل تصویری دیگر از احسان علیخانی در ماه عسل علیخانی با کت سبز علیخانی با کت مشکی تصویری دیگر از علیخانی با کت سبز علیخانی در حال سخنرانی علیخانی در حال اجرای برنامه عکسی از پشت صحنه برنامه علیخانی علیخانی در حال اجرا

و به عنوان سخن آخر، احسان علیخانی برای جوانانی که به حرفه مجری گری علاقه دارند توصیه ای می کند : ” من این را قبول ندارم که می گویند بیشتر هنرمندان از طریق تحصیلات آکادمیک وارد این حرفه می شوند، به نظر من باید استعداد داشت تا موفق شد، توصیه من به جوانانی که به این حرفه علاقه دارند این است که دنبال استعداد خود بگردند و ببینند که در چه کاری استعداد دارند و همان را پیش بگیرند، چون هر کسی در یک حرفه ای استعداد دارد و باید آن را پیدا کرده و تلاش کند.”
امیدواریم که از مشاهده مجموعه عکس های احسان علیخانی لذت برده باشید، با عکس های بیشتری از بازیگران همراه ما باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *